Sari la conținut

Conducerea Preventiva Si Evitarea Accidentelor


Postări Recomandate

Pentru cei ce cunosc DN1 dupa Brasov spre Sibiu..Ati observat acele alveole ce apar pe mijlocul soselei?Multi le-au luat..Sunt f incomode.Rolul lor ar fi de..?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 125
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Nota: Am decis sa deschid acest topic cu mare reticenta si teama de feedback negativ - insa consider ca ne poate fii util sa vedem cum gandesc si altii in secundele care conteaza, cele premergatoare u

Îndrăznesc să fac o recomandare cu privire la reglarea poziției corecte la volan. Recomand o structură simplă şi logică de tipul:   1. Ce anume reglăm? 2. Cum reglăm? 3. De ce reglăm?   Este f

@husky, ai uitat de nr. 8   8. Gherțoiul de Bucale: nu respectă nici o regulă de circulație, merge de parcă e pe uliță la tac-su, se bagă intotdeauna la intimidare, fără să-și respecte banda, fără s

Posted Images

A-ti vazut ce s-a intamplat pe A2?Poti sa conduci preventiv pe timp de ceata ca vine unul tare din spate si te face praf.Codul rutier zice ca trebuie sa conduci cu o viteza adaptata conditilor ,de trafic si meteo, la limita evitarii oricarui pericol.

Ce a spus politia rutiera despre cauzele accidentului? Neadaptarea vitezei la conditiile de vizibilitate redusa si nerespectarea distantei intre vehiculele .Adevarat!

Dar despre sistemul de infotrafic ,panourile electronice care te informeaza asupra conditiilor de trafic,sistem care ori nu functioneaza ori nu exista ,nu se pomeneste nimic.

CNADNR ar trebui tras la raspundere in instanta pentru lipsa sitemului de avertizare info trafic.

Parerea mea este ca daca era noapte nu se petrecea acest carambol.Eu am circulat noaptea pe drum cu ceata ,cu limita de vizibilitate sub 30 metri!Mai ales spre Buzau Focsani.Toti circulau cu viteza redusa.Aici proiectoarele de ceata sunt un mare avantaj.Masinile sunt mai vizibile pe timp de noapte din cauza luminilor si a contrastului cu intunericul .Pe timp de zi lumina diurna estompeaza lumina farurilor si a proiectoarelor.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@CristianDuster, sunt de acord cu tine. Pe ceata si mie mi se pare mai simplu noaptea exact din motivele amintite de tine. Ziua e creepy rau, multi inconstienti fara lumini si cu viteza mult prea mare pentru puterea lor de procesare a informatiei.

Dar problema cu ceata e ca te "prinde" pe drum.

 

Cred ca doar folosirea liminilor de ceata si a avariilor + becuri frana in caz de oprire de urgenta mai poate sa ajute.

@Cain, sunt legale luminile alea? Ai vazut la cineva? Stii daca chiar au eficienta pe ceata sau sunt doar "bazar tuning"?

 

Pe DNuri cand e ceata am vazut ca in fiecare sat iesea politia locala cu girofarul pornit si facea semn soferilor sa lase incet. Ajuta si asta cat de cat.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

A-ti vazut ce s-a intamplat pe A2?

...Dar despre sistemul de infotrafic ,panourile electronice care te informeaza asupra conditiilor de trafic,sistem care ori nu functioneaza ori nu exista ,nu se pomeneste nimic.

CNADNR ar trebui tras la raspundere in instanta pentru lipsa sitemului de avertizare info trafic.

E irelevant daca sistemul era functional sau nu. Majoritatea ignora indicatiile lui. Problema cea mai mare la noi, dupa mine, este nerespectarea legislatiei privind limitele de viteza. Daca s-ar legaliza din nou camerele de inregistrare a vitezei (radarele fixe), inclusiv si sistemele de masurare a vitezei medii pe un tronson (cele fixe vor fi repede invatate, si multi vor merge cu 160+ pe portiunile neacoperite de camere) atunci poate nu vom mai vedea la stiri despre accidente cu multi morti si zeci de raniti.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Glumești, probabil.

În condițiile în care pentru majoritatea șoferilor viteza legală pe o porțiune de drum = viteza minimă cu care trebuie să circule pe acolo rezultatul e cel din accidentul de pe A2.

 

Eu sunt curios câte mașini din cele implicate în accident aveau luminile de ceață făță+spate aprinse și aveau viteza adaptată (sub60KM/h)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...