dust3radmin

Renault Duster Extreme Concept 4X4

4 posts in this topic

Dpdv tehnic nu putem sa stim daca este asa minunat, poate a fost facut doar sa arate bine, au renuntat la protectile laterale de pe usi.Depinde daca chiar are mintata o suspensie functionala sau doar ceva care sa tina masina sus.Pe acele prinderi nu stiu ce drac de ochet intra, probabil unul foarte mare :), ramane de vazut.

Estetic arata super.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

imi place roofrack-ul cu snorkel integrat si LED bar-ul .... Putin exagerat ca dimensiuni/design, cel putin ptr gustul meu, dar mi se pare foarte functional conceptul. Ce am o oarecare retinere este legat de tubul snorkelului tras pe langa stalpul soferului, e normala pozitia aia de montaj, dar mi se pare ca obtureaza destul de agresiv vizibilitatea soferului, in fine, nu e ceva critic...

 

Legat de ochetzi, cum zice Caphonne, arata spectaculos, dar sunt total nepractici... sunt prea mari,si fiind iesiti in exterior, vor agata aiurea in orice mal de pamant... protectiile/ornamentele alea de plastic se vor pierde rapid.

Edited by kidu79

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Similar Content

    • By cristic1982
      Vand 2 seturi de jante de aliaj de Duster Ph1 culoare Dark Metal (6,5x16 5x114,3 ET50 - CMS).
      Un set a fost folosit aprox. 500 km. Se prezinta in stare foarte buna fara zgarieturi, lovituri sau altceva. Una din ele a fost folosita pentru roata de rezerva. Pret 1500 lei.

       
      Celalalt set a fost folosit aprox. 40k km. Prezinta zgarieturi fine (fara lovituri sau fisuri), iar 2 dintre ele sunt stropite cu oja neagra (cand in vecin binevoitor mi-a manjit masina...). Oja iese cu benzina (pe caroserie asa am sters-o) si o sa le curat eu in curand (trebuie doar sa imi fac timp). Pret 1250 lei.

       
      Prefer predare personala (in Pitesti sau apropiere) pentru a nu deteriora jantele in timpul transportului, dar pot trimite si prin curierat.
      Preturile sunt usor negociabile, dar in limita bunului simt, deci va rog sa nu veniti cu oferte cu 30% mai mici.
    • By dust3radmin
      Sa admiram un concept al aceluiasi Duster Oroch insa varianta pick-up.
       
       
















    • By Cain
      Salutare Dusteristi,
       
       
      Am decis sa fac un upgrade la sunet pt ca oricum ma bagam la antifonat usile. In aceste conditii am vrut ceva ieftin si bun, nu neaparat sa tin pereceri insa ceva sa fie placut la ureche pt melodiiile mele variate.
       
      Am ales Pioneer TS-A pentru caliatea sunetului, pret si consum:
      Review: http://www.toptenrev...peakers-review/
       
      https://www.pioneere...r Audio Quality
       
      https://www.amazon.c...vp_only_reviews
       
      Fata 17:
      http://www.be-loud.r...TS-A/TS-A1733I/
      Spate 13:
      http://www.be-loud.r...TS-A/TS-A1333i/
       
      Pentru cei interesati - va tin la curent cu instalarea, mai ales sunt curios cum intra boxele de 17 pe fata... ei ziceau ca merg. Usa o antifonez mai incolo putin.
       

    • By DonQuijote
      Asociația Club Duster are plăcerea de a vă anunța Întâlnirea Națională a Dusteriștilor, Ediția XI
       
      Perioada de desfășurare a evenimentului: 24 - 26 februarie 2017
      Cartierul general: localitatea Giroc, judetul Timiș
      Numar limitat de participanti: 25 echipaje
       
      Condițiile de cazare (valabile pentru toți participanții, Hotel Trio Giroc 3*):
       
      Camere duble sau camere single. Costul cazării este de 110 lei/cameră/noapte (două persoane) sau 90 lei/cameră/noapte (o persoana) pentru camera single, cu mic dejun inclus.
       
      Mesele se vor servi de către toți participanții la restaurantul locației și toate costurile sunt precizate mai jos:
       
      Masa – DEMIPENSIUNE, cost masă 100 lei/persoană pentru toate mesele după cum urmează:
       
      Vineri
      cina

      Sâmbătă
      mic dejun
      prânz – platou rece (pe traseu)
      cina festivă (aperitiv, fel de bază, apă, suc, cafea, tort)

      Duminică:
      mic dejun

      Programul întâlnirii va fi foarte antrenant și plin de evenimente.
       
      Pachetul cu cazarea include cazarea 2 nopți + mesele precizate mai sus și costă 230 lei/persoană în cameră cu două persoane + taxa de participare de 50 lei/auto.
       
      De exemplu, o familie de 2 persoane adulte va achita 510 lei, astfel:
      cazare 2 nopti= 2 * 110 lei= 220 lei
      vineri - cina, sâmbătă - prânz (platou rece), cina festivă = 2 * 100 lei = 200 lei
      cost cu DJ, șampanie, tort și alte costuri cu administrarea plăților (comisioane bancare) = 2*20 lei = 40 lei
      Taxa participare per auto (costurile de organizare, materiale, kit-ul participantului, etc) = 50 lei

      Cine dorește cazarea în cameră single va achita 350 lei, astfel:
      cazare 2 nopti= 2*90 lei= 180 lei
      cina vineri, prânz (platou rece) sâmbătă, cina festivă sâmbătă = 100 lei
      cost cu DJ, șampanie, tort și alte costuri cu administrarea plăților (comisioane bancare) = 20 lei
      Taxa participare per auto (costurile de organizare, materiale, kit-ul participantului, etc) = 50 lei

      Copii până la 8 ani se vor caza în cameră cu părinții și nu vor plăti cazarea. Pentru cei peste 8 ani se percepe o taxă de 40 lei/copil/noapte. Pentru micul dejun, părinții vor decide la fața locului dacă îl împart cu copilul sau achită porție separată. Pentru celelalte mese, deasemenea, părinții vor putea decide cum procedează. Animalele de companie nu sunt acceptate conform politicii hotelului.
       
