ddragos

Posesor Duster

26 posts in this topic

Buna ziua,

Studez de mult acest si am hotart sa devin si eu membru..

Am un Duster din iulie 2014 cumparat la 0 kilometri.

Caracteritici principale ar fi benzina, 1600 cm, cubi. 16 valve, 105 cai putere. cu tot ce se putea dota din fabrica in afara de interor de piele.deci geamuri toate electrice, oglizi electrice incalzite, media nav cu harta europei, pilot automat senzori de parcare cu spatele, genti de magneziu etc.

De la acizitie pana in prezent am 54,000 km si consider ca am ajuns sa il cunosc foarte bine.

La aproximativ 10,000 kilometri am montat instalatie de gpl Landi Renzo.

Fara sa supar pe nimeni consumul prin Bucuresti este o mare problema, Adica ma situez intre 14 litri -15litri benzina si in jur de 17,5 litri gaz pe 100 kim. De casa pana la servici parcurg zilnic 21 km pe sens stand strict in masina in jur de oa ra si douazeci de minute pe sens.

O alta nemultumire tot vis a vis de consum este in afara localitatilor adica consumul cel mai economic scos este 6,5 litri benzina si 9,7 gaz pe suta de km., dar la viteza de croaziera de 80 km. pe ora. . Am verificat si pe autostrada la 120 km. pe ora consumul a fost 10 litri benzina si 13,5 gaz pe suta de km...

In afara de cele de mai sus sunt foarte multumit de masina.

Inca este in garantie si nu as vrea sa fac modificari majore la masina cu exceptia incercarii de gasire a unui sistem de montare in exteriorul masini pe partea din spatele hayonului a rotii de rezerva. Montarea sistemului de gpl a fost optiunea mea cu rezervor toroidal in locul rotii de reazerva. Nu mi-am inchipuit ce disconfort voi avea in momentul in care am avut portbagajul ocupat trei sferturi de catre roata de rezerva.

Plec foarte des cu familia in excursii si avem ceva bagaj care in ciuda reducerilor drastice din punct de vedere cantitativ tot avem probleme in incadrarea lui . Am cumparat si un portbagaj situat pe plafon din acela gen cutie de plastic considerat aerodinamic dar il folosec foarte rar din cauza cresterii consumului.

Am acum o intrebare majora, la care rog sa imi raspunda posesorii de model similar:Se simte si la alte masini lipsa rezervei de putere la depasiri. Adica accelerari in reprize de la 50 km./ore la 80 km/ora, indiferent de combustibil (gpl sau benzina) sunt foarte greoaie.

Poate postare mea a evidentiat numai partile negative al acestui Duster dar. sunt probleme care ma framanta de doi ani de zile. de cand sunt posesorul acestei masini.

Problema urgenta pentru mine este pozitionarea rotii de rezerva.

Daca puteti sa ma ajutati cu ceva sugestii as fi foarte recunoscator.

Multumesc anticipat

 

 

 

Cu stima si deosebita consideratiune,

Dragos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine ai venit pe [u][color="#008000"][url="http://www.forumduster.ro/"]forum[/url][/color][/u] !

Lipsa de putere e datorata turatiei necorespunzatoare la care doresti sa accelerezi. Incearca 3500rpm-4000rpm si ai sa observi diferenta. Da, stiu, urla si creste consumul, dar faci o depasire fara stres.

Pt. roata de rezerva incearca sa vezi daca Mudster iti ofera o solutie potrivita : http://shop.mudster.ro/en/spare-wheel-rack

Consumul e normal pt. benzina, forma si masa masinii. Asta nu inseamna ca e placut :)

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc pentru raspuns.

Sistemul de montare pe carlig nu il agreez pentru ca am si o rulota cu care merg in excusii.

Am vazut ceva in topicul de relocare roata rezerva ceva de la Outback Import dar cred ca este foarte complicat de procurat si montat plus ca imi obtureaza numarul de inmatriculare.

Ideal ar fi un sistem gen mudster dar fara bara schimbata+ un stativ pentru numar in spatele rotii si cu iluminarea regulamentara dar fara a fi prins de carligul de remorcare. Spun asta pentru ca in general printre caracteristicile unui carlig de remorcare este si cat suporta apasare pe nuca . In general carligul de Duster suporta 75 kilograme si daca nu ma insel cea mai mare apasare pe carlig am vazut-o pe um BMW 730 (100 kg). rulota mea apasa in jur de 70 kg deci ansamblu de prindere +roata de rezerva voi depasi greutatea de apasare pe nuca cu consecinte nu prea bune pentru deplasarea ansamblului rulota masina.

