Sari la conținut

Filtru Sport K&r Duster


Postări Recomandate

Caluti cacalutii, dar cum sta la capitolul 'filtrare particule (fine)'? Mai ales pt cei care merg destul de mult pe langa asfalt.

Din cate am citit la un moment dat, nu e alegerea cea mai fericita pt off-road.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 18
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Salutare Dusteristi   Astazi Dusterul meu PH1 a primit un filtru de aer sport K&R conic     Se desface si se elimina complet capacul de deasupra motorului         Pe piesa ce gaz

O mica recomandare, am 2 vecini iubitori de rallycar-uri, i-am intrebat acum 3-4 ani cum sta treaba cu aceste filtre, mi-au spus ca sunt ok dar trebuie ferite de praf intens. Adica, daca faci un of

Din ce am citit sunt ok si la off-road cu prafaraie, atata timp cat sunt curatate corespunzator dupa, si uleiate bine inainte. Argumente negative pentru filtrul sport nu prea am gasit, si am cautat c

Posted Images

O mica recomandare,

am 2 vecini iubitori de rallycar-uri,

i-am intrebat acum 3-4 ani cum sta treaba cu aceste filtre, mi-au spus ca sunt ok dar trebuie ferite de praf intens.

Adica, daca faci un off-road prafuitor in coloana, este indicat sa fi primul, nu ultimul din coloana.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Din ce am citit sunt ok si la off-road cu prafaraie, atata timp cat sunt curatate corespunzator dupa, si uleiate bine inainte.

Argumente negative pentru filtrul sport nu prea am gasit, si am cautat ceva... De aia am si optat pentru varianta asta...

In schimb am citit ca sunt multe copii, chinezarii sau variatiuni pe tema, si ca sa mergi linistit trebuie sa iei ceva de calitate original.

Asa ca am ales K&N care au ceva traditie pe piata, m-am uitat pe site-ul lor oficial la distribuitori autorizati si am dat de baietii astia din TM. (asta, ca sa nu dau banii pe vreo chinezarie).

Pana acuma, merge brici!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Il bagati intr-o carcasa de plastic si nu are treaba cu praful (vezi poza atasata ca exemplu). Plus spalarea/ungerea periodica.

Carcasa aia nu pare decat sa gatuie fluxul de aer.

Calitatea majora a filtrului conic este ca trage aer din toate directiile, si il constituie intr-un singur filon care intra in motor.

Daca ii pui capacul ala, e aceeasi poveste la ca filtrul normal.

 

In plus, NU te sfatuiesc sa pui asa ceva pe masina! (Ce vad eu in poza...) - Filtrul ala costa fix 2.24 euro

-> http://www.fk-shop.de/Tuning/Luftfilter-Tuning/Sportluftfilter-Einsatz/

pe cand pe K&N, BMC sau Pipercross dai peste 60euro si ai o garantie si o traditie a producatorului.

Cu niste anvelope pe care ai dat 35 lei/set de noi ai merge in siguranta?

Dar niste placute de frana de 12 lei ti-ai monta??

 

Daca tie iti place siguranta, si motorului ii place la fel! ;)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Colegu, filtrul din poza e de Vitara. Am pus poza doar pentru a intelege noi despre ce carcasa de plastic ma refer. Eu am si voi ramane la filtrul original in capacul motor.

 

Daca ar fi sa pun filtru sport eu as pune tot K&N, BMC la care as lua si o carcasa de plastic. La iesirile ocazionale prin praf as umbla cu carcasa pusa, pe asfalt gen oras/exterior/autostrada/etc as circula fara carcasa de plastic.

 

P.S. Pe Vitara aspirata de 80 cp, nu se simte diferenta in mers daca filtrul e cu sau fara carcasa respectiva.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 4 months later...

Se vinde filtrul din primele posturi impreuna cu KIT-ul de Recharge (Kit-ul mai are vreo 3-4 recharge-uri). (Filtrul a fost 280 LEI nou + 60 LEI kit-ul de recharge)

Nu vreau sa vorbesc prostii, dar sigur mai am si factura si garantia la el.. Pot confirma si garanta ca filtrul e ok, nu trece ABSOLUT nicio impuritate prin el daca este reincarcat corect!

 

Pret: 180 LEI

 

In Bucuresti se asigura si montajul gratuit (daca se doreste)! (*La 1.5 dCI - PH1 pentru ca asta am eu, si stiu cum, pe alte motoare nu fac experimente.. Eventual asist cu pareri si scule).

Ca sa nu existe indoieli, il vand pentru ca a inceput sa ma oboseasca sunetul motorului cu el montat. Trebuie sa dau muzica taricel ca sa nu mai aud motorul... E frumos sa auzi motorul vruum vrum si turbina fass fass langa tine acolo, dar uneori e obositor...

S-ar putea sa-mi fie dor de el in unele momente, dar poate exista cineva cu un spirit sportiv mai pronuntat decat al meu...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...