Sari la conținut

Un Nou Duster In Oras :)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 22
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Zile cu activitate crescuta

Top participanti la discutie

Postari populare

Salut si bine v-am gasit !   Am cumparat astazi un Duster Laureate 1.5 dci 4WD culoare gris comete, nou, cu cateva dotari suplimentare pe el dupa cum urmeaza: - pack look - volan si schimbator imb

O sa te obisnuiesti. E cu altfel fata de cele cu directie ce variaza cu viteza (cine a avut Logan gen.1 a trecut mai usor la Duster). Si eu am avut senzatia ca revine mai greu volanul la 0 de unul sin

Pai pe Seat cred ca aveai directie electrica si este alta treaba.Si eu ma simt aiurea cand mai conduc Loganul cumnatului iar cand am mers cu un Duster care avea si gume mai mari am simtit la fel ca vi

O sa te obisnuiesti. E cu altfel fata de cele cu directie ce variaza cu viteza (cine a avut Logan gen.1 a trecut mai usor la Duster). Si eu am avut senzatia ca revine mai greu volanul la 0 de unul singur, insa pana m-am obisnuit.

 

Acuma (dupa 1 an) la mine marea problema e ca tre sa ma controlez prea mult la Megane - tot am senzatia ca trebe sa ii dau viteza a 6-a (doar ca ala nu o are saracu') :)

Editat de Killer82
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pai pe Seat cred ca aveai directie electrica si este alta treaba.Si eu ma simt aiurea cand mai conduc Loganul cumnatului iar cand am mers cu un Duster care avea si gume mai mari am simtit la fel ca vireaza in reprize.Antichitatea din poza este din 93 are servo si o conduc cu o mana chiar si pe teren accidentat.Cu timpul te obisnuiesti.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

A cazut ceva ceva :) eu abia astept maine iesirea in expeditie :)

Legat de Servo... am observat ca depinde si de anvelope - decand am BFGKO2urile si daca sunt cumva la 2.0 ATM e parfum servo - invart volanul cu un deget pe stationand.

Editat de Cain
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

tot la capitolul servo :

 

când învârt volanul pe loc pe zăpadă se mișcă ... sacadat

 

adică nu ca pe uscat - nu știu exact cum să descriu fenomenul

 

să fie oare ( comparativ cu mașinile anterioare ) din cauză că este mai grea ?

 

și, când rupe zăpada, face așa?

 

așa face la toate ?

 

îmi cer scuze că am postat aici..., dar am văzut că se discuta despre servo ...

 

mulțumesc!

Editat de quarelin
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@quarelin: Eu zic ca e normal pentru ca nu are o aderenta uniforma cauciucul rupe zapada afanata/apoasa de sub el, nu e cazul sa iti faci griji. Chestia asta am simtit-o si la Leon (l-am deszapezit si miscat un pic si pe el in seara asta) dar nu asa pronuntat ca la Duster, probabil datorita servodirectiei electro-hidraulice mai performante. Cauciucurile pe cele doua masini sunt acelasi model, difera doar dimensiunile.

Acum un mic review la anvelopele Dunlop Winter Sport 5 si al comportamentului Duster cu acestea dupa ce am "bananait" azi toata ziua prin oras. Am iesit din parcare fara niciun fel de emotie, direct si ferm, ca si cum pe jos nu ar fi fost zapada, dar in spatele masinii se adunase incat depasea garda la sol a masinii (am testat-o intai la picior sa ma asigur totusi ca e afanata ca sa nu distrug ceva). Deci am scos din parcare cu 4wd lock si esp off si apoi am revenit in modul auto si esp on. Anvelopele au tras foarte bine in zapada de azi, nu au invartit in gol niciodata. Am facut proba si in 2wd si la fel, nicio problema, tractiune din plin pe diferite conditii (si afanata si mai batatorita, etc). La franare in schimb am simtit ca intra destul de repede ABS-ul, vorbim aici de probe cu frane apasate mai violent. La franari adecvate specifice conditiilor de iarna combinate cu frana de motor nu exista probleme, se comporta ok. De asemenea nu am avut probleme cu stabilitatea laterala, nu a fugit deloc nici in demaraje mai ferme nici in coborari de pante si nici in viraje. Am mers cu presiune 2.4 atm, asa le-au umflat cei care au efectuat montajul. As vrea sa le pun macar la 2.2, pe stalpul central stanga am vazut eticheta ce recomanda 2.1 pentru 215/65R16. V-as ruga, daca vreti, sa imi faceti recomandari in acest sens.

Inca o chestie care mi-a placut, masina si-a croit fara jena loc de parcare laterala intr-un cordon de zapada creat de o lama. Stiti doar ca asa se face deszapezirea vietii pe la noi de cand lumea... lama directioneaza zapada din strada catre margine si pe trotuar si de acolo nu o mai ridica, lasa ca o dau "prostii" la lopata daca au nevoie :angry:

In rest ce sa spun, am fost foarte amabil si rabdator in trafic, am facut loc tuturor celor pe care ii vedeam cu autoturisme normale cu tractiune 2wd, m-am bagat eu pe dreapta in zapada stiind ca pot sa ies fara probleme de acolo. Asta poate si pentru ca mi-am amintit cum ii injuram eu pe unii ciobani cu dulapuri 4x4 cand ii vedeam aroganti si nesimtiti pe stradutele blocate de zapada cand ma chinuiam la volanul masinilor anterioare. :ermm:

Ca si o concluzie, masina imi place, isi indeplineste foarte bine pana acum rolul pentru care a fost cumparata. Am observat ca se incalzeste si repede pentru un diesel, cat am dat eu zapada jos de pe ea, s-au dezghetat si geamurile, nu a fost nevoie sa pun racleta in functiune. Ce nu imi place si nu am mentionat in posturile precedente, dar stiam asta de cand am luat-o, este ca au pastrat modul de proiectare a usilor de la Dacia Nova, Supernova, Solenza, Logan, Mai exact nu imi place faptul ca usile nu se inchid integral sub plafonul caroseriei, au rama aceea exterioara curbata care se apropie de plafon, intelegeti voi ce vreau sa spun. Probabil aia ar fi si o sursa de zgomote de curenti de aer la mersul cu viteza mai mare.

Editat de AdrianR
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
    • nu am nici o modificare, totul e cum a venit din fabrică
    • Salut @RobertR, merci de raspuns. Suspensia e standard? Ai inaltare sau ceva mai rigid?
×
×
  • Creează nouă...