 

Multumesc inca o data pebtru sfaturi.

 

Cu stima si deosebita consideratiune

Dragos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut si bine ai venit!

Roata de rezerva, daca vrei s-o scoti in afara masinii, ai doar doua optiuni: Ori cea de la Mudster pe carligul de remorca, ori pe un roof-rack pe plafon. Uita de montat pe hayon, pentru ca e subtire tabla acolo si il strambi!

Daca tie ti se pare puturos motorul asta pe Duster, afla ca nu e cea mai fericita treaba nici pe alte masini. Am avut un Fluence cu acelasi motor, tragea a mort si consuma cat un V8. Ca sa simti toti cei 105 cai, trebuie sa te joci cu ea intre 4000 si 5000 rot/min. E benzina, nu-ti fie frica s-o duci in ture, cum nici ei nu-i va fi frica sa te arda la buzunar la fiecare talpa. Daca vrei putere pentru depasiri, alta sansa nu ai :) Sunt colegi pe aici pe [u][color="#008000"][url="http://www.forumduster.ro/"]forum[/url][/color][/u] cu consum 17 in Bucuresti pe acelasi motor, deci fii fericit!

In alta ordine de idei, @vsebas are perfecta dreptate! Ti-ai luat un SUV bun, 4x4, plin de optiuni, dar nu uita ca e SUV benzinar, nu e Matiz, nu ai cum sa bati si recorduri la consum cu ea. Eu pe diesel aveam 10-11 in oras si 6-7 in afara...

Apropo, @vsebas, eu cu Fluence-ul ala nu am facut niciodata o depasire fara stres! :)) Poate doar daca depaseam vreo caruta stationata. :)))))))))

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, e normal consumul. Si da, trebuie turat serios la depasiri / urcari de pante.

E posibil ca din cauza rulajului pe GPL sa se invete mai puturos. Am observat acest fenomen si la Megane 2 (acelasi motor Euro 4 tot GPL LandiRenzo). Eu merg cu Megane-ul pe benzina cel putin 30 km intre 2 plinuri consumate pe gaz (~ 500 km) si tot se simte ca s-a invatat mai puturos.

 

Poti incerca un plin cu benzina buna si scoasa masina la o serie de forje pe toata plaja de turatie, sa isi mai recalibreze mapele de injectie, respectiv un OBD tuning ca in Bucuresti au mai facut colegii: cred ca e un coleg @dok de la DimSport tuning daca nu ma insel - poti cere feedback de la @dtel de ex (el are motor pe benzina si OBD tuning facut la @dok din cate am retinut).

 

Legat de rulota, eu sincer as tracta-o doar pe benzina, nu pe GPL. Iar legat de roata de rezerva pe exterior te sfatuiesc sa nu te mai gandesti la varianta de pe hayon pt ca o sa ai probleme mai serioase - dar vezi detalii aici: http://forumduster.r...ata-de-rezerva/

 

Succes!

Edited by Killer82
2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc pentru raspunsuri

Functionarea motorului in cazul meu benzina versus gpl este identica nici nu se simte cand trece pe gpl si am putut observa contrar parerilor, o idee de putin mai multa vlaga la functionarea pe gpl . doar ca nu se respecta spusele celor care l-au montat ca va consuma pana in 2.5 l mai mult decat benzina. Eu sub 3.5 litri mai mult decat benzina nu am reusit sa scot.Consider ca este vorba de calitatea gpl-ului O idee care s-ar apropia de 2.8-3 litrper suta de kmi in plus am observat-o la alimentarile din statiile OMV si Petrom care au acelasi gaz. Dar din pacate OMV cu skid de gpl nu sunt decat 5 in toata tara si cateva zeci Petrom. La acestia pretul este un pic mai mare fata de ceilalti comercianti.

In domeniul rotii de rezerva aveti cunostinta sa se fi montat pe vreun Duster in Romania modelul acela de la Outback Import Australia sau ceva similar ?

 

Multumesc

Dragos

Edited by ddragos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.