bbm

Turmalinul Meu

52 posts in this topic

Salut!

Intr-un final, dupa (relativ) multa asteptare si umblat pe la banci, am intrat in posesia noului meu Duster :frantics: O sa las pozele sa vorbeasca mai mult, dar, pe scurt, am urmatoarea configuratie:

Duster Ph2 Connected by Orange

1,5 dCI 109 CP EURO 6

culoare Brun Tourmaline

Accesorii: cotiera, set covorase + tavita portbagaj, protectie bara spate, eleron (trebuie vopsit si inca nu-i montat)

Avea la bord doar 5 km cand am plecat de la dealer si am facut deja vreo 100 km in 2 zile prin oras, dar in week-end am de gand sa-i mai adaug vreo 600, ca scap cat mai repede de rodaj :ermm: Stiu ca inca nu e relevant consumul, dar am pana acum 6.8 l/100km, cu ECO activat si condus relativ lejer prin oras, fara ambuteiaje (in Iasi e liber in perioada asta, ca sunt plecati studentii). O sa vad la drum lung cum se comporta, dar, conform manualului, n-am voie sa trec de 120 km/h si de 2500 rpm in perioada de inceput, asa ca ma astept la un consum destul de mic.

Mai astept sa vina la dealer modemul de la Orange, ca sa am pachetul complet.

Dureaza un pic sa vina cartea de identitate si apoi sa ma apuc de birocratia aferenta inmatricularii.

Mi-am facut un Excel pe Gogole Drive cu cheltuielile pricinuite de masina, pentru ca am de gand sa fac niste statistici legate de costul total (achizitie, exploatare, consumabile, motorina) si de consum.

O sa incerc sa postez cat mai des update-uri, mai ales la milestones (1000 km, 5000 km etc.) si pe la iesiri mai deosebite.

Va doresc toate cele bune si cat mai multi kilometri in siguranta!

post-4847-0-82841700-1469726313_thumb.jpg

post-4847-0-23017600-1469726317_thumb.jpg

post-4847-0-64351000-1469726320_thumb.jpg

post-4847-0-37679800-1469726325_thumb.jpg

post-4847-0-25653800-1469726331_thumb.jpg

post-4847-0-98539600-1469726336_thumb.jpg

post-4847-0-63706900-1469726340_thumb.jpg

12 people like this

Frumos. La cât mai mulți kilometrii fara probleme