adailton

Nivel lichid de racire-termostat de vina?

27 posts in this topic

Salut,

As dori sa stiu de la posesorii mai vechi de Duster, cate liniute au la bord pentru lichidul de racire. Eu am facut aseara, cam 60 km(120km dus/intors), Tg Mures-Sovata-in prealabil putin prin oras, unde am avut 4 liniute, dupa care la intoarcere am venit tot pe doua liniute. Este vorba despre o motorizare diesel. Sa fie defect deja termostatul?

Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Temperatura exterioara? Viteza?

Deobicei la diesel sta temperatura pe la 2 liniute pe frig. Termostatul da alte simptome. La logan, cel putin, variatia de liniute la temperatura apare de la o interpretare eronata a citirii de pe sonda de temperatura (in general sonda bulita) sau o lipsa de masa (duce la o crestere a liniutelor la consum ridicat de curet - faza lunga, nivel maxim aeroterma, gmv pornit etc).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Temperatura exterioara? Viteza?

De obicei la diesel sta temperatura pe la 2 liniute pe frig. Termostatul da alte simptome. La logan, cel putin, variatia de liniute la temperatura apare de la o interpretare eronata a citirii de pe sonda de temperatura (in general sonda bulita) sau o lipsa de masa (duce la o crestere a liniutelor la consum ridicat de curet - faza lunga, nivel maxim aeroterma, gmv pornit etc).

 

Temperatura exterioara era de -2-5, cam atat, iar viteza a fost pe portiuni scurte de maxim 110 km/h, in rest legal, pentru ca a fost prima cursa cu prafosu. Ce ma deranjeaza e, ca in cartea masinii nu scrie nimic despre cum ar trebui sa fie. Astazi am umblat de dimineata prin oras si tot doua pavele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E destul de frecvent fenomenul la Dacia cu motor diesel. Unii spun ca n-ar fi bine pentru motor, altii ca-i nu ar fi nicio problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Revin cu cateva impresii despre aceasta "problema"(nu stiu inca sigur daca este o problema). Astazi m-am plimbat mult prin oras. Cam 2-3 ore. A sarit la 4 pavele, dar cum opream motorul, revenea la doua, chiar daca puneam imediat contactul. Catre final, sarea foarte repede la 4 pavele. Cred totusi, ca este vorba despre o atingere a temperaturii corespunzatoare celor 4 pavele intr-un timp mai lung-cu alte cuvinte se incalzeste mai greu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stai linistit ca n-are nimic masina. Eu am dusterul diesel 110CP din iunie si l-am purtat cu " 2 liniute' mult timp si numai o data a trecut la 4 liniute. Sa te ingrijoreze cand trece de 3/4 din pavele, altfel n-ai nici o problema .Sa-l porti cu sanatate.Uite eu i-am facut anul trecut indirect reclama prin Austria si Slovenia ( unde am avut surpriza sa-mi dea tarcoale in toate directiile la Dusterel si se mirau fara retinere ca este... Dacia ) iar in ianuarie 2011 este deja este pe primul loc la vanzari 4x4 zona SUV(vezi Promotor). : :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.