Sari la conținut

Cum poti cumpara un Duster 4x4 , diesel, la mai putin de 7000 EUR!


Postări Recomandate

Salutare,

 

Tot vad pe siteurile de gen, cu anunturi auto, urmatoarea confirguratie de Duster:

 

Duster VAN, an 2012, 80.000 km, diesel 110cp si 4x4 la un pret de 6750 EUR!! WOW este un super pret, insa daca te uiti cu atentie vei vedea ca este versiunea VAN, asta inseamna: nu ai decat scaun sofer si pasager, iar ce este dupa acest rand de scaune este o mare "cutie" / "duba". Insa, daca studiezi cu atentie, vei vedea ca defapt ca ai geamuri spate, posibil sa li[pseasca macaralele.

 

Acum, intrebarea este, se poate converti inapoi din N1 (autoutilitara) in turism cu 5 locuri?

 

Din ce vad, ca si piese ar trebui:

 

-2 macarale geamuri spate (electrice sau nu ramane de vazut) - din dezmembrari cam 150 ron pe bucata

-bancheta si spatare locuri spate - 1200 ron (dezmembrari)

-carenaje plastic pt portbajag si sustinere bancheta - poate inca 1000 ron

-polita portbagaj

-si nu in ultimul rand modificarea in acte de la N1 la turism.

Sa zic costuri conversie unde la 5-700 EUR.

 

Daca aveti idee de costuri sau orice alte pareri referitoare la aceasta conversie va invit la discutii.

 

 

duster_van3.jpg

duster_van2.jpg

duster_van1.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 17
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Pare intretinuta pe partea de rulare, amortizoarele par Ironman, si destul de noi dupa lipsa ruginii.  Cauciucurile nu par uzate, iar masinile de firma au reviziile la zi (acum nu stim si ce mic schum

Posted Images

Daca esti doar cu prietena sau sotia se poate face un minicamper frumos marind spatiul cu un cort din acela in care intra spatele masinii.Daca se vrea masina de zi cu zi trebuie vazut cum se rezolva problema actelor astfel incat la ITP sa nu fie probleme ca de facut la loc cu 4 locuri nu cred ca este greu.Legal nu stiu dar aflam, sincer si eu m-am uitat la ele si imi faceau cu ochiul.Avand in vedere ca masina s-a fabricat si autoutilitata dar si turism ar trebui sa se poata, uite aici o discutie

https://www.daciaclub.ro/Schimbare-din-autoutilitara-in-autoturism-t290038.html

Editat de Caphonne
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La dezmembrari sunt ceva masini, facut lista si intrebat sau facut rost de coduri si incercata o comanda de piese noi, cineva ''din interior'' cu acces la stocuri ar putea furniza niste preturi.Daca o vinde un dealer ar merge intrebat daca nu poate chiar el sa o faca autoturism.

Editat de Caphonne
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Asta era o afacere cand taxa de prima inmatriculare era mare pt anumite "gipane" si o aduceai ca autoutilitara N1 ca sa platesti 500 E taxa (in loc de 2500). Dupa care faceai reconversie la autoturism, ca sa nu te omoare rovinieta, RCAul (sau impozitele - la motoare mici, ca la alea mari mai bine o lasai N1). Inca se practica mult conversiile astea la N1 mai ales in tarile nordice, unde sunt taxe foarte mari pe masini si exista "portita" asta - se gasesc autoutilitare de toate neamurile: Grand Vitara (cu piele si AC automat), Land Rovere, VW Touareg sau chiar Porsche Cayenne la bani similari (7000 coco).

Cred ca mai bine cumperi o masina care a fost autoturism M1 si o iei de la cineva cunoscut, cu un pret corect, decat sa te apuci de reconversie (de ex. plafonul nu stii cum e inauntru, poate a fost taiat, mocheta trebe vazut cum apare dupa ce iei jos placajul ala, ce gauri s-au dat ca sa prinda structura respectiva, etc - plus ca si astea is alergate de doamne-fereste, deci o sa fie de schimbat elemente de suspensie - bucsi, poate brate, poate amortizoare, cine stie...).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eventual se pot face niste estimari "worst case scenario" - presupui ca va fi nevoie si de plafon altu + mocheta, te gandesti la tot ce e mai rau ca sa ai bugetul maxim (si surprize mai putine dupa aceea). Poate merita intrebat la ceva firme de inmatriculari daca nu au avut cazuri similare, sau gasit vreun "baiat" cu "relatii la RAR care sa dea un check-list complet.

Trebuie incluse si taxele de re-omologare (re-conversie) - nu cred ca Dacia a foabricat direct masina ca N1 - cel mai probabil a fost M1 la baza (cu omologarea de tip pt M1), si a fost convertita la N1 ulterior - desigur trebuie confirmat acest aspect (necesita ceva hartie din partea Dacia) si apoi vazut procedural la RAR ce inseamna revenirea la M1. Ceva costuri sunt si acolo - depinde de unde se accepta documente de montaj a banchetelor, si mai ales a centurilor (e posibil sa nu accepte de la orice atelier de tinichigerie hartia aia la re-omologare) - si atelierul va taxa si acea hartie / manopera, desigur.

Incerc sa reiau lista initiala, ca un "worst case":

  • 2 macarale geamuri spate (electrice sau nu ramane de vazut) - aici depinde si de fostele geamuri (daca pui electrice in loc de clasice se ridica si costurile)
  • bancheta si spatare locuri spate
  • 3 x centuri de siguranta - neaparat!
  • carenaje plastic pt portbajag si sustinere bancheta
    • aici atentie ca trebuie sa ai asa: laterale portbagaj, sustinere rulou, 2 capace pt montanti pe fiecare parte (presupunand ca s-au demontat)
  • capitonaj plafon interior (se poate presupune ca mocheta nu a fost taiata)
  • polita portbagaj (sau rulou in cazul PH1) + podea portbagaj (cea de peste roata de rezerva)
  • 2 x manere de viraj - cele de deasupra usilor (nu stiu daca nu e nevoie de ele la RAR)
  • fete usi de plastic - interior (din ce se vede au fost date jos si inlocuite cu acel plastic de pe usa, de sus pana jos)
  • si nu in ultimul rand modificarea in acte de la N1 la turism
    • montarea banchetelor si centurilor in atelier autorizat RAR (cel mai probabil e nevoie de o dovada aferenta cf. documentatiei cerute de RAR)
    • taxa de re-omologare (sau conversie) la RAR

Eventual luata una de-asta si tinuta ca auto-utilitara pentru cine chiar are nevoie (la N1 e posibil sa aiba sarcina utila + masa tractabila mai mare ca M1) + de folosit la competitii ;)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...