Sari la conținut

Anvelope All-Season Recomandari


Postări Recomandate

Salutare.

 

Am ajuns cu anvelopele originale de pe masina , Continental, la 50 mii km in 5 ani. Am facut si prima pana cand o piatra a reusit sa treca direct prin anvelopa, chiar prin mijlocul caii de rulare. In plus la o frana mai puternica pe asfalt uscat s-a dus destul de mult, cam scartaie in viraje. Asa ca se impun ceva schimbari.

 

Din cauza faptului ca nu ma pricep deloc la anvelope apelez la sprijinul colegilor. Doresc doar all season.

 

Intamplator am citit ca o versiune superioara la anvelopele all-season ar fi : MICHELIN CROSSCLIMATE 215/65R16 102V XL

 

Are cineva din colegi, cum se comporta pe asfalt/off-road/, consum, zgomot, merita pretul ? Conteaza acel 102X XL ? Se potrivesc pe Duster sau mai exista si alt model ? Mentionez ca folosesc masina cam 90% asfalt si 10% off-road.

 

Deasemena rog si alternative.

 

Multumesc.

Editat de dust16v
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 33
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Recomadarea mea, daca ai 4x4, ar fi sa le schimbi toate 4 deodată.

... si sa le iei si pe alealalte 2 pt spate exact de tipul celor pe care le-ai luat pe cele 2 pt fata...

Eu nu inteleg eufioria asta cu BFGurile cand nu faci offroad cel putin odata pr saptamana, sunt de acord ca arata bine pe masina si isi fac treaba bine in afara astfaltului, insa nu sunt nici anvelope

Salut eu am de ceva timp pe turism aceste anvelope.Cei de la magazin mi-au spus ca XL sunt pentru masini un pic mai grele turisme mai mari, suv-ulete.Mie imi plac nu sunt zgomotoase, nu pierd aderenta, sunt moi in sensul ca absorb mai usor denivelarile, sa vad la iarna cum se comporta, sunt clasa A la franare pe suprafata umeda.

Editat de Caphonne
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Recomadarea mea, daca ai 4x4, ar fi sa le schimbi toate 4 deodată.

... si sa le iei si pe alealalte 2 pt spate exact de tipul celor pe care le-ai luat pe cele 2 pt fata...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...