Sari la conținut

Porcu' Exploratoru'


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 85
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Si....porcu' a venit! Prima poza in fata reprezentei. Mai multe poze o sa pun in zilele urmatoare, sa vad pe ce coclauri o duc  Super mega incantat!

Din nou s-au adaugat poze noi  https://photos.app.goo.gl/FDUD08WGtlyD7rqz1 . Insonorizarea cu STP e gata (portierel capota, podea, plafon). O impresie generala: sunetul boxelor s-a imbunata

Salutare, Desi mi-am facut contul acum 1 an, abia acum m-am hotarat sa imi iau Duster. Trebuie doar sa mai scot o foaie de la primarie si sa dau avans 5%. Varianta care va fi comandata sapta

Posted Images

Insonorizantul ala gofrat ai niste specificatii la el, cine il produce etc.?

Daca nu e ceva de la 3M, nu ii mai retin numele, nu te baga.

Buretele gofrat il folosesti doar daca ai incinta, iar sub plafon nu ai, in plus nu cred ca are performante prea bune pentru pretul cerut.

Buretele adeziv e frectie, cel mult impact termic datorita foliei de aluminiu.

Pe piata noastra la un pret/performante ramane doar pasla, dar dupa cum am mai spus, sa nu iei pasla de canapele pe care multi o vand (recomand un user pe forumul de dacia sau de logan, daca nu dai de el, iti trimit si nr-ul lui pe PM, de la el am cumparat pt 2 masini pasla cu adeziv care a avut rezultate multumitoare peste buretii de la STP).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am adaugat mai multe poze in albumul de insonorizare :) Pentru cei care vor sa desfaca plasticele alea, sa fie atenti in pozele care au focus pe un anumit holsurub: eu era sa il ratez si trageam ca ghita de plastic.

Am scos bancheta din spate si am insonorizat dedesubt. Multumesc @cristic1982 pentru indicatiile de desfacut plasticul din portbagaj. Acum caut cum se desfac scaunele din fata si ornamentele de pe stalpii cu centurile

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Dupa multa munca depusa ieri (sambata), 12ore in total am terminat podeaua si plafonul - https://photos.app.goo.gl/FDUD08WGtlyD7rqz1

Observatii/sugestii:

  • faceti poze la suruburile descacute; desi pare banal e posibil sa le uitati
  • nu am reusit sa scot plafonul pentru ca ii faceam cute nasoale (probabil e bagat prin parbriz sau paote reuseam daca dadeam jos centurile de pe spate de tot)
  • 2 piese se scot foarte greu: partea alba de la centura pasagerului si suportul de parasolar; multumita tipului de la tutorialelogan.ro am reusit sa il scot in 30 de secunde dupa 5 min de chin la primul. pentru demontat intrati aici: http://www.tutorialelogan.ro/2009/09/tutorial-demontare-interior-la-logan.html primul video, min 4

 

Beneficii:

  • zgomotul la rulare s-a redus considerabil, aud mai mult cauciucurile
  • plafonul nu mai vibreaza aiurea, nu mai flexeaza, suna a plin
  • mi-au disparut 2 greieri: unul in plafon in spate (capitonajul are banda dublu adeziva, care se lipea si se dezlipea de la vibratii incontinuu), unul la bancheta din spate (zdranganeala din cauza conectarii celor 2 scaune printr-un cui - l-am invelit in banda adeziva cu burete) 

 

Urmatorii pasi:

  • antifonarea usilor, maine vine buretele (stp ak 10)
  • schimbarea boxelor
  • antifonarea carenajelor spate cu  nigrin 9*
  • am pus cheder de logan la motor, trebuie sa mai iau cheder 3M pentru portiere

 

Cheltuieli pana acum: 1120 + 320 + 40 (folie bituminoasa + buretele + cheder logan pentru motor)

Editat de AdrianPop
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari pentru realizare. Vad ca e faza 2 mai are ceva in plus lipit din fabrica pe tabla ca masa acustica. Ai cantarit insonorizantul sa vezi ce greutate are?

Zgomot la rulare tot o sa mai fie, dar mult mai redus. 

Editat de cristic1982
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...

Din nou s-au adaugat poze noi :) https://photos.app.goo.gl/FDUD08WGtlyD7rqz1 . Insonorizarea cu STP e gata (portierel capota, podea, plafon).

O impresie generala:

  • sunetul boxelor s-a imbunatatit considerabil
  • in masina e mai liniste la 140km/h decat era inainte la 120 (fara masuratori, doar observatii)
  • au disparut zgomotele din plafon si alte mici scartaieli interioare; mai aud doar zgomotul rotilor pe asfalt :D
  • sunetul usilor cand se inchid e demential, usa suna a plin

 

Costuri pana acum (1755 RON):

  • 1250 - folie STP (am mai comandat 2 folii extra)
  • 160 - 2 folii burete AK 10
  • 73 - rola cheder 3M
  • 100 - ornamente proiectoare
  • 40 - plafoniera fata cu 3 becuri
  • 135 - mastic ixell rola (ajung 2 role pentru 4 portiere)

 

Urmatorii pasi:

  • montat cheder 3M usi si hayon
  • schimbat suportul de numar
  • spray antifon elastic Nigrin 9* pentru carenaje spate
  • montat carenaje spate
  • anvelope AT pentru iarna (desi as vrea sa le las tot timpul pe masina)
  • jante de tabla pentru iarna
  • carlig in spate + hamac :D
  • suport fix pentru antena CB

 

Sugestii/lectii invatate:

  • plasticele portierelor din fata au suruburi extra la boxe, aveti grija cum trageti de ele
  • mai e un surub pe lateral
  • ca sa fie treaba mai usoara, taiati cu un cutter masticul existent inainte de a trage de portiera

 

Editat de AdrianPop
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...