Sari la conținut

Viitor Posesor De Duster 4X4 1.5Dci


Postări Recomandate

Salutare si... ma bucur sa fiu aici :)

 

De Duster am inceput sa fiu pasionat in momentul in care a aparut, nu am vazut insa utilitatea in viata mea cotidiana. Intre timp insa am inceput sa lucrez din ce in ce mai mult in zone rurale astfel ca Dusterul isi justifica aparitia, si practic, in viata mea. Voi putea sa-l cumpar, cel mai probabil, la sfarsitul anului.

 

Sunt fan Dacia, am invatat sa conduc pe o Dacia 1300 (an 1972) asamblata la Pitesti cu piese frantuzesti. Apoi am condus Dacia 1100, 1310, 1400, Sport, Papuc :), (Liberta am ratat-o, nu mi-a placut niciodata cum arata) Nova. Am fost posesor de SuperNova si extrm de multumit de comportamentul rutier. Acum sunt posesor de Logan. Urmatoarea alegere logica este Duster.

 

Am condus Duster in primavara asta, pret de 2000km si am fost foarte incantat de comportament. Am decis atunci sa schimb Loganul cu un Duster. Am sa listez mai jos restul motivelor pentru care strang bani din primavara pentru Duster, si va rog pe voi sa le apreciati, poate am fost prea optimist pe alocuri:

  • costuri reduse cu carburantul - motorul de 1.5 dci este destul de zgarcit cu carburantul. Am citit pe despre consumuri diverse, mi se pare ca un consum mixt de 7 - 7,5 este rezonabil. Nu am talpa grea.
  • costuri reduse de utilizare - intentionez sa achizitionez un Duster la mana a doua (poate importat) si nu voi folosi deci reprezentantele Dacia pentru intretinere si reparatii. Mecanicul Loganurilor mele este scolit in Franta si este extraordinar! Apoi piesele sunt semnificativ mai ieftine fata de piese si consumabile pentru alte marci. (Mai am si un Mercedes...)
  • abilitatea de iesi de pe sosea fara dureri de cap - drumurile de la tara sunt "de tara". Lucrez mult in rural si ies de fiecare data cu teama de pe asfalt.
  • voi putea ajunge in locuri in care nu am putut ajunge cu tractiune doar fata sau doar spate. Ma gandesc aici la cateva cabane si poieni si la Gura Portitei.
  • este Dacia. Pentru mine un argument destul de solid :)

Astept comentariile voastre,

S.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Asa ca fapt divers, la comparatia de mere cu pere, kadjar este facut pentru oras/asflat si are alta cutie de viteze, de aceea consumul e mai mic.

Sunt dustere pe forum care merg in regim de domnisoare, in oras si pe asfalt cam 99% si au consum mediu pe la 6L/100km

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

eu am luat 1.6 16 V ...

și atât timp cât am consum ca la bătrânul Cielo ( 10% media) eu sunt mulțumit ... :frantics:

( cu excepția apei infiltrate atunci când plouă ...; dar o rezolv eu și pe asta... :ahappy: )

 

stimă!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca singurul criteriu este placerea de a conduce un diesel si numarul de km pe an. Eu la un consum intre 7 si 8 cu ceva drumuri in Bucuresti, off-road, si extern am ajuns la 8%. Dar am renuntat la naveta in oras. Altfel doar un consum de 7.1 doar extern.

 

Este Dacia, de fapt este Renault fabricat in Romania. Dacia este o sigla de renume pentru grupul Renault. Si o confirmare pentru calitate si fiabilitate.

 

E adevarat ca uneori mai sunt si frunze uscate....

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

"placerea de a conduce un diesel" - in off-road! Acolo , da! E frumos si util... Rezistenta mai mare la trecere prin vaduri si noroaie, cuplul generos, si sunetul specific de tractoras muncitor care se asorteaza la fix cu off-roadul.

Mie sincer nu mi se pare nimic placut la a conduce un diesel in oras sau la drum lung. Da, dpdv al consumului sta muuult mai bine, logic, dar parca in regim bara-la-bara e frumos sa auzi si o muzica in surdina, sau la drum lung sa simti cum urca frumos in ture o data cu viteza.

Am auzit la un IND motorul nou benzinar de 115cp de pe Nissan, turat cum se cuvine, si se auzea demential! Si stiu si la cine l-am auzit, si stiu ca parerea a fost unanima :))

 

@spulberica, Bine ai venit aici! Succes in cautarile tale pentru Dusterul perfect!

Editat de huskyuk
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Acuma fiecare cu placerile lui :) Eu ca fost posesor de logan benzinar si actual posesor de diesel, mie imi place mult mai mult diesel-ul la drum lung deoarece din cauza cuplului mare depasirile si urcarile de rampe le fac mult mai usor, fara sa tot retrogradez si sa turez excesiv motorul

Editat de ambvision
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu m-am hotarat la un dieselache in ideea ca am nevoie sa pot trage dupa mine o rulota .Si aici 1,5 Dci e regele.Bine ,ca putea sa fie si un 1,6 Dci de la Qashqai.

Sincer sa fiu mi-a placut si cum nu se aude ,1,2 Tce.Dar nu se mai cumpara masini doar ca se aude motorul frumos si rotund

Dar argumentul rulajului mare a inclinat categoric balanta in favoarea 1,5Dci.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


×
×
  • Creează nouă...