Sari la conținut

Produse Pentru Prevenirea / Tratarea Zonelor Ruginite


Postări Recomandate

Poate ar merita mutata discutia de rugina intr-un topic dedicat, posibil sa ajute si pe altii - incusiv pe mine (pt ca jantele de iarna is ruginite deja si as fi curios ce produse ati folosit cu succes, daca nu reincerc cu perie de sarma, diluant si Hammerite). Eu unul nu am gasit topic dedicat pt tratament anti-rugina deci poate merita creat unul.

 

Deci pana acuma (la foste masini pe care le-am avut) am aplicat pe diverse zone (jante, praguri) un tratament care rezista cu succes intre 1 si 2 ani (din ce am vazut):

- perie de sarma, curatat temeinic toata rugina care e ne-aderenta

- nitro-diluant pt curatat suprafata dupa peria de sarma

- aplicat vopsea "lovitura de ciocan" - sunt mai multe varietati insa la mine cea mai rezistenta s-a parut a fi Hammerite - de ex. https://www.dedeman.ro/ro/email-hammerite-forjat-argintiu-0-75-l/p/5002579

 

Am folosit si Feruginol de la Policolor https://www.dedeman.ro/ro/feruginol-d-545-1l/p/5001871 - l-am aplicat pe praguri insa erau intr-o stare mai avansata de degradare si au fost inlocuite cu totul inainte sa treaca un an cu tratamentul acesta, asa ca nu pot sa ma pronunt despre fiabilitate.

 

Voi ce experiente concrete ati avut cu alte produse de acest gen?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu am folosit si... pana acum au trecut 3 ani fara sa reapara rugina produsul de la Brunox, denumit Epoxy

http://www.brunox.com/website/productpages/Epoxy-Spray-en.html

Explicatii in Lb. Romana:

http://brunox.ro/spray-tehnic-protectie-anticoroziune-brunox-epoxy-anticoroziv-28/

Si... o explicatie video (cu traducere)!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Consider foarte util topicul.

Ma intereseaza o solutie/spray care il pot utiliza pe "burta" masinii, in special pe la imbinarea bucatilor metalice, astfel incat sa o protejez de rugina.

Masina este noua (iulie 2015), dar este bine sa previi decat sa te doara capul pe urma.

 

Avand in vedere cele de mai sus ce produse ati folosit si considerati ca si-au facut treaba? Ma indereseaza ceva cu aplicare directa, evident dupa ce speli/degresezi suprafata.

 

Multumesc.

 

 

Sent from my iPhone using TapatalkSalutare,

 

Consider foarte util topicul.

Ma intereseaza o solutie/spray pe care sa il pot utiliza pe "burta" masinii, in special pe la imbinarea bucatilor metalice, astfel incat sa o protejez de rugina.

Masina este noua (iulie 2015), dar este bine sa previi decat sa te doara capul pe urma.

 

Avand in vedere cele de mai sus ce produse ati folosit si considerati ca si-au facut treaba? Ma indereseaza ceva cu aplicare directa, evident dupa ce speli/degresezi suprafata.

 

Multumesc.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Editat de chrysstyann
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

 

 

astfel incat sa o protejez de rugina.

Io as zice sa nu-ti bati capul asa de tare! Mai ales pentru o masina din 2015!

Nu stiu daca stii dar, nu mai e Dacia aceeasi masina care era acum 20 ani! Asta ar fi primul punct!

Si... al doilea punct ar fi: Nu stiu daca stii dar, tu ai garantie la caroserie "doar" 6 ani! Daca faci o astfel de "inovatie", atunci sa nu teastepti la altceva decat la "PA garantie"!

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca garantia iti acopera o eventuala problema de rugina daca infloreste din interior catre exteriorul peliculei de grund/vopsea/lac.

Tratamentul (nefiind altceva decat un spray aplicat peste tabla) ma gandeam sa ajute sa nu infloreasca din exterior catre interior. Poate spun gresit ce spun. Oricum, nu stiam ca am 6 ani.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...