Sari la conținut

'16 Duster 1,2 Tce 4X4 Laureate


Postări Recomandate

Din ce am citit pe acest forum , cei care aveau printre primele 1.2 TCe, aveau prin motoare 5W30 Dacia Oil. Parerea mea, e ca si 5W30 si 5W40 sunt ok. Intrebarea ramane: ce ai acum in motor, ca sa completezi cu acelasi tip. Daca dealer-ul Dacia de unde ai luat masina iti completeaza uleiul, ce va pune ? Pana una alta esti in garantie si ai o foaie de service sau asa ceva, in caz de ceva.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 178
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Va salut si bine v-am gasit! Cu permisiunea voastra, incerc sa ma integrez si eu in comunitatea posesorilor de Duster   Joia trecuta, dupa cateva zile si nopti de studiu pe internet si un drivetes

Kilometrajul la bord a ajuns la 963, consum mediu de pana acum, masurat la pompa, 7,93 litri/100km.   La cea mai recenta alimentare au intrat 33,5908 litri cu care au fost facuti 429 km, asadar iese

Dacia recomanda sa se citeasca si sa se respecte caietul de service. Si acolo specifica ceva ce suna cam asa: sarcina proprietarului este sa verifice oricat de des este necesar nivelul uleiului din mo

Posted Images

@Stef, du-te la aia de la reprezentanta si fa reclamatie ca a scazut uleiul, sa iti aduca uleiul la max, cum era la livrare. Sa iti dea hartie cu ce completeaza, ca o fac pe barba lor.

Nu e ok sa amesteci uleiurile.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ma cam preseaza timpul fiindca foarte curand tre sa plec sa ma dau pe un derdelus la ceva kilometri distanta iar atmosfera asta de sarbatori i-a cam amortit pe toti, cu siguranta n-am cu cine ma certa. In cel mai bun caz vor completa cu 5W30, pentru ca asa ceva mi-au vandut cand le-am cerut un bidon de rezerva.

Intre timp, colegul de suferinta @stefanudrea mi-a trimis o factura emisa de alta reprezentanta Dacia, datata decembrie 2016 si pe care se vede ca la un motor 1.2 TCe s-a pus ulei ELF 5W40.

Mai fac cercetari dupa ce revin. Deocamdata nivelul e la vreo 4-5 mm deasupra minimului pe joja, sper sa nu mai scada.

8900 km pana acum.

 

Alte info:

-dupa ce am constatat ca imi cam place sa fac kilometri cu masina asta, m-am hotarat sa-i inchei si un casco Omniasig "cudetoate", fara fransize, SA 12734 eur (au scos-o ei dintr-un catalog), prima 411 EUR;

-achizitionat un set de lanturi antiderapante Thule Easy Fit 230 de pe aleo.ro si pe care deja le-am probat aseara la.. rece, metaforic vorbind; din prima incercare n-am reusit sa le montez chiar in 12 secunde cum se lauda ei dar nici nu cred c-a durat mai mult de 1 minut pentru fiecare roata.

o5tf10.jpg

Editat de Stef13
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai sigur e sa faci un schimb full de ulei si sa cumperi din start 1 litru extra. O revizie (ca si asa ai aproape 10 mii km) nu ii strica, se face rapid si stii o treaba.

 

Daca nu poti face asta, atunci clar ca in conditii de urgenta (daca scade sub minim) pui ala care il ai la indemana, insa nu as merge mult cu el asa... doar pana ajungi acasa si direct la revizie cu el... eventual sa urmaresti joja mai des - daca observi ciudatenii - de gen spuma in ulei - e nasol (uleiurile sunt incompatibile) si trebuie golit tot si pus ulei nou.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot am fost "dat in vileag" fac si eu un pic de offtopic pe marginea confuziei colegului si tizului meu: merge omul din proprie initiativa si cere ulei de rezerva, primeste 5w30, desi vc-ul Dacia (cum mai nou imi place sa ii zic) ii recomanda 5w40 in baza verificarii amanuntite in baza lor de date! De aici trag o concluzie trista: service-ul nu numai ca nu comunica asa cum trebuie cu uzina, dar produce si daune omului! In plus, vazand cu groaza acest caz "decembrie 2015" de consum vizibil ulei, imi dau seama ca problema este mai grava decat am constatat-o eu! Si atunci ma intreb: oare ce poate fi mai grav decat "toateH5F"??? Va si raspund: 1.6 "iulie 2016"!!!! Motorul de Nissan "cica"! Papa ulei intr-o veselie! Si lista mea nu se opreste aici!!! Nu e asa ca nu se impune "Recall" sau o intrebare catre producator de catre ACD??? Raspund si la asta: nu se impune pt ca Dacia rezolva cazurile unul cate unul fara sa faca valuri si pt a minimaliza costurile! Un Recall ar avea efecte economice mai ample! Am si dovezi legate de cazuri rezolvate "cu discretie"!

 

Trimis de pe al meu Lenovo K33a48 folosind Tapatalk

Editat de stefanudrea
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@Stef parerea mea este sa completezi cu Dacia oil plus (trebuie sa ai si tu o hartie ca cea prezentata de MAK) si cred ca trebuie obligatoriu W40. Cand o sa faci schimbul iti ramane bidonul si sti exact tipul de ulei.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...