      Având în vedere că Asociația Club Duster va achita toate aceste costuri către furnizorii de servicii și materiale, cei care doresc să participe vor achita integral costul pachetului plus taxa de participare auto până cel mai tarziu la data de 10.02.2017!
       
      Datele de virament bancar (nu se acceptă plata în numerar!):
      Asociatia Club Duster, Banca Transilvania Sucursala Stirbei Voda Bucuresti, cont RO21BTRL04501205443994XX, la rubrica cu ce reprezinta scrieti „Contributie Asociatia Club Duster - IND XI”
       
      Data înscrierii va fi data intrării banilor în conturile ACD!
       
      Cei care se înscriu, vă rog să trimiteți e-mail la club.duster.ro@gmail.com cu datele voastre:
      numele și prenumele conducătorului auto și a copilotului
      localitatea de domiciliu
      nr persoane adulte + copii – vârsta lor
      confirmarea virării banilor în contul ACD
      nr înmatriculare auto
      anvelopele cu care va fi echipată mașina la Întâlnirea Națională a Dusteriștilor.

      La eveniment poate participa orice posesor/utilizator de Dacia Duster!
       
      Vă așteptăm cu drag!
    • By Cain
      *Folosirea aditivilor de ulei nu este o joaca si este mai mult nerecomandata decat recomandata!
       
      Salutare,
       
      Mi-a venit ideea sa scriu acest topic dupa ce am discutat despre aditivi la service si mecanicul imi spunea ca motorul meu se aude mai mult spre un benzinar decat un diesel pur. Despre aditivi la noi... cativa sunt pro iar multi altii contra, iar piata e plina de dubiosenii. Dar totusi... in carul cu fan se mai gasesc si niste ace cu putina perseverenta.
       
      Cum vad eu problema:
       
      1. Orice ulei are aditivi din fabrica, mai multi sau mai putini, in cantitati care sa dureze un anumit timp si sa respecte anumite norme.
      2. Majoritoatea uleiurilor mai valoroase sunt totusi concepute sa fie generice pe o anumita norma si nu dedicate unui anumit producator sau tip de motor. Motul am vazut totusi ca are niste uleiuri dedicate si pe tip motoare si nu doar norme.
      3. Uleiurile de producator auto nu sunt concepute sa faca fata unei competitii de piata ci sa asigure niste standarde utile regimului de garantie in special. Nu e nimic bonus in ele.
      4. Adaugarea unui aditiv de ulei aditional e o decizie complexa care trebuie sa ia in calcul mai multi parametrii de documentare reala, cunoastrerea motorului, cunoasterea uleiului de baza si cunoasterea dozajului optim, precum si a sistemului de evacuare.
       
      Nota: Ca sa bagi un aditiv in ulei te doare putin capul pana iti faci curaj, dar pana la urma daca esti indeajuns de sigur pe tine si ai recomandari bune, de ce nu...doar o faci pe pielea ta.
       
      Ce flosesc eu pe Duster Ph2 Diesel:
       
      Liqui-Moly Ceratec - In Cutia de viteze si Diferentiale:
      http://www.emag.ro/a...y/pd/DWS2V3BBM/
      Risc: Mic. Foloseste microgranule ceramice si este inert chimic. Cum a mai intrat apa pe la unele diferentiale din ce am citit, l-am preferat pe acesta.
      Feedback: Reduce frecarea, intra/iese mai usor din viteze, ca zgomot insa nu e mare diferenta. Posibil totusi la cutie sa incerc altceva pe viitor. Insa la diferentiale ramane acesta.
       
      Liqui-Moly MoS2 - Folosesc la Motor:
      http://www.emag.ro/a...y/pd/D5S2V3BBM/
      Risc: Mediu. In contact cu apa poate devenii acid mai ales in concentratii mari. Deasemenea poate din ce am mai citit - schimba rezultatele chimice in catalizator de nu mai sunt optime. Cam acelasi principiu care a dus la scaderea sulfului din carburanti.
      Feedback: Folosesc doar 220ml. Il foloseam si la Skoda. Este o substanta asemanatoare grafitului ca structura moleculara (*dar pe baza de sulf) si care adera bine la metal. Asigura o ungere exceptionala a motorului si scade semnificativ zgomotul. Nu am pus Ceratec in motor pt ca bilutele ceramice oricat de mici ar fi nu se ard si nu vreau sa se adune in filtru DPF.
       
      Cat despre economii de consum, nuuuu pot sa zic ca am detectat ceva fenomenal, poate un 0.3l-0.5l max. Singurele lucruri mai usor detectabile sunt cum toarce mai lin motorul si cum se misca mai bine cutia de viteze.
       
      Liqui-Moly e singura firma de buget in care am incredere. Le cumpar din SellGross.
      Mai era un aditiv pe baza de rasini care l-a folosit un mecanic in cutie la skoda mea (cand nu mai intra in 1a) si am fost impresionat, o sa incerc sa ii aflu numele.
       

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.