Sari la conținut

'16 Duster 1,2 Tce 4X4 Laureate


Postări Recomandate

Hartia nu cred ca o au toti.Eu am primit.o de la baiatul de la receptie service la rugamintea consilierei de vanzari.A fost "o fapta buna" din partea ei pentru multumirea clientului.Eu asa o vad!Dupa cum zicea colegul,e de "noaptea mintii" sa nu ai un consens in privinta uleiului.E un "element" important in buna functionare a motorului si ei o dau in bara. :angry:

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 178
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Va salut si bine v-am gasit! Cu permisiunea voastra, incerc sa ma integrez si eu in comunitatea posesorilor de Duster   Joia trecuta, dupa cateva zile si nopti de studiu pe internet si un drivetes

Kilometrajul la bord a ajuns la 963, consum mediu de pana acum, masurat la pompa, 7,93 litri/100km.   La cea mai recenta alimentare au intrat 33,5908 litri cu care au fost facuti 429 km, asadar iese

Dacia recomanda sa se citeasca si sa se respecte caietul de service. Si acolo specifica ceva ce suna cam asa: sarcina proprietarului este sa verifice oricat de des este necesar nivelul uleiului din mo

Posted Images

Mie nu mi-au dat acea hartie la cumpararea masinii.

 

Astazi am fost la reprezentanta cu raspunsul de la serviciul Vocea Clientului. Au cautat din nou in baza de date dupa codul VIN si de data aceasta au admis ca a fost o eroare, "probabil a mecanicului care mi-a pus in masina bidonul de ulei 5w30". Asadar mi l-au schimbat cu un litru de ulei ELF 5W40.. si asta la interventia sefului de service, pentru ca baiatul de la receptie vroia sa-mi dea 10W40. Cum nu au mai vrut sa faca hartii de retur si apoi refacturare, le-am cerut sa completeze ei cu pixul pe factura initiala codul uleiului pe care mi l-au dat acum, ca sa am si eu o dovada ca nu l-am luat dupa ureche, din bazar. O intreaga ameteala.. Oricum, le-am spus deja ca dupa ce ma intorc din concediu vreau sa verificam consumul de ulei, iar seful de service n-a zis nu, ci doar ca e o procedura mai speciala ce include din cate am inteles aducerea uleiului la nivel maxim, sigilarea locurilor pe unde cineva (adica eu) ar putea sa scoata uleiul (de parca as avea vreun interes) si readucere la nivel maxim dupa ce se parcurg circa 1000 km.

Deci.. acusi incepem.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot am fost "dat in vileag" fac si eu un pic de offtopic pe marginea confuziei colegului si tizului meu: merge omul din proprie initiativa si cere ulei de rezerva, primeste 5w30, desi vc-ul Dacia (cum mai nou imi place sa ii zic) ii recomanda 5w40 in baza verificarii amanuntite in baza lor de date! De aici trag o concluzie trista: service-ul nu numai ca nu comunica asa cum trebuie cu uzina, dar produce si daune omului! In plus, vazand cu groaza acest caz "decembrie 2015" de consum vizibil ulei, imi dau seama ca problema este mai grava decat am constatat-o eu! Si atunci ma intreb: oare ce poate fi mai grav decat "toateH5F"??? Va si raspund: 1.6 "iulie 2016"!!!! Motorul de Nissan "cica"! Papa ulei intr-o veselie! Si lista mea nu se opreste aici!!! Nu e asa ca nu se impune "Recall" sau o intrebare catre producator de catre ACD??? Raspund si la asta: nu se impune pt ca Dacia rezolva cazurile unul cate unul fara sa faca valuri si pt a minimaliza costurile! Un Recall ar avea efecte economice mai ample! Am si dovezi legate de cazuri rezolvate "cu discretie"!

 

Trimis de pe al meu Lenovo K33a48 folosind Tapatalk

 

Salutare si un calduros La Multi Ani!

 

Legat de postul de mai sus am si eu o intrebare: daca autorul este dispus sa dea mai multe detalii de genul cam cate cazuri cunoscute de motoare 1.6 H4M au probleme cu consumul de ulei ? Exista un anumit lot afectat de problema, etc? De asemenea daca sunt posesori pe care au avut aceste probleme ii rog sa dea niste detalii .. nu de alta dar suntem pe cale sa destramam inca un "mit" acela al motoarelor aspirate Renault care teoretic sunt rezistente si fara probleme mai ales in primii ani de exploatare :D

Editat de andrei_s
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

As vrea sa lamuresc prin aceasta postare confuzia care s-a creat vizavi de datul in vileag: suntem oameni, vorbim aici dar si in privat, referirea mea strict la datul in vileag se refera strict la aspectul ca s-a desconspirat faptul ca vorbesc cu lumea in privat, NU era o pastila ironica legata de ceva anume, departe de mine acest gand! M-as bucura daca ar intelege lumea ca este firesc sa imi construiesc o aparare solida in problema mea "mai speciala"!

 

Trimis de pe al meu Lenovo K33a48 folosind Tapatalk

Editat de stefanudrea
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Tractiunea integrala a avut rostul ei mai ales saptamana trecuta, la Jasna si Strbske (SK, Tatra, 1400 m). Acolo unde toate masinile cu tractiune pe fata patinau si trebuiau impinse, cu Dusterul am trecut extrem de lejer pe modul Auto. Am comutat o singura data pe Lock ca sa fiu sigur ca ies dintr-o zona cu zapada pana la praguri, unde eram doar eu si cu buldozerul care incerca sa faca locuri de parcare. Or fi avut si anvelopele Nokian WR D4 rolul lor. Nicaieri n-a fost nevoie de lanturi, le tineam in masina doar ca sa fie confortul psihologic aproape de maxim :)

Deci n-as insista prea mult pe ceva ce functioneaza. Mai degraba as mentiona faptul ca, de cateva ori, era sa rup cheia in busonul rezervorului de benzina. Se rotea foarte greu chestia aia din plastic care intra in gura rezervorului. Nu inghetase incuietoarea (bagasem WD40 din timp) ci se deformase rahatul ala de plastic, probabil din cauza temperaturilor scazute. Acum, la -5 grade vad ca se invarte usor. Oricum, naspa senzatia sa te afli departe de casa, intr-o benzinarie, la -20 grade afara, iar busonul sa nu vrea sa se deschida.

 

Hai sa pun si doua filmulete cu Dusterul meu pe zapada, mai mult pentru peisaje:

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...