Jump to content


Parteneri forumduster.ro
- - - - -

1.2 Tce Pofticios De Ulei


  • This topic is locked This topic is locked
831 replies to this topic

#1 stefanudrea

stefanudrea

    MIC MIC DAR VOINIC!

  • Members
  • 1,050 posts
  • Duster PH2 Benzina 1.2 TCe 4x2 125cp
  • Localitate:
    Drobeta Turnu Severin

Posted 29 March 2016 - 08:58 PM

Deschid acest topic pentru problema care pare sa se prefigureze cu motoarele 1.2 tce. Nu stiu alte marci, dar faptul ca la noi deja 2 Duster noi cu motor 1.2 ajung sa cedeze mi se pare foarte grav. Dupa cazul colegului @DonQ am avut si eu aceleasi simptome in sensul ca de la sunete ciudate la motor am ajuns sa se consrate la service ca motorul nu mai avea decat "200" ml de ulei, iar dupa 1 saptamana de stat in service si nemiscat motorul a "consumat" si "ars" 1 litru de ulei. Diferenta intre mine si Don este ca eu am instalatia gpl Prins, iar in discutiile de pana acum cu Dacia ei se prevaleaza de interventia mea asupra motorului pentru a scapa de schimbarea motorului. Maine voi face o notificare oficiala scrisa dupa discutiile telefonice cu vocea clientului. Sper ca in ultima clipa sa isi dea seama de gravitatea situatie. In caz contrar urmeaza opc si instanta. Am contactat deja un expert auto care va face si o expertiza in acest sens, concluzia preliminara fiind aceea ca nu exista logica explicatie pentru consum ulei in asa hal cu masina imobilizata. Am contactat si montatorul de gpl si am primit documentele care atesta agrementul RAR pentru instalatia gpl si am si un regulament al Comisiei Europene care permite furnizorilor independenti (cei care nu au acordul fabricantului) sa livreze piese sau sa intervina asupra masinii fara pierderea garantiei masinii. Sa vedem ce va urma. In acest topic va voi tine la curent cu evolutia problemei mele. Deocamdata nu vreau sa emit vreo ipoteza. Cert este doar ca dupa 37800 km masinuta mea este complet blocata, nu pot sa o folosesc in siguranta! Mi se pare destul de grav!

Trimis de pe al meu Philips I908 folosind Tapatalk



#2 MBM

MBM

    Weekly Duster Member

  • Members
  • 83 posts
  • Duster PH2 Benzina 1.2 TCe 4x4 125cp
  • Localitate:
    DB

Posted 29 March 2016 - 09:25 PM

Imi pare rau pentru problema pe care o ai cu motorul.
Avand in vedere faptul ca am si eu motor 1.2 Tce sunt interesat de natura si rezolvarea problemei.Asadar daca si cand o sa ai informatii suplimentare te rog sa le comunici.
Rog colegul t0rquemeda sa ne spuna daca motoarele 1.2 Tce sunt identice la 4x2 si la 4x4.

adBot

adBot
  • Dacia Duster diesel 4x4
  • localitate:
    Bucuresti


forumduster.ro - pt pasionatii Dacia Duster

#3 DonQuijote

DonQuijote

    Greierofob

  • Members
  • 1,418 posts
  • Duster PH2 Benzina 1.2 TCe 4x2 125cp
  • Localitate:
    Timișoara

Posted 29 March 2016 - 09:29 PM

Nu vreau sa te dezamagesc, dar:
  • incep prin a-ti zice, desi nu e frumos, ca "ti-am zis eu" sa nu iti pui GPL si sa fii tu cobai pentru altii
  • Dacia are dreptate in a-ti refuza inlocuirea/reparatia in garantie; tu nu ai inlocuit o piesa cu o alta, ai intervenit si modificat constructiv cam tot circuitul alimentare-injectie-ardere-evacuare, fara a avea acordul uzinei, cu o instalatie neomologata de uzina
  • intelegi gresit normativa europeana la care faci referire; iti dau mai jos un extras dintr-o nota explicativa, publicata tot de UE, la acea normativa europeana:

Quote

Ca și în cazul restricției privind piesele de schimb prin care se condiționează
aplicarea garanției de utilizarea de piese de schimb aparținând mărcii producătorului,
o restricție privind piesele de schimb prin care se impune (în loc de a se recomanda
doar) utilizarea de piese de schimb de la un anumit producător este de natură să
excludă canale alternative de distribuție a pieselor de schimb.

Cu toate acestea, un constructor de autovehicule poate refuza, în mod legitim, să
execute obligațiile ce decurg din contractul de garanție pe motiv că situația care a
generat cererea de reparație în cauză este cauza nefuncționării piesei de schimb
furnizate de către un furnizor alternativ.


#4 stefanudrea

stefanudrea

    MIC MIC DAR VOINIC!

  • Members
  • 1,050 posts
  • Duster PH2 Benzina 1.2 TCe 4x2 125cp
  • Localitate:
    Drobeta Turnu Severin

Posted 29 March 2016 - 09:43 PM

As fi interesat sa vad tot documentul Don. Culmea e ca teoretic sunt 2 garantii: a Dacia si a montatorului de gpl. Unul din cei 2 vor raspunde. Cel mai simplu va fi o raspundere in solidar, iar mai apoi sa se descurce intre ei. Nu e nici o problema cu "ti-am zis eu". In continuare voi intentiona sa folosesc instalatia gpl nu neaparat din cauza investitiei ci pentru ca pur si simplu imi place cum merge. Cred in continuare ca montarea instalatiei nu a afectat motorul. Ramane sa vedem unde se va ajunge. Sunt mai multe variante pentru mine, voi vedea dupa raspunsul Dacia la notificarea mea de maine.

Trimis de pe al meu Philips I908 folosind Tapatalk



#5 DonQuijote

DonQuijote

    Greierofob

  • Members
  • 1,418 posts
  • Duster PH2 Benzina 1.2 TCe 4x2 125cp
  • Localitate:
    Timișoara

Posted 29 March 2016 - 09:49 PM

Raspunsul Dacia, "părerea mea", va fi același. Și au sprijin legislativ în sensul asta, sincer, daca vrei sa ii dai in judecata, in cazul tau e pierdere de timp. Mai multe sanse ai sa obtii ceva pe garantia instalatiei GPL. Depinde de ce este specificat in certificatul de garantie al instalatiei GPL (si ce conditii ai semnat ca ai luat la cunostinta si le accepti, cand ti s-a montat instalatia).

#6 stefanudrea

stefanudrea

    MIC MIC DAR VOINIC!

  • Members
  • 1,050 posts
  • Duster PH2 Benzina 1.2 TCe 4x2 125cp
  • Localitate:
    Drobeta Turnu Severin

Posted 29 March 2016 - 09:51 PM

Vreau un argument tehnic. Ce e asa distrus de a ajuns masina sa consume atata doar stand pe loc?!

Trimis de pe al meu Philips I908 folosind Tapatalk






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Sponsori

Esti nou pe forum ? Click aici pt a te inregistra!

Don't speak Romanian? Select your lanugage from top right side! You may want also to register as a member, click here!