Jump to content


Parteneri forumduster.ro
- - - - -

Filtru Motorina Problema

filtru motorina combustibil

  • This topic is locked This topic is locked
28 replies to this topic

#1 tvstar1

tvstar1

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 57 posts
  • Duster PH1 Diesel 4x4 110cp
  • Localitate:
    SIBIU

Posted 02 May 2016 - 07:27 PM

Buna ziua,(seara),acum 3-4 zile am fost la service sa imi schimb uleiul, filtru de ulei si de aer si bineinteles filtru de motorina.
Schimbat toate in drum spre casa se aprinde martorul din bord spirala portocalie si nu se mai acelereaza masina 1500/ture maxim.opresc masina o pornesc din nou si acelasi problema am plecar acasa asa cu ea a 2 a zi dimineata nu a mai pornit deloc , am dat la pompa si pana la urma a plecat m-am uitat pe conducta si vine ceva bule de aer acum masina nu mai are viata in ea este cu totul alta masina si fie vorba ca prinde aer sa-i schimb filtru mentiones este original sa ii pun o pompa de motorina ca la dokker??? ce ma sfatuiti?

#2 psystem

psystem

    Addicted Duster Member

  • Members
  • 597 posts
  • Duster PH2 Diesel 4x4 110cp
  • Localitate:
    Focsani

Posted 02 May 2016 - 07:42 PM

Recomand cu caldura sa te duci la service, eventual cel la care ai facut revizia. Solutii din astea "pe dat cu parerea" nu aduc nimic bun.
Succes

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk



adBot

adBot
  • Dacia Duster diesel 4x4
  • localitate:
    Bucuresti


forumduster.ro - pt pasionatii Dacia Duster

#3 vsebas

vsebas

    Ultras Duster Member

  • Members
  • 1,393 posts
  • Duster PH1 Diesel 4x4 110cp
  • Localitate:
    T

Posted 02 May 2016 - 08:07 PM

Unde apar bulele de aer? Pe conductele de motorina de langa para de cauciuc de la motor? Se poate verifica simplu(vad ca ai ph1 diesel) daca ti-a montat cele 3 conducte de motorina corect in filtru. Au fiecare cate un plastic de alta culoare la conector si pe filtru sunt buline in culorile de pe conducte. Culorile trebuie sa se "pupe" cele de pe filtru cu cele de pe conducte ( albastru, alb, verde). Link

Daca reusesti sa ajungi la service iti recomand sa lasi mecanicul.

Lasa pompa in pace aia care e, nu ai de ce pune alta.

#4 tvstar1

tvstar1

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 57 posts
  • Duster PH1 Diesel 4x4 110cp
  • Localitate:
    SIBIU

Posted 02 May 2016 - 08:17 PM

Apar la conducta iesire filtru intrare in pompa de injectie.,,ma refeream daca ar ajuta o pompa care sa trega motorina din rezervor cum este pe dokker.

#5 vsebas

vsebas

    Ultras Duster Member

  • Members
  • 1,393 posts
  • Duster PH1 Diesel 4x4 110cp
  • Localitate:
    T

Posted 02 May 2016 - 08:22 PM

Daca masina merge rau, dupa ce s-a umblat la ea, e clar ca ceva nu a fost pus la loc bine. O pompa suplimentara, nu e necesara daca totul merge bine si daca o pui in situatia de acum, doar maschezi defectul, in cel mai bun caz, daca nu si strici ceva din cauza unei presiuni unde nu trebe.

#6 tvstar1

tvstar1

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 57 posts
  • Duster PH1 Diesel 4x4 110cp
  • Localitate:
    SIBIU

Posted 02 May 2016 - 08:26 PM

Oare sa fie eu așa norocos și sa fie filtru defect??





Also tagged with filtru, motorina, combustibil

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Sponsori

Esti nou pe forum ? Click aici pt a te inregistra!

Don't speak Romanian? Select your lanugage from top right side! You may want also to register as a member, click here!