Sari la conținut

Vreau Un Duster. Nou.


Postări Recomandate

Buna seara,

 

Va multumesc pentru amabilitatea de a ma primi in rindurile dvs. Sint in cautarea unei masini, in speta Duster, si inca nu sint lamurit cu mine insami daca va fi 4x2 sau 4x4....mai am unele dubii privind partea de 4x4. La ora cind scriu aceste rinduri in Constanta zapada este pina la genunchi si chiar mai mult in parcare :shock:. Sint un fost posesor de Skoda Octavia II 1.6/102cp benzina si sa fiu sincer chiar nu stiu la ce sa ma opresc ca si motorizare in gama Dacia. Sa fie benzina, sa fie motorina....????. Ca si motoare, am condus Duster ph.1 90 cp diesel inchiriat, noul Logan tot diesel unul de 90 cp si unul de 75cp si sincer la consum am iesit foarte bine pentru stilul meu de condus si la nr de km facuti. Nu sint lamurit pe deplin cu filtrul de particule si cu turbina de pe motor, iar de aici apare inclinatia spre... benzina, plus ca stind mai mult pe apa anual fac in jur de 6800 - 8500 km.

Drept pentru care documentarea pentru noua achizitie continua.

Cu scuzele de rigoare pentru ca am postat destul de tarziu de la inscriere, va doresc La Multi Ani !, drumuri bune si fara probleme.

Editat de gabs
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 70
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

ca idee...   am trecut azi prin zăpadă ca să intru pe locuri de parcare neocupate ( necurățate și blocate de acea zăpadă care rămâne când trece lama să curețe strada...) cu 4x2 nu prea am reușit .

Partea de injectoare și pompa injecție e rezolvata de prin 2012 sigur pe diesel. Nu se mai folosește sistem Delphi, este Siemens, respectiv Continental. Despre turbina nu știu de probleme, doar poves

4x4! motorul diesel este foarte fiabil. Deasemenea ai mentionat zapada pana la genunchi... un Duster 4x4 OEM face fata la zapada pana la genunchi (*poza atasata). Daca ai anvelope bune si late de iarn

Posted Images

Bine ai venit pe forum , alegerea motorizarii este destul de subiectiva, daca ma intrebi pe mine un diesel de 110 cp si 4x4 este varianta cea mai fericita dpdv consum , cuplu / putere, iar 4x4 mi se pare cam obligatoriu daca vrei un Duster, asa poti alege un Sandero daca vrei doar 4x2, mai ales ca iesi ceva mai ieftin. In orice caz, bine ar fi sa faci un testdrive.Spor la alegere!

 

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ignorand posibilele probleme la motor, dar la cati km faci pe an nu cred ca o sa ai vreo una pana vinzi masina. Vezi care e dif. de pret, si calculeaza in cati km amortizezi investitia in diesel. Apoi, eu personal prefer 4*4 din principiu, e suv, atunci sa fie si cum trebuie. Stau in galati, si pot sa zic ca n-am dat deloc la lopata, spre deosebire de vecinii mei :) unde vad zapada mai mare, acolo o bag :)

 

Trimis de pe al meu Orange Neva 80 folosind Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu recomand dieselul cu optiunea 4x4, dar nevoile tale si rulajul anual iti vor indica varianta optima. La ce este acum in tara, 4x4 reprezinta un mare avantaj. In plus, daca alegi varianta 4x4 poti opta pentru trei moduri de transmisie:

a) tractiune fata;

B) 4x4 automat (tractiune fata si la nevoie intervine si puntea spate in mod automat);

c) 4x4 permenent care functioneaza pana la 80 km/h, la viteze mai mari trece in 4x4 automat.

Iti sugerez si eu sa testezi mai multe variante, dupa care pixul pe hartie pentru calcule economice.

Bafta!

Editat de Sebastian81
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Diesel daca faci multa autostrada, in sensul ca ai o mai mare autonomie. Una e sa te opresti o data la mia de kilometri si alta e sa iti calculezi opririle la fiecare 3-4-500 km. In rest, daca faci o comparatie intre consum/pret achizitie/intretinere, ce iei pe mere dai pe pere.

 

Fara 4x4 se poate trai, da cu.. merita, m-am convins de asta in ultimele 10 zile.

 

Ar mai fi o posibila restrictie: nu stiu cum o ia dieselul la -27 grade. Benzinarul porneste la fel ca vara.

Editat de Stef13
  • Like 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak locked this topic
Vizitator
Acest topic este închis. Vă rugăm să deschideți un topic nou dacă doriți să postați pe forum.
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...