Sari la conținut

Duster Masina Pentru Romani?


Postări Recomandate

Vazand ca atunci cand inchid portiera ca si atunci cand actionez telecomanda numai daca sunt in masina nu aud injuraturile vecinilor m -am hotarat sa intervin sa imbunatatesc ticheaua !!!

Si hai sa desfac tapiteria de pe usa ..trag de capace norocos ca au ramas clipurile NEDEBAVURATE SI FACUTE DIN TOPOR !

Trag de plastic incepe sa trasneasca si surpriza , prinsa ca dacia veche in aceleasi bunghiuri de kkt care se rup jumatate la o demontare

Plasticul usii este lipit cu mastic pe fata metalica !!

Nu exista folie de protectie , curge apa in usa si in difuzoare !!

IN BAZA USII EXISTA NOROI UD..JEG !! TABLE RUGINITE , vasilina inexistenta

PROFILUL DE RANFORSARE AL USII LIPIT DIN LOC IN LOC CU UN MASTIC CE NU LIPESTE !!

S-au gandit dupa si au mai atasat piese de tabla din dezmembrari la masina noua ,neprotejata in popnituri !! ...tablite si holsuruburi infipte-n tapiterie aiurea !!

Buzunarul atasat de fata usii cu letconul in nituri topiiiiiteee!!!! jaleeee !!!

Exista un petecut de antifon lipit pe tabla fetei de usa de 10x15x1 mm

Nu exista ungere de nici un fel ....niciunde nici in macarale nici in manere si yale !

Am lipit ecobit dupa ce am spalat praful si noroiul !, am uns angrenaje , am suflat vaselina din spray ! am lipit folie , am facut poze ! incerc sa le pun !

PENTRU 4 PORTIERE INVESTITIE DE 50 EURO CU TOT CU MANOPERA calculata, se aude a masina cand inchizi usa , daca bati in tabla usii nu se mai aude a TAVA DE MANCAT PEPENI !!

Cred ca nu or sa le convina mancatorilor de carne cruda si branza stricata nespalati si hapsani sa ia tot ,tot, fara sa dea nimic !

post-4195-0-61211200-1467226641_thumb.jpg

post-4195-0-26536100-1467226715_thumb.jpg

post-4195-0-24582200-1467226839_thumb.jpg

post-4195-0-77292900-1467226971_thumb.jpg

post-4195-0-20508300-1467227149_thumb.jpg

post-4195-0-46153100-1467227292_thumb.jpg

post-4195-0-87599600-1467227411_thumb.jpg

post-4195-0-17576600-1467227684_thumb.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 93
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

astea is basme si povesti...asa era pe vremurile trecute.   acum Dacia e detinuta de Renault, care Renault, ne place sau nu, lucreaza in stil occidental. Adica lucreaza dupa niste norme/standarde, t

Este foarte interesanta mentalitatea romanilor vs straini referitor la dacii, daca te uiti pe forumuri din afara, din diverse tari, gasesti cei mai mult oameni multumiti de dacia, chiar daca pentu ei

Nu e ma vorba de PR. Io nu am nici un incentiv de la Dacia sa afirm daca is multumit sau nu de masina. M-am inscris pe forumul asta sa schimb opinii, probleme si solutii cu cei de aici. Daca vroiam sa

Posted Images

Maxim 1ora , cu tot cu bibileala la debavurare (sa nu mai scartaie),atentie la lipirea antifonului! se taie pe segmente si se lipeste prin desfacrea partiala a foliei protectore de pe partea cu adeziv apoi dupa pozitionare se trage folia de dedesub!

Ciar de o lipiti ma stramba sau posmogita (nu eagerat)tot se muleaza pe formele tablei!

Lipirea traversei de ramforsare pe foaia de fata a usii se face cu silicon ce ramane elastic (nu cum a facut hotul ) ori cu o spatua mica lata ,ori cu degetelul ,nu intra pistolul!

Vaselina amesecata cu putin ulei de transmisie ! pe zonele unde ajunge pensula de calrifere , apoi spray in locurile inaccesibile!, spor la treaba! satisfactia este pe masura !

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu am facut , nu e prea mult de vazut folia de aluminiu , si multa vaselina ,am sa fac la usile din spate !, sper sa nu fie tot asa dezastru !! oricum trebuie lucrat peste tot , cred ca ar fi un castig si pe podea si capote, cel putin cea de la motor se aude a tinichea si cand o speli!! :hyper:

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am intrebat, deoarece erai, asa am citit, foarte foarte suparat.

Asta este nivelul actual al productiei auto, parerea mea e ca masinile nu se fak pentru a fi trainice, la nici un fabricant de masini de serie.

S-au introdus tot felul de tratamente chimice, mecanizate, robotizate si EI spun ca asta ajunge pentru viata ( undeva scrie cit este durata de viata medie previzionata ) unei masini.

Interesul este cum spunea Ford, cea mai buna masina este masina noua!

Ieri am avut ocazia sa inspectez un Skoda Rapid....pai ar fi multe de scris.

Bineinteles daca vrei mai mult, este optiunea ta.

I-mi amintesc cind a aparut prima Dacie 1100 la noi pe strada....primul lucru a fost sa-l puna pe butuci si sa-i demonteze rotile....ca era toamna tirzie!

Oricum felicitari pentru munca si poze.

Io nu cred, aproape sunt sigur ca nu, ma voi ocupa cu astfel de ' Imbunatatiri - tuning Duster ' ca nu ma pricep si sigur din start m-as duce cu usa in punga la service dupa desfacere.

Un pic ma deranjeaza denumirea topicului, dar este optiunea ta....

Editat de ISZY56
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu te-am înțeles, dar în vremurile de astăzi totul se bazează pe tratamente, conservări, galvanizări chimice etc.

Cât despre folia de plastic...da, trebuia.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...