Sari la conținut

Lada Frigorifica Pe Duster


Postări Recomandate

Zic si eu!

Daca mergi in camping si faci un voiaj de 2-3 ore e ok lada clasica cu pachetele refrigerate cu gel, Lada frigorifica alimentata la 12 V se foloseste cand faci o calatorie de 10- 14 ore, stiu eu? te duci la Venetia, si ca sa ai bautura fresh pe toate durata calatoriei o tii in lada asta alimentata. Si o lada clasica cu gel tine rece mai toata ziua. Ce e mai important e ca atunci cand pregatesti o calatorie sau iesire la iarba, nu bagi berea calda in lada!!! ca nu-i congelator!

Atat in lada alimentata cat si in lada cu gel se baga bautura deja racita. Aceste lazi sunt pentru mentinere doar. La cele alimentate daca bagi 6L de bere calda pai ii ia o vesnicie pana se raceste.

Cat priveste mersul la mare cu rulota si stat 2-3 zile e buna lada alimentata dar cu sursa externa, ori te legi la stalp ori ai un mic panou solar cam de 1m2 si doi acumulatori in paralel.

In ceea ce ma priveste eu sunt mai de moda veche, beau berea la temperaturi mai ridicate adica 20°C, caci daca-i prea rece ma doare gatul, iar pentru a o mentine pana si la mare, pe plaja e suficienta o groapa cam de vreo 40 cm si acoperita bine cu o patura groasa si pufoasa sa nu ajunga soarele la bere.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 24
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Zile cu activitate crescuta

Top participanti la discutie

Postari populare

Zic si eu! Daca mergi in camping si faci un voiaj de 2-3 ore e ok lada clasica cu pachetele refrigerate cu gel, Lada frigorifica alimentata la 12 V se foloseste cand faci o calatorie de 10- 14 ore, s

Bricheta are curent doar pe pozitia Motor si Accesorii, daca cheia este pe pozitia 0 nu mai are curent.

Priza originală funcționează doar pe Accesorii dar dă + și pe Motor iar pe Demaror se dezactivează.   Majoritatea lăzilor frigorifice sunt pe baza de element peltier(care vrea google și wiki) chioar

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...