Sari la conținut

Scut / protejare clapeta EGR PH2 Diesel Euro 6


Postări Recomandate

  • 3 years later...
  • Răspunsuri 39
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Presimt ca, pe masura ce expira garantiile, o sa apara brusc o bucata de teava cinstita sudata in locul egr-ului ala

Îl găsiți pe EMAG 

@SANDU probabil ca abia mai recent au aparut colegi care sa observe acest risc. Sau poate nu au observat post-urile tale pana acuma. Eu zic ca ar fi grozav daca ai putea pune ceva poze cu scutul

Posted Images

Salut! 
Am cumparat acest scut clapeta de 420 roni acum de la Scut protection,  si sunt gaurile pe sasiu.

2 ovale mai largi si 2  oarecum pre marcate, le-am dat cu bormasina.

Actiunea imposibila acum e sa bag acele piulite tip bride de 5 mm grosime (cam jumatate din jetonul de remmy pe lung taiat)  in tubulatura sasiului si sa nimeresc apoi surubul din exterior pe filetul bridei.

Deci, cei cu experienta, care este secretul ? 

Dau o bere :)

Toate bune!

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Dacă ai piulițe "colivie" găurile din șasiu/lonjeron trebuie să fie pătrate, nu rotunde (vezi la prinderea scutului motor ce și cum). Cea mai ușoară metodă de prindere în cazul expus mai sus: piulițe nituibile

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 10 ore, grigorie a spus:

(cam jumatate din jetonul de remmy pe lung taiat) 

 

regret insa nu prea "jetonam remmy":) dar ca idee, Duster si remmy e tareeee.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 14 ore, grigorie a spus:

Salut! 
Am cumparat acest scut clapeta de 420 roni acum de la Scut protection,  si sunt gaurile pe sasiu.

2 ovale mai largi si 2  oarecum pre marcate, le-am dat cu bormasina.

Actiunea imposibila acum e sa bag acele piulite tip bride de 5 mm grosime (cam jumatate din jetonul de remmy pe lung taiat)  in tubulatura sasiului si sa nimeresc apoi surubul din exterior pe filetul bridei.

Deci, cei cu experienta, care este secretul ? 

Dau o bere :)

Toate bune!

 

Mai ai dopurile de cauciuc pe care le-ai scos de pe sasiu ? 

Sunt eu interesat sa ti le cumpar.

Da-mi un PM cu numarul tau de telefon si iti explic eu cum poti sa le fixezi.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cu ajutorul colegului PufarinaUcigasa :)  am clarificat muulte probleme, drept pt care raman dator. :frantics:

Scutul l-am inlocuit cu versiunea prinsa pe teava de esapament de la acelasi producator (sa il montez pe acesta a fost floare la ureche fata de celalalt care era munca de chinez cu piulitele ratacite prin tubulatura)

Protectia este eficienta, e loc (1 cm) intre scut si senzor, montajul este in diagonala (dupa traiectoria esapamentului ) si are o infinitate de pozitii/reglaje,  garda la sol coboara cu 1 cm fata de cocoasa dar am vazut ca teava de esapament e solida de felul ei....

 

scut_egr_1e.jpg

scut_egr_2.jpg

Editat de grigorie
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 months later...

A inlocuit cineva aceasta clapeta fara sa cumpere toata piesa cu segment de evacuare de la Dacia ( OE ) care costa enorm? Am vazut ca ar exista ceva clapete de genul de la Pierburg care pot fi sudate in locul celei defecte. Daca da, aveti un cod de piesa?

Editat de Ignis
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...