Sari la conținut

Vreau Un Duster. Nou.


Postări Recomandate

Legat de temerile tale cu dpf, turbina, injectoare, asteptam baietii posesori de diesel.

 

Trimis de pe al meu Orange Neva 80 folosind Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 70
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

ca idee...   am trecut azi prin zăpadă ca să intru pe locuri de parcare neocupate ( necurățate și blocate de acea zăpadă care rămâne când trece lama să curețe strada...) cu 4x2 nu prea am reușit .

Partea de injectoare și pompa injecție e rezolvata de prin 2012 sigur pe diesel. Nu se mai folosește sistem Delphi, este Siemens, respectiv Continental. Despre turbina nu știu de probleme, doar poves

4x4! motorul diesel este foarte fiabil. Deasemenea ai mentionat zapada pana la genunchi... un Duster 4x4 OEM face fata la zapada pana la genunchi (*poza atasata). Daca ai anvelope bune si late de iarn

Posted Images

Partea de injectoare și pompa injecție e rezolvata de prin 2012 sigur pe diesel. Nu se mai folosește sistem Delphi, este Siemens, respectiv Continental.

Despre turbina nu știu de probleme, doar povestirile ca se "duce" la mers subturat gen taxi la consum în oraș, regim 1200-1500rpm, repet povestiri, ca eu merg de la 2000rpm în sus.

 

Dpf ul scăpa dacă nu mergi subturat în oraș și măcar la 1data pe luna faci un drum de 300km extraurban la regim 80+ km/h si turație 2000+ rpm.

Editat de vsebas
  • Like 3
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

E si mult folclor la Diesel, mai ales din cauza unor serii proaste de pe vremuri. La vapor nu ii mai dati pe pacura dupa ce iese din port? :)

Oricum la nr de km pe care ii ai tu in plan cum ziceam nu prea conteaza... asa ca daca ai "pitici" ia ultimul motor aspirat de 1.6 16v - H4M :)

 

Pai si in Dokker ai loc daca esti inalt si ala are varianta Stepway Si poti cara si masina de spalat in el sau chiar campezi in el la o adica. Dar nu ai specificat la ce anume vrei sa folosesti masina :)

 

Sincer, la final, daca iti place si vrei un Duster atunci ia-l 4wd si macar stii ca ai un as in maneca acolo pt (aprox) orice situatie (poate ajungi sa te mai si distrezi cu el).

 

Succes!

  • Like 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daca as reusi sa pot inlocui Sandero Stepway cu care ma voi apropia, sau voi trece de 22000Km (parcursi intr-un an de zile) la 1.02. 2017, l-as inlocui doar cu un Duster 4x4 cu acelasi tip de motorizare si cu dotari full.

Succes in luarea deciziei potrivite!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

E si mult folclor la Diesel, mai ales din cauza unor serii proaste de pe vremuri. La vapor nu ii mai dati pe pacura dupa ce iese din port? :)

Oricum la nr de km pe care ii ai tu in plan cum ziceam nu prea conteaza... asa ca daca ai "pitici" ia ultimul motor aspirat de 1.6 16v - H4M :)

 

Pai si in Dokker ai loc daca esti inalt si ala are varianta Stepway Si poti cara si masina de spalat in el sau chiar campezi in el la o adica. Dar nu ai specificat la ce anume vrei sa folosesti masina :)

 

Sincer, la final, daca iti place si vrei un Duster atunci ia-l 4wd si macar stii ca ai un as in maneca acolo pt (aprox) orice situatie (poate ajungi sa te mai si distrezi cu el).

 

Succes!

 

Buna seara,

 

La vapor ba daaaa...,. le dai cu pacura la generatoare de le ia mama...ploii, dar numai la companiile care accepta acest lucru, ca mai sint si companii care merg numai pe diesel si este o motorina asa de curata si frumoasa ( mai ales la astia in nord ), ca daca nu ar mirosi o pui in pahar si o bei ca suc de zmeura :yes: :yes: :yes:

Masina va fi doar " voiture de plaisire "...., ca daca se mai iveste ceva nimicuri de carat mai vedem. Oricum pina o iau mai dureaza putin si in nici un caz Dokker ca nu i-mi place.

Da, se pare ca finalul va fi 85 % benzina 4x4 si mai ramine 15 % ala care te face sa i-ti tiuie urechile de ginduri :logik:

 

All the best

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak locked this topic
Vizitator
Acest topic este închis. Vă rugăm să deschideți un topic nou dacă doriți să postați pe forum.
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...