Sari la conținut

Postări Recomandate

Am nevoie de ajutorul vostru intrucat cei de la Dacia m-au gasit cu revizia nefacuta(oficial),neoficial am facut-o la un service auto in care am mare incredere

rugamintea mea la voi este sa ma ajutati in privinta uleiului,am citit pe net cum ca norma trebuie sa fie ACEA 3,uleiul pus de mecanicul meu pe seria mea de caroserie este Motul(asta l-am cerut eu si nu apa chioara de Elf)  5w30 Specific 0720,asta este norma data de Renault,totusi cealalta norma Acea este C4

sfatuiti-ma daca pun sau nu uleiul potrivit

 orna ACEA C3 o gasesc la Motul dar nu e agreata de Renaul,e vorba de un ulei Motul Xclean 8800 parca pe bidon scrie ca e agreat de Mercedes si BMW,pe al meu scrie direct Renault dar ACEA este C4 si nu C3

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 46
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Inițiatorul are un motor ce necesită ulei cu normă RN0710,  unde se încadrează doar 5w40 Elf RN-Tech. 5w30 DPF e doar pentru diesel. Când a apărut 1,3TCe (și mai noul 1,0TCe) Renault a schimbat f

@foxbat Da, o sa fie Castrol. Cat e in garantie, pui OBLIGATORIU uleiul care respecta norma. Faptul ca iti RECOMANDA Castrol asta nu inseamna ca esti obligat sa-l pui.

Doar că, oficial, H5F (1,2TCe) cere RN0710. Dacă vorbim de H5H (1,3TCe) atunci da pui doar RN17.

Posted Images

 Eu am bagat Dacia Oil Plus DPF Diesel 5W30....cat timp este full synthetic ma doare undeva cum se numeste uleiul si cine il fabrica.Chestia e ca acelas ulei ca si curelele de distributie,filtre,etc,il / le cumperi branduit / te cu sume mai mari de bani.Nu inteleg cu ce te afecteaza ce spun  papagalii aia de la dacia,papagali  care oricum bat campii!Pai tu ai PH1,deci ai iesit din garantie,in italia si-au bagat si isi baga toti ceva in dacia duster stock....toti cu au luat masina cum au inceput cu modificarile la ea sa o aduca la standarde europene!


 

Editat de TheVolverine
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
12 hours ago, TheVolverine said:

Nu inteleg cu ce te afecteaza ce spun  papagalii aia de la dacia,papagali  care oricum bat campii!Pai tu ai PH1,deci ai iesit din garantie,in italia si-au bagat si isi baga toti ceva in dacia duster stock....toti cu au luat masina cum au inceput cu modificarile la ea sa o aduca la standarde europene!

Si care ar fi standardele astea europene pe care nu le respecta Dacia? :) Si daca tot sunt asa de papagali astia de la Dacia de ce te-ai luat dupa ei si pui Dacia Oil in ea? :):):) 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pai eu nu m-am luat dupa ei,am scris foarte clar in postul de mai sus care e parerea mea referitoare la uleiuri si consumabile!La fel nu vad sa fi spus ca Dacia nu respecta vreun standard european,eu am spus o cu totul alta chestiune!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
16 hours ago, TheVolverine said:

Nu inteleg cu ce te afecteaza ce spun  papagalii aia de la dacia,papagali  care oricum bat campii!Pai tu ai PH1,deci ai iesit din garantie,in italia si-au bagat si isi baga toti ceva in dacia duster stock....toti cu au luat masina cum au inceput cu modificarile la ea sa o aduca la standarde europene!

Te mai citez o data :) Zi-ne si noua ce modificari ii tot fac italienii aia sa o aduca la standarde europene, si care sunt acele standarde. Macar sa nu murim prosti. :) 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu vad ce legatura are cu topicul asta,unde omul intreaba de ulei,garantie si despre ce i-au spus unii de la un servis dacia?Daca chiar te intereseaza ce modificari isi fac astia pe aici in garantie,cauta pe facebook in grupurile duster si dacia din it.Apropo la ce standarde se incadreaza (si amintesc doar cateva) inghetatul genunchilor pasagerului din dreapta,zgomote in bord la masina noua sub 10 mii km sau zgomotele produse de la 80km /h in sus?Probabi ca  la standarde romanesti! ;)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sa nu mai amintesc de navigatia de pe Duster,care e un dezastru total la toate capitolele..am mai dat si 90 de eur pe harta europei.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Si navigatia are legatura cu uleiul ?

Si ca sa fiu si on topic un pic, fiecare pune in motorul masinii sale ce doreste, pe sabia lui in garantie si fara nici un stres dupa garantie(daca alege corect uleiul).

Manualul de intretinere e suficient de clar, zic eu. E drept, trebe multa scoala sa il citesti, sau timp sau mai stiu eu ce, ca sunt tot felul de scuze nazdravane pe tema asta.

Deocamdata "apa chioara" Elf  5w30 Specific 0720 merge bine merci pe diesel ph1, E5 cu DPF. E drept ca intervalul acela de schimb ulei are si el ceva de a face cu asta, dar nah ne place sa dam 3 lei pe ulei si sa mergem 200000km pana la primul schimb si rezulta ca e apa chioara :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak changed the title to Ulei motor
  • Mak pinned this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
    • nu am nici o modificare, totul e cum a venit din fabrică
    • Salut @RobertR, merci de raspuns. Suspensia e standard? Ai inaltare sau ceva mai rigid?
×
×
  • Creează nouă...