Jump to content


Parteneri forumduster.ro
- - - - -

Echipament Pentru Off Road ( De Avut In Masina La Iesiri )

sufa trusa de recuperare sufa de copac ocheti scripete ancora rampe recuperare

  • This topic is locked This topic is locked
159 replies to this topic

#139 44CCI

44CCI

    Dedicated Duster Member

  • Members
  • 272 posts
  • Duster PH1 Diesel 4x4 110cp
  • Localitate:
    Pitesti

Posted 04 July 2016 - 06:51 PM

Tot la aia ma gandeam si eu

#140 Killer82

Killer82

    Addicted Duster Member

  • Members
  • 957 posts
  • Duster PH2 Benzina 4x4 1.6 16v 105cp
  • Localitate:
    Cluj

Posted 04 July 2016 - 10:53 PM

Forta de tragere ar trebui sa se exprime in Newtoni. Probabil chinezii au dat o aproximare in kg forta (care sincer nu stiu cat e de OK, conform http://www.unitconve...conversion.html 400 kgf ar fi 3900 N)... Dar poate mă insel... Asa ca rog un coleg cu experienta sa mă contrazica daca am inteles gresit.

Din ce inteleg eu (atata cat am citit si ma duce pe mine capu'...):
- 4000 kg e greutatea maxima RULANTA...
- 400 kg e greutatea maxima STATICA...
... care pot fi tractate cu troliul asta.

Adica:
- poti trage un microbuz fără frâne cu troliul ala, pe loc drept (microbuz pe care 2 oameni probabil il împing usor pe loc drept)
- poti trage vreo 7-8 saci de ciment amplasati pe un palet direct pe asfalt (fără nici un mecanism de rulare)
... intr-o situatie reală in offroad trebuie sa decizi unde te afli comparativ cu exemplele astea 2...

Personal, cum am mai zis, vad următoarele probleme cu troliile astea:
- cablu scurt(max 3 metri dar nu e voie sa il derulezi de tot de pe tambur)
- necesitatea de a folosi scripeti de multiplicare, desi ele au deja un scripete de dublare built-in
- cablu de otel operat de aproape, manual - destul de riscant daca se rupe ceva, se lasa cu aparitie la PRO TV

Personal cred ca o sufa buna si lunga si un prieten de nădejde sunt mai utile.

adBot

adBot
  • Dacia Duster diesel 4x4
  • localitate:
    Bucuresti


forumduster.ro - pt pasionatii Dacia Duster

#141 Cain

Cain

    Addicted Duster Member

  • Members
  • 582 posts
  • Duster PH2 Diesel 4x4 110cp
  • Localitate:
    Bucuresti

Posted 21 September 2016 - 04:04 PM

A testat cineva chinezaria de 4 "tone" - 4000Lbs ... defapt 1800 Kg?

#142 Caphonne

Caphonne

    Dedicated Duster Member

  • Members
  • 256 posts
  • Imi doresc un Duster
  • Localitate:
    Popesti Leordeni

Posted 20 February 2017 - 03:13 PM

Vad ca nu a mai scris nimeni nimic pe aici din Septembrie, ca sa nu mai scriu prin alte parti intreb aici.Ce parere aveti de acest ''troliu'' portabil https://www.superwin...rwinch-winch2go ?
Superwinch este o marca ok si din cate vad merge la 1800 km, daca luam si un scripete in calcul se mai schimba treaba, avantajul este ca nu necesita montare ca un troliu normal.
Pret 273 USD plus transport.
M-am uitat la niste filmulete din Rusia si am vazut multe variante de trolii portabile unele chiar puternice care trageau masini mai grele decat Dusterul dar ca in majoritatea cazurilor masinile erau intepenite pe drept.

#143 44CCI

44CCI

    Dedicated Duster Member

  • Members
  • 272 posts
  • Duster PH1 Diesel 4x4 110cp
  • Localitate:
    Pitesti

Posted 21 February 2017 - 12:18 AM

Ca tot s-a reluat discutia, zilele trecute am facut o achizitie cam de toata jena de la emag. Scria acolo ca troliul este de 2 tone, dar cam atat. Cand l-am primit am vazut de fapt ce este (atasez cateva poze). Interesant este si graficul sarcina in functie de inclinare. Parca nici nu-mi vine sa-l incerc, ci sa-l returnez asa cum l-am primit. A mai facut cineva experienta cu asa ceva? Cu scripete ar scoate ceva?
Ceva asemanator cu cel propus de @Caphonne am gasit aici (DWP 3500)

http://sculewebshop....&category_id=61

Exista si varianta DWP 5000 de 2,9 cai cam la aceeasi bani ca Superwinch, dar e si mai greu.

Attached Files



#144 dtel

dtel

    Veteran Duster Member

  • Members
  • 460 posts
  • Duster PH2 Benzina 4x4 1.6 16v 105cp
  • Localitate:
    Bucuresti

Posted 21 February 2017 - 01:21 AM

E normal graficul, in plan inclinat fortele actioneaza diferit si impun o sarcina mai mare in troliu. E valabil si pt cele fixe, ca sa nu mai vorbim ca forta aia de 2T e valabila doar pe prima infasurare pe tambur. Incepand cu a doua infasurare scade dramatic. Aveti mare grija la cablurile de otel cu care vin, chiar daca se utilizeaza scripete, cablurile sunt dimensionate la o anumita putere. Daca pocneste, un cablu de otel are suficienta tensiune in el in sarcina incat sa te plesneasca foarte nasol, se poate lasa cu spitalizari sau mai rau.

Sent from my S50 using Tapatalk






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Sponsori

Esti nou pe forum ? Click aici pt a te inregistra!

Don't speak Romanian? Select your lanugage from top right side! You may want also to register as a member, click here!