Sari la conținut

Duster Black Touch 1.6 114Cp 4X4


Postări Recomandate

Salutare,

 

Detin un duster black touch din 5 februarie, l-am luat full option, negru, a costat 16.000€. Am deja aprox. 2500 km facuti, majoritatea in bucuresti. Consumul in oras pe auto cu eco activat este de 11, iar fara eco 12. In afara orasului consuma intre 7 si 8.

Probleme intampinate:

1. Am schimbat pe garantie blocul de lumini, deoarece nu mai mergea faza scurta (la service au zis ca a facut scurt).

2. Pedala de frana scartaie cand este apasata rapid

3. Au inceput sa se auda greierasi in zona bordului la pasager si in zona usii de la sofer

4. Uneori se aude o bataie la roata spate dreapta, cand trec peste gropi sau denivelari, ca si cum se misca ceva si se loveste

5. Sistemul de franare scoate un huruit din zona rotilor atunci cand franez la viteza mica, sau cand dau drumu la frana usor in panta.

 

Va cer ajutorul/parerile in legatura cu aceste probleme. Urmeaza sa merg in service cu problema 2 si 4, dar 3 si 5 cred ca intra in categoria nerezolvabile...

Pentru o masina noua, este suparator, dar trebuie sa recunoastem ca are destule avantaje fata de concurenta. De exemplu am fost weekend-ul trecut la vulcanii noroiosi si am urcat cu 4x4 panta pana la paclele mici :)

 

Urmeaza sa adaug si niste poze mai pe seara.

 

Sent from my D5803 using Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sa il folosesti sanatos!

Dupa cate am observat, pct # 5 cu zgomotul de frecare de la frana la viteze f mici (e.g. "mers" in coloana in panta usoara) e comportament normal (sunt f multe masini la care se intmapla fenomenul, mai ales la masini noi - posibil sa se mai atenueze dupa ce se mai uzeaza putin placutele si discurile)... pentru pct # 4 mi-e greu sa ma pronunt, totusi ar merita verificat cu atentie sa nu fie ceva accesoriu / obiect care se plimba si loveste prin portbagaj.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

La pct. 3 vezi sa nu ai greieri de la usa torpedoului (eu i-am rezolvat punand mapa albastra Dacia cu documente in fanta usii) si de la plasticul ala lucios de la manerele usilor (se dau jos cu grija si cu o "surubelnita" de plastic si poti pune ceva banda pe prinderile lor pentru a le amuti greierii).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@ randrewb Sfatul meu e sa faci cel putin vreo 8000 de km si pe urma sa vezi cam ce ai de rezolvat pe la ea...spun asta pentru ca la mine cam pe la acei km masina a inceput sa mearga cum trebuie.Pana atunci (dupa 2500 km de rodaj)am bagat-o in span sa se mega rodeze si minune,multe s-au rezolvat de la sine,iar restul cu ajutorul colegilor de pe forum .

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Azi am fost la service si am dat cateva ture cu mecanicul. Rezultatul:

 

- este normal pedala de frana sa scoata un zgomot la fel cum se aude o pompa de umflat salteaua ?!?!?

- "greierii" care se aud la vibratii sunt de la plasticele din bord, nu se pot rezolva

- bataia de la roata nu am reusit sa o reproduc in timpul testului, deci a ramas sa revin daca se agraveaza

- huruitul franelor este normal pana se uzeaza franele

 

Nu stiu ce concluzie sa trag, am avut si super ghinion ca probleme sa se estompeze in timpul testului....

Multumesc pentru sfaturi!

 

 

Sent from my D5803 using Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

In 2500 km aveau timp sa se uzeze placutele de frana. Huruitul nu e normal, ceva vibreaza pe-acolo. Scartaitul pedalei de frana e tot atipic dar banuiesc ca se poate rezolva usor, prin gresare. Daca cei de la service nu-s cooperanti, scrie la Vocea Clientului si te vor cauta ei.

"Bataia" nu cred ca e de la roata. Ar fi trebuit sa se auda si in teste.. Ai verificat bine ce ai prin portbagaj, inclusiv cricul?

Greierii apar si dispar in functie de temperatura de afara si de starea drumurilor. Pe astia lasa-i mai la urma, ca-s pasnici..

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Huruitul acela (daca ai folosit termenul corect) la acea viteza,provine mai mult ca sigur de la placutele de frana,incearca sa speli cu presiune,s-ar putea sa ai ceva mizerii intrate pe acolo.Bataia care o auzi uneori la roata spate,sa nu fie de fapt zgomotul facut de cate o pietricica aruncata de cauciuc in caroserie.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...