Jump to content


Parteneri forumduster.ro
- - - - -

Duster Ph2 Laureate 1.6 16V 114 Cp 4X2 E6


  • Please log in to reply
67 replies to this topic

#13 nindesign

nindesign

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 26 posts
  • Duster PH2 Benzina 4x4 1.6 16v 114cp (H4M-Nissan)
  • Localitate:
    Bacau

Posted 30 September 2016 - 03:25 PM

Sunt frumoase, e alt ceva, interesant daca pot fi înlocuite carcasele.

#14 capone

capone

    Addicted Duster Member

  • Members
  • 757 posts
  • Duster PH2 Diesel 4x4 110cp
  • Localitate:
    bucuresti

Posted 30 September 2016 - 04:18 PM

Daca nu sunt briceag tot degeaba...

adBot

adBot
  • Dacia Duster diesel 4x4
  • localitate:
    Bucuresti


forumduster.ro - pt pasionatii Dacia Duster

#15 vladionut

vladionut

    Weekly Duster Member

  • Members
  • 148 posts
  • Duster PH2 Benzina 4x2 1.6 16v 114cp (H4M-Nissan)
  • Localitate:
    Bucuresti

Posted 30 September 2016 - 04:41 PM

View Postcapone, on 30 September 2016 - 04:18 PM, said:

Daca nu sunt briceag tot degeaba...

Da, pt ca altfel tot iti vor ingauri pantalonii :hmm:

#16 stanicad

stanicad

    Weekly Duster Member

  • Members
  • 80 posts
  • Duster PH2 Benzina 4x2 1.6 16v 105cp
  • Localitate:
    Bucuresti

Posted 30 September 2016 - 04:43 PM

Bun venit in comunitatea celor cu 4x2!

Eu, dupa doi ani jumate, sunt foarte multumit de masina. Ai sesizat foarte bine avantajele si dezavantajele unui Duster.

#17 Maho

Maho

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 56 posts
  • Duster PH2 Diesel 4x2 110cp
  • Localitate:
    Cluj-napoca

Posted 30 September 2016 - 05:33 PM

Dupa 12 ani era si cazul s-a schimbe cheile.. imi plac si mie.

#18 vladionut

vladionut

    Weekly Duster Member

  • Members
  • 148 posts
  • Duster PH2 Benzina 4x2 1.6 16v 114cp (H4M-Nissan)
  • Localitate:
    Bucuresti

Posted 03 October 2016 - 09:59 AM

Salutare din nou !

Revin cu cateva informatii despre Duster-erul din dotare - dupa 3 zile de frecus prin oras, sambata am facut prima iesire pe ruta Bucuresti - Targoviste pana in Gura Ocnitei (via Racari pt cunoscatori). Distanta totala : aprox 180 km.
Am plecat sambata dimineata pe la ora 09:30, din Bucuresti. Foarte aglomerata Calea Chitilei, Chitila, dar si : Tartasesti, Baldana. Pline de camioane, carute, oameni care traversau. Deci un mod de conducere cu multe franari, opriri, "mestecat" in cutia de viteze.
Ca si viteze : in afara localitatilor cam 90km/h, in doua-trei cazuri dus pana la 100km/h. In localitati : 50 - 65 km/h. La intoarcere - acelasi lucru. Fara ECO, fara aer conditionat.
Durata drumului : 1.5 ore (putin mai putin la intors).

Mi-a placut cum se conduce masina, senzatie placuta de garda mai inalta. Dupa 1.5 ore de condus, nicio durere de spate sau altundeva.
Mi-a placut cum este etajata cutia de viteze : in localitati, la 2000 rot/min si treapta a 4-a de viteza, ai deja o viteza spre 70 km/h, deci nu ai nevoie de mai mult. Masina ramane putin turata. Sa mergi cu 50km/h poti fara nicio problema chiar cu treapta a 3a, la fel, fara sa turezi motorul.
Daca ai treapta a 5-a, deja pe la 2500 - 2700 rot/min ai aproape 100km/h. Din nou, pe mare parte din drumurile noastre nu ai nevoie de mai mult, nu este nevoie sa turezi motorul.
Etajarea cutiei de viteze pare "gandita" pentru drumurile patriei.

Legat de consum, desi nu am decat 250 de km, din care aprox 180 in afara, m-a surprins placut un lucru:
- plecasem din Bucuresti cu un consum mediu, afisat de CB, de 13.5 % (din nou, irelevant pt ca masina e prea noua). Dar, cand am ajuns la destinatie, consumul mediu aratat de CB era de 9.3%;
- la intors, fara sa resetez nimic legat de consum, in fata blocului, acasa, consumul era un frumos 8.0 %.
=> aceste lucruri ma fac sa ma gandesc ca de fapt, in afara, consumul nu este unul rau (avand in vedere si aerodinamia masinii etc)

Ce nu mi-a placut totusi (ca da, sunt si lucruri care nu mi-au placut):
- aerul conditionat : pare foarte anemic. Adica l-am pornit, de proba, afara fiind cam 20 grade, si dat la maxim de rece abia se simtea. L-am lasat putin, nu am reusit sa-l fac sa ma inghete. Nu stiu cum va fi vara, pe un 35 grade (Stiu ca s-a mai scris despre asta, voi verifica). Fordul pe care l-am avut (benzina, 1400, din 2007) la maxim de rece parea ca-ti ingheata mana la nivelul gurilor de ventilatie. Si se simtea rece in locurile din fata foarte repede de la pornire.
- tot legat de AC, nu am inteles de ce butonul de aer cindition are doar 3 pozitii (cercurile albastre) pentru rece, si mult mai multe pentru cald. In general, si asta la mai multe modele de masini, este cam 50 - 50 (jumatate din pozitii pentru rece, jumatate pentru cald);

Sper sa fie de ajutor aceste informatii si altor posesori de Duster benzinar.

Voi continua postarile de fiecare data cand am informatii noi si (potential) utile.

Attached Files

  • Attached File  ac.PNG   636.31K   56 downloads
  • Attached File  consum.PNG   594.85K   59 downloads





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Sponsori

Esti nou pe forum ? Click aici pt a te inregistra!

Don't speak Romanian? Select your lanugage from top right side! You may want also to register as a member, click here!