tvstar1

Filtru Motorina Problema

29 posts in this topic

Buna ziua,(seara),acum 3-4 zile am fost la service sa imi schimb uleiul, filtru de ulei si de aer si bineinteles filtru de motorina.

Schimbat toate in drum spre casa se aprinde martorul din bord spirala portocalie si nu se mai acelereaza masina 1500/ture maxim.opresc masina o pornesc din nou si acelasi problema am plecar acasa asa cu ea a 2 a zi dimineata nu a mai pornit deloc , am dat la pompa si pana la urma a plecat m-am uitat pe conducta si vine ceva bule de aer acum masina nu mai are viata in ea este cu totul alta masina si fie vorba ca prinde aer sa-i schimb filtru mentiones este original sa ii pun o pompa de motorina ca la dokker??? ce ma sfatuiti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Recomand cu caldura sa te duci la service, eventual cel la care ai facut revizia. Solutii din astea "pe dat cu parerea" nu aduc nimic bun.

Succes

 

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

 

 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Unde apar bulele de aer? Pe conductele de motorina de langa para de cauciuc de la motor? Se poate verifica simplu(vad ca ai ph1 diesel) daca ti-a montat cele 3 conducte de motorina corect in filtru. Au fiecare cate un plastic de alta culoare la conector si pe filtru sunt buline in culorile de pe conducte. Culorile trebuie sa se "pupe" cele de pe filtru cu cele de pe conducte ( albastru, alb, verde). Link

 

Daca reusesti sa ajungi la service iti recomand sa lasi mecanicul.

 

Lasa pompa in pace aia care e, nu ai de ce pune alta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apar la conducta iesire filtru intrare in pompa de injectie.,,ma refeream daca ar ajuta o pompa care sa trega motorina din rezervor cum este pe dokker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca masina merge rau, dupa ce s-a umblat la ea, e clar ca ceva nu a fost pus la loc bine. O pompa suplimentara, nu e necesara daca totul merge bine si daca o pui in situatia de acum, doar maschezi defectul, in cel mai bun caz, daca nu si strici ceva din cauza unei presiuni unde nu trebe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oare sa fie eu așa norocos și sa fie filtru defect??

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Similar Content

    • By vsebas
      1. Se asigura masina la rotile din spate
      2. Se ridica pe cric dreapta fata si se demonteaza roata dreapta fata ( merge si cu roata maxim dreapta, da' te cam chinui)
      3. Se demonteaza carenajul care protejeaza volanta de la accesorii
      4. Se desfac cele 3 surubuti torx ( 2 x T20, 1 x T30) care fixeaza carenajul dreapta fata si se "cracaneaza" o parte din carenaj
       

       
      5. Se desfac cele 3 piulite care tin suportul filtrului de motorina cu o cheie de 10 ( tubulara, inelara, fixa - fiecare cu ce are)
      6. Se scoate filtrul din suport si se desfac cele trei conducte de motorina ( albastru, alb, verde - de la stanga la dreapta) prin apasare pe clipsul de culoarea fiecarei conducte; nu e necesar sa le tinenti minte ca pe filtrul nou, de origine, sunt trei buline in culorile corespunzatoare.
       
      7. Se desurubeaza senzorul de apa in sens antiorar (e ca operatie dupa ce ati scos conductele de motorina ca sa nu va umpleti cu motorina)
      8. Se goleste filtrul vechi de motorina, prin intoarcere in jos a celor 3 "stutzuri" unde au fost conductele, intr-un recipient transparent curat si se verifica de impuritati, span, etc
       
      9. Se pune senzorul de apa in noul filtru prin insurubare in sens orar; atentie sa luati garnitura veche de pe senzor ca filtrul nou are garnitura noua.
       
      10. Se conecteaza cele trei conducte de motorina la loc in locurile marcate cu bulinele de culoarea marcata pe cele 3 conducte.
      11. Se moteaza totul la loc in ordine inversa ( filtru, suport filtru, carenaj fata dreapta, carenaj accesorii, roata dreapta fata)
      12. Se coboara masina de pe cric
      13. Se amorseaza circutul de la "para" de cauciuc din compartimentul motor, situata in zona suportului motor dreapta.
       

    • By apashi
      BIneinteles ca tot la rusi am gasit inca un filtru suplimentar pentru protejarea habitaclului (in afara filtrului de grila):
      - http://largus-shop.ru/shop/kuzov-i-salon/filtr-setka-vozduhovoda-dlja-lada-largus.html
      - http://www.drive2.ru/l/5149252/
      - http://www.duster-clubs.ru/[u][color="#008000"][url="http://www.forumduster.ro/"]forum[/url][/color][/u] /showthread.php?t=2762&page=18
       

       

       
      Sa fie oare bun de ceva?




    • By dust3radmin
      Stiu ca pentru multi este floare la ureche insa poate fi util...
       
      Aveti nevoie de o cheie patrata de 8mm pt desfacut surubul de la baie de ulei si o cheie (lant) sau alte forme pt desfacut filtrul de ulei.
       





    • By dust3radmin
      Ar fi util sa specificati tipul de combustibil folosit (de ex. MOL EVO - diesel), iar in cazul in care compania de la care alimentati nu se afla printre optiunile sondajului va rog sa o specificati.
       
      Multumesc.
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.