Sari la conținut

Scut / protejare clapeta EGR PH2 Diesel Euro 6


Postări Recomandate

On 8/9/2017 at 11:12 AM, maruk said:

Intre timp am montat si carlig de remorcare fara instalatie electrica ,pt ca am de gand sa montez suport de biciclete pe el, doar ca am observat in momentul in care a ridicat masina pe elevator, ca pe teava de eșapament este montat o piesa,dupa ce am cautat pe net am descoperit ca este o adoua clapeta de Egr( daca gresesc va rog sa ma corectati). Ce ma pus f tare pe ganduri este ca acea piesa este f expusa neavand nici un fel de protectie ,iar firul care iese din este la fel de expus, practic atarnand. Din ce am vazut, nu cred ca se poate schimba pozitia ei pt ca este sudata la ambele capete de teava de esapament. Ma gandeam sa dau o fuga la dealer sa le prezint situatia, si daca nu se poate intervenii intr-un fel de a repozitiona firul si eventuala piesa, sa caut un scut,dar din pacate nu am gasit. Va-ti lovit de vreo problema in a agata asamblul acela prin eventualele "expediții"??

 

Fara sa se vrea a fi reclama, fiind singura solutie existenta pe piata momentan (din cate stiu eu) - cei de la Mudster au conceput un scut pentru EGRul Diesel Euro6.

Se pare ca piesa aceasta (din nou, doar a motoarelor Diesel Euro 6) e foarte expusa si se poate lovi foarte usor in teren accidentat (a fost un caz si intr-un banc de zapada). Piesa respectiva e foarte scumpa din ce am inteles.

http://mudstershop.com/ro/scut-din-otel-pentru-egr

Editat de Killer82
quote mesaj relevand pentru raspuns - o sa creez topic dedicat pt "Scut EGR Diesel Euro 6"
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 39
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Presimt ca, pe masura ce expira garantiile, o sa apara brusc o bucata de teava cinstita sudata in locul egr-ului ala

Îl găsiți pe EMAG 

@SANDU probabil ca abia mai recent au aparut colegi care sa observe acest risc. Sau poate nu au observat post-urile tale pana acuma. Eu zic ca ar fi grozav daca ai putea pune ceva poze cu scutul

Posted Images

Aia e sigur EGR? ca nu vad pe unde se intorc gazele catre adimisie. Nu e cumva NOx Trap?

 

Nu e, am cautat pe net si se pare ca e o clapeta care la turatii mici inchide partial fluxul gazelor de esapament, astfel incat sa intre mai multe gaze arse prin EGR.

 

 

Editat de emilian_rks
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Killer82 changed the title to Scut / protejare clapeta EGR PH2 Diesel Euro 6

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...