Sari la conținut

Frig Si Curent Pe Partea Dreapta (Co-Pilot)


Postări Recomandate

Salut,

 

anul trecut am recomandat la firma sa se achizitioneze un Duster pentru activitatea de delegatii, fapt care s-a si intamplat.

 

Intampinam o problema: la drum lung, pe timp de iarna (temperaturi sub zero) partea dreapta a habitaclului ingheata. Geamurile sunt tot timpul inghetate, iar co-pilotul sta intr-un curent rece. Am incercat sa redirectionez aeratoarele, am dat caldura la maxim (caz in care la sofer se facuse foarte cald) nimic nu a mers, colegul din dreapta trebuie sa stea cu geaca pe el ca sa nu inghete, sau mai rau, sa faca reumatisme, nevralgii, etc.

 

Inainte de a reclama la Vocea Clientului as dori sa imi spuneti daca voi ati intalnit acelasi fenomen si daca se poate remedia in vreun fel.

Dusterul este achizitionat in Decembrie 2015, diesel 110dci, 4x4.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Si 'copilotul' meu mi-a zis de multe ori ca simte curent rece pe partea dreapta, dar de obicei cand se incalzeste inauntru nu se mai simte. Eu in 90% din cazuri conduc subtire imbracat si las sa fie mai cald in habitaclu.

 

Sent from my HUAWEI GRA-L09 using Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu este o defectiune de model. Garantie service.

Furtun aerothema cazut, colier slabit, reglaj linearitate usi. Daca e intr-adevar curent, pasagerul poate cauta cu mina pe unde bate vintul.

Editat de ISZY56
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daca cineva a umblat la filtrul de habitaclu (polen), atunci acesta nu va mai obtura corect locul in care trebuie sa intre.

In acest caz, ventilatorul va trage aerul de afara si acesta va fi foarte rece - si se va duce la picioarele pasagerului - de unde vine si frigul.

 

Ventilatorul e suficient de puternic ca sa traga si ceva aer pe care sa il impinga mai departe catre locul unde se face selectia cald / rece , nu stiu cum sa ii zic.

 

Cel mai probabil situatia va fi ceva mai buna daca se alege recircularea.

Deci e posibil ca situatia sa aiba o rezolvare simpla - sau poate fi ceva mai complicat de la partea care dirijeaza aerul spre diverse iesiri.

 

Totusi Duster nu are clima bi-zona, asa ca ar fi trebuit sa se manifeste problema pe ambele parti. De aceea mai degraba suspectez ceva ne-etans in zona filtrului habitaclu, aflat la pasager la picioare, spre mijlocul masinii.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salve @siandu si... ma bucur ca ai trecut la 4x4

 

Salut @danielcojocar, am trecut la 4x4 doar la firma, la IND-uri vin tot cu al meu personal 4x2... că șufe se găsesc ...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@i96nds: din cate stiu eu nu a umblat nimeni la filtrul habitaclu. Apoi daca aerul rece ar intra pe la picioare, de ce geamurile, care sunt o juma' de metru mai sus, nu se dezgheata ? Oricum senzatia de frig este inclusiv la nivelul umarului.

 

@ISZY: o sa fac ca indienii, incerc cu fum sa vad pe unde sufla :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...