Sari la conținut

Postări Recomandate

Multam pt efort, apreciez, si felicitari pt efortul constructiv de a urca filmuletele. Pe langa magyari mai vrea si un coleg de servici sa faca Transalpina si uite asa ii dau idei in plus documentate si de tine.

Dupa ce repar aripa busita ma bate gandul sa mai trec si eu odata anul asta.

 

Ai facut cumva si muntii Baiului? (*ca ma gandeam sa ii fac si pe aia tot anul asta). Daca da - poate deschizi un topic pt ei.

Editat de Cain
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 24
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Zile cu activitate crescuta

Top participanti la discutie

Postari populare

Miecuri 27.07. in conditii de ploaie, am vazut pe Transalpina un Duster cu nr de Sibiu ce tracta o rulota! Tot respectul pentru curaj!

https://goo.gl/maps/6BRvbUPBENB2 - Strategica cu coborare in Curmatura Vidrutei   https://goo.gl/maps/pcEbMc1tz2y - Strategica cu coborare in Ciungetu   Pe Ciungetu am fost in 22 iulie cu moto, si

Trebuie sa faci dreapta via Jina, Tilisca, Saliste   Sent from my iPhone using Tapatalk

Posted Images

Mersi de sfaturi, as mai avea o intrebare. Daca o iau spre nord de la Obarsia, am identificat doua variante de intoarcere: 1. Sebes (prin Sugag, Capalna etc, sunt si ceva lacuri acolo), sau varianta 2. Dobra-Jina- Poiana Sibiului-Miercurea Sibiului. Pe care varianta peisajul este mai frumos ?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pe 2 e mai frumos, ca urci sus pe munte, satul Jina e pe la 1000m.

Traseul 1 e mai sec, ca mergi prin vale.

E asfalt tot in afara de Poiana Sibiului - Dobarca, dar e macadam bun.

Editat de emilian_rks
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

De pe Transalpina poti face un traseu scurt spre Poiana Muierilor (si de acolo am inteles ca se poate merge off-road pana la Oasa, dar nu stiu cum se prezinta drumul).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de sfaturi, incepe sa se contureze planul: avand in vedere ca venim din Tg-Mures, ma gandeam ca diminata devreme sa plecam si sa mergem direct la Ciungetu, de unde urcam pe Strategica pana la Transalpina. Mai exact, pe Transalpina, unde vom iesi ? Care ar fi distanta intre Ciungetu si Ranca (prin Transalpina) in kilometri si timp aproximativ? Avand in vedere ca o sa mergem probabil cu o masina, puntru Duster acest drum ar putea reprezenta vreo problema ?

 

Va intreb pentru ca deocamdata ideea este sa ajungem direct in Ranca in prima zi, dar prin Strategica. Sunt curios daca in conditii de siguranta si pe cat posibil pe lumina putem ajunge sau nu. Continuarea planului in functie de cand ajungem la Ranca :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ma gandesc ca o sa urmezi Valea Oltului - Brezoi - Malaia - Ciungetu. Uracarea pe Ciungetu e "facubila" cum zicea @emilian_rks mai in fata pe topic si ai ~40 km Ciungetu - intersectia cu Transalpina ( pe Strategica), apoi urmeaza asfalt pe Transalpina inca ~ 20 min pana la Ranca.

Editat de vsebas
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Si la Ciungetu dupa ce am urcat deja pe Transalpina, exista undeva "intersectii", adica avem sanse sa ratam ceva si sa nu mergem spre Transalpina ? Este semnalizat drumul spre Transalpina ? Pe harta vad ca ar fi drumul 701D, care insa dupa lacul "Galbenu" nu mai este semnalizat (dar duce pena la Transalpina).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...