Sari la conținut

Duster Ph2 Laureate 1.6 16V 114 Cp 4X2 E6


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 112
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Salutare tuturor!   Dupa o asteptare care parea fara sfarsit, ieri am intrat in posesia noii masini :frantics: :hyper: - Duster Ph2 1.6 16V 114 CP 4X2 E6. Asteptarea a parut foarte lunga, mai ale

Trece vara, a trecut si concediul. Si cum concediu fara plimbari nu se poate, am alergat putin masinuta prin tara - un total de 1400 km cu un consum mediu, afisat de CB, de 7.0%. Am inceput cu Mo

Gata cu primii 10.000 km. S-a intamplat azi dimineata, pe Calea Grivitei

Posted Images

eu am mers de dimineață cu nokian wr d4 ce le- am luat acum 1 lună.

 

4 x 2 - am zis că să văd cum merg așa pe 4 x 2 căci nici zăpada nu era prea mare...

 

mulțumit!

 

bine, nici nu pot compara cu cele stock căci nu le-am probat - am vrut să intru în iarnă cu cauciucuri de iarnă...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

O data cu zapada cazuta ieri in Bucuresti, cauciucurile din fabrica au ajuns la limita. Am muncit cateva ore cu eliberarea locului de parcare + chinuit sa ies cu masina din parcare (pamant inghetat, zapada de minim 20 cm grosime in care se afundau rotile, locul putin in panta cu un sant (mic) la baza, Nu am reusit ieri dimineata, pe la 09:00 sa ies cu masina la bulevard (care era curat). Dupa inca o incercare pe la 13:00 (ca de mers la munca nici nu s-a mai pus problema, intr-un final am reusit sa scot masina si sa iau la picior magazinele pentru a-mi cumpara cauciucuri de iarna. In final am gasit - luat Pirelli Scorpion si montat. Eeee, alta viata. Chiar daca nu am 4x4, se simte bine cum "musca" din zapada si cum am aderenta. Asa ca azi dimineata am intrat intr-un loc de parcare cu destul de multa zapada, dupa ce o Honda Accord se chinuise si in final a renuntat. A plecat sa cauta altul. Eu am intrat fara probleme :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 month later...

Hello guys,

 

Revin si eu cu cateva impresii dintr-un week-end prelungit, in urma cu 1 saptamana, la munte. Am fost cu familia (ca de obicei) si niste prieteni. In total 10 persoane, 2 copii, 2 catei si 4 masini. In masina noastra a mers si 1 cuplu impreuna cu catelul lor.

 

Destinatia - pensiunea Casa Bradet (http://www.casa-bradet.ro/) din satul Bradet (CV), langa Intorsura Buzaului. O pensiune care ne-a placut foarte mult : conditii de cazare excelente, mancare foarte buna, personal foarte amabil. De revenit si in timpul verii.

post-4323-0-35276300-1487578569_thumb.jpg

post-4323-0-15080800-1487578565_thumb.jpg

post-4323-0-80577700-1487578558_thumb.jpg

 

Ruta aleasa : Bucuresti - Ploiesti (A3) - Valenii de Munte - Drajna - Calvini (DC 102B) - Nehoiu - Siriu - Intorsura Buzaului (DN10) si retur.

 

Drumul foarte bun, 102B acceptabil desi pe unele portiuni era partial acoperit cu zapada. Am avut noroc de o vreme foarte frumoasa, soare si senin tot timpul, temperaturi peste 0 in timpul zilei. DN10 pe langa lacul Siriu foarte placut de condus : serpentine, curbe, urcari, coborari.

 

Si daca tot am ajuns in Intorsura, la intoarecere ne-am oprit la rezervatia de zimbri din Vama Buzaului si cascada Urlatoarea.

 

post-4323-0-33342200-1487578627_thumb.jpg

post-4323-0-72186700-1487578634_thumb.jpg

 

Foarte incantat de masina, din mai multe puncte de vedere:

- spatiul interior - nu suntem noi mari (fizic), prin urmare toata lumea a stat comod si s-a simtit bine;

- portbagaj - as spune surprinzator de spatios; au incaput - un troller mediu, bagajul colegilor, sania copilului, 2 rucsaci, 1 papornita tip carrefour, lopata de zapada, alte nimicuri;

- cum trage motorasul asta pe benzina : trage bine, chiar si pe serpentine, la 2500-3000 de ture se simte bine, are vigoare in el; pe autostrada (A3) am mers constant cu 130km/h. La viteza asta am cam 3000-3200 de ture. Deci mai poate. Nu pare instabila (desi la manevre bruste posibil sa devina). Zgomotul e cam mare, dar la mers constant parca te obisnuiesti cu el. La intoarcere, pe A3 am pus-o pe pilot automat - o placere.

 

In total 470 km, consum mediu conforma CB-ului 8.4 %. Multumit.

 

Mai spre vara as incerca drumul neasfaltat de la Cheia catre Vama Buzaului.

post-4323-0-35434600-1487578994_thumb.png

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 4 weeks later...

Imediat ce s-a incalzit vremea (de cateva saptamani), am observat cu bucurie o imbunatatire substantiala a consumului. Acum am 4000 km facuti cu masina si consumul mediu afisat de CB, de cateva saptamani, este intre 9.5 - 9.7%. In tot acest timp am mai facut un drum in afara orasului de aproximativ 200 km. In conditiile in care in afara am mers cu 110-120 km/h, pe unde s-a putut (cu varfuri de 130 km/h), consumul afisat a fost de 7%, deci cred ca se poate scoate si mai putin de 7% daca se merge mai temperat.

Totodata, si indicatorul de benzina "spune" ca se consuma mult mai putina benzina ca atunci cand a fost frig, zapada etc.

Conditiile in care merg cu masina nu s-au schimbat - in continuare drumuri scurte, dimineata si seara, la ore de varf. Ceva mai lungi prin oras in weekend (asta daca nu plecam in provincie in weekend). Desi parca Drumul Taberei este ceva mai liber la orele de varf.

 

Daca acest consum de <= 10% se pastreaza, eu sunt multumit avand in vedere masina/motorul/orasul.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...