silviuthomas

Duster Black Touch 4×4 1.5 Dci

21 posts in this topic

Ziua bună!

Numele meu este Silviu Toma, am 33 de ani şi sunt născut în Sinaia.

Incepând cu data de 05.04.2017 (termen estimat de livrare), intru în rândurile voastre cu un Duster Black Touch 4x4 1.5 dci.

Am ales un producător autohton, întrucât sunt plăcut impresionat de fiabilitate, de costul redus al întreținerii cât şi de prețul de achiziție care în momentul de față este relativ mic față de orice alt autovehicul cu tracțiune integrală.

Lucrez ca Driver Trainer din anul 2008 pentru un producator german de maşini, motiv pentru care dacă pot ajuta cumva comunitatea forumduster, sunt disponibil oricând pentru orice întrebări legate de ce înseamnă meseria mea (poziție la volan, risk management, frânări, driving physics, cercul lui khamm, samd)

Pentru a aduce un plus părții estetice dar şi celei tehnice, am comandat anvelope BF Goodrich AT 225/70/16 KO2 pe care le voi monta pe jantele cu care vine maşina, suspensie Bilstein +5cm cu arcuri H&R, kit coborâre motor pentru a compensa liftul maşinii, diferențial autoblocant atât pentru față cât şi pentru spate. Totodată voi modifica şi puterea maşinii apelând nu la un powerbox ci la un soft nou.

Imediat ce ajunge maşina voi face poze şi vă voi ţine la curent cu toate modificările pe care le voi face şi bineînțeles cu micile probleme care vor apărea pe parcurs.

Voi posta şi în secțiunea bazar toate componentele pe care le voi da jos de pe maşină (anvelope,suspensie completă, blocant spate), acestea fiind noi, poate există colegi de pe [u][color="#008000"][url="http://www.forumduster.ro/"]forum[/url][/color][/u] care vor avea nevoie.

Mulțumesc!

Să aveți o zi faină!

7 people like this

vezi ce faci cu garantia

1 person likes this

@ silviuthomas - Bun venit in club ! Eu sunt interesat de amortizoare, vreau sa pun Bilstein pe spate...stii ceva coduri...sa nu cumpar altceva

care nu se pupa cu Duster. Mersi

Edited by costelandrei20