Sari la conținut

Postări Recomandate

@ barengott - eu zic sa mergi pe drumul batut de altii...ma includ si eu aici. Du-te la Vernesti si pune BRC (asta am pus eu) sau Landi Renzo ( a pus un coleg tot din Braila pe Logan 1,6)

BRC era atunci mai scumpa cu 100 lei (2700 lei ). Eu am deja in 3 ani 29.000 km fara nici o problema. Urmeaza prima verificarea ( la BRC e la 30 000 km ). Problema e ca sunt foarte aglomerati, fratele meu vrea sa puna Gpl pe un Opel Astra si nu a gasit loc la ei. Daca renunta cineva il suna. Esti destul de aproape de Vernesti, sunt chiar profesionisti, asa ca...succes !

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 513
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Trebuie lămurite niște lucruri: 1. există 1,6 16v cu gpl de fabrică, cod K4M616 cu instalație Landi Renzo 1a. ai 1,6 16v (K4M616) pe Duster ph1 2a ai 1,6 16v (K4M642 dar și H4M740)pe Du

Va salut pe toti. Ma bag si eu pe aici cu instalatiile GPL. In mod sigur se face economie daca se monteaza o instalatie GPL. Cei de la firma care mi-au facut montajul au spus ca masina va consuma c

O grămadă de griji aveti cu gpl-ul asta..

Posted Images

Toti care si-au pus GPL pe masini isi lauda instalatia aleasa de ei. Consider ca un montaj ingrijit si un reglaj corect, este elementul hatarator.

De auzit veti auzi o gramada de pareri de genul:

Injectoarele Valtej galbene au un raspuns mai rapid decat Valtek rosii, dar se uzeaza mai rapid.

Injectoarele Hanna sunt cele mai bune.

Injectoarele ACW 01 sunt mai bune decat Valtek rosii, etc, etc, si lista ar putea continua la nesfarsit.

 

Elementele principale de care ar trebui sa se tina seama ar fi:

Alegerea unei instalatii cat mai comune, la care filtrele sa fie ieftine si schimbul acestora sa-l poti face chiar tu.

Chiar si reglajul sa poata fi facut usor de proprietar cu o interfata usor de procurat.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@Sandel'

 

>Da ai dreptate, sunt foarte ocupati ProGaz si Prosperanta ca le-am cerut o oferta de 10 zile si nimic..

Eu m-am hotarat pe Landi Renzo sau BRC,dar vroiam un montaj in Buc.sa nu mai bat drumul .plus ca nu am timp.Si apropo in taximetristi si instalatori nu am incredere,hii

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Misto chestia: "in taximetristi si instalatori nu am incredere,hii ". Similara cu: "oamenii se impart in trei categorii: oameni buni, oameni rai si soferi."

Eu personal am intrebat cel putin 10 taximetristi in decursul a doua luni. Acest lucru l-am facut atunci cand eram si eu in situatia ta, adica in febra cautarilor.

Si in marea mea naivitate reuseam fara prea mult efort sa-mi dau seama care era sincer si care o lua pe aratura.

De abia dupa ce am discutat cu inginerii de la trei firme montatoarede instalatii GPL, am considerat ca sunt cu lectiile facute.

Iti doresc succes maxim in luarea deciziei portrivite.

Sper ca vei opta pentru un rezervor toroidal amplasat sub masina, in locul rotii de rezerva.

Omologheaza rapid investitia la RAR, vezi ca se face mentiunea aferenta in Cartea de Identitate a masinii.

Si apoi ... multi Km parcursi ieftin si fara evenimente.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu pe masina am instalatie Milano. A fost initial montata pe Loganul care l-am avut inainte. Am reusit sa o reglez destul de greu, dar acum merge bine. Iti recomand BRC pentru motoarele noastre. Montajul instalatiei si reglajele le-am facut la Buzau (a nu se intelege Vernesti) in sevice-ul unui prieten. El este montator autorizat de BRC, Landi, Fratelli si daca nu ma insel, Tomasseto.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cu cat apar mai multe informatii, cu atat mai bine.

Fiecare inginer (montator de instalatii GPL) cu care vei discuta, va incerca sa te convinga ca varianta oferita de el este cea mai potrivita.

Va trebui sa faci diferenta intre cei care afiseaza un zambet permanent (un zambet fortat zic eu), si care datorita falsei amabilitati pe care ti-o ofera gratis, spera sa te vada clientul lui si sa nu pleci de pe scaunul din fata lui decat dupa ce se face programarea pentru montaj.

Si cel care este amabil in limite normale, care poate sa-ti expice clar (fara termeni tehnici bombastici pe care nu-i intelegi) cu ce este mai buna, cu ce este mai fiabila o instalatie fata de cealalta. La care tip de instalatie au avut cele mai multe probleme, etc. Dupa care te lasa sa te hotarasti singur.

Un profesionist va face tot posibilul sa te ghideze spre o instalatie buna pentru motorul tau (chiar daca este ceva mai scumpa), pentru a nu te vedea toata "ziua - buna ziua" la el in firma, ba pentru reglaje, ba pentru ca merge masina in hopuri, ba ca se intrerupe gazul din senin, etc.

Credem cu totii ca esti cu timpul in pioneze, dar pentru o asemenea treaba importanta ... trebuie musai sa-ti faci timp.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Depinde ce vrei de fapt. Sa circuli cu un pret redus fata de benzina ? Sa umbli din service in service tot incercand reglaje, ajustari etc. Sau si mai bine iti procuri interfata, laptop, software si o reglezi singur ! :hyper:Cunosc astfel de cazuri, din pacate. Eu mi-am construit o interfata, am gasit si soft pt. BRC pe un site din Ucraina, dar mai mult decat sa verific functionarea injectoarelor si sa modific pragurile la care se aprind ledurile de nivel...Cauta pe forumurile pt Logan, unde sunt mult mai multi posesori de Gpl, si sa vezi probleme !

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...