Sign in to follow this  
Followers 0
soare

apa pe motor de la spalatorul geam

7 posts in this topic

dimineata am observat apa pe motor, dupa ce am spalat parbrizul.

am sters apoi am spalat din nou;

nu a mai curs, dar am observat ca erau urme uscate de lichid;

eu pun din ala care rezista la -20 grade,

erau urme albastre, pe anumite fire.

cei de la dacia mi-au spus ca se scurge pe la cele 2 duze care stropesc.

au modificat putin pozitia furtunelor, ca sa curga pe langa fire.

nu mi se pare normal;

cred ca se pot oxida anumite contacte.

s-a mai confruntat cineva cu aceasta problema?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Confirm si eu, dar deocamdata nu bag in seama. La Logan, era copt furtunasul, il rupeam cu gura, de unde era copt(deoarece nu mai statea pe imbinarea-conducta) si il bagam din nou pe teava. Atat am rupt, incat dupa vreo trei ani am luat alt furtunas, deoarece nu mai ajungea la imbinare(conducta). Exact in acel loc, ca si la Duster.

Nu le consider probleme. Pretul motorinei este una.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut

mi-e mi sa intaplat am pus niste banda izolier peste imbinarile

furtunasului dar tot curge de la duze :lol: inca nu am gasit rezolvare ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Salut

mi-e mi sa intaplat am pus niste banda izolier peste imbinarile

furtunasului dar tot curge de la duze :cry: inca nu am gasit rezolvare ...

 

Banda adeziva.. solutia perfecta atunci cand ai o dacie :)) nu-i asa Florin ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu am gasit apa pe motor in zona stropitoarelor dar am crezut ca e condens (era mai frig afara).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema veche de la Logan incoa'. In Rusia a fost chiar un Logan incendiat de la asemenea scurgeri ca nu stiu ce substanta au pus in bazinul de strop. De atunci s-a schimbat calitate material furtunase si nu s-au mai rupt " cu gura". Trebuie vazut pe unde se infiltreaza. ori pe la jonctiune furtun cu duza sau duza cu capota(prelingeri de pe exterior capota) se etanseaza cu ceva mastic pe sub duze... :cry:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.