Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 181
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

E carantină bre!! Ce tot Lacu Roșu si offroad.. Drojdie aveti pe site-ul ăla?

Salut.  As mai recomanda o bucata de scandura mai groasa, ce se aseaza sub cric, in off-road.   Iar daca tineti la aspectul masinii, o foarfeca de taiat crengi, cu brate telescopice. 

Sau esti intepenit intr-un sant pe care voiai sa-l treci, sau ai alunecat lateral si esti cu curu' spre prapastia de langa drum (experimentat fara troliu in dotare, s-a lasat cu suc de morcovi, noroc

Posted Images

Da, nu era neaparat un sfat de tinut permanent pe masina, cat mai degraba o sugestie pentru cand se merge in iesiri sa fie pregatiti.

Ce vroiam sa punctez e ca se lucreaza mult mai usor cu ochetii de 2T "la greu" (cand esti deja in noroi, etc), aia de 3.25T nu iti fac deloc viata usoara (mai ales daca trebuie sa ii prinzi de carligele din bara si "repede").

Eu momentan perechea aia de 3.25 pe masina tot timpul ( am pus ceva cauciuc intre ei si bara de plastic si apoi i-am strans bine de tot cu o cheie "mops" - nu ca nu s-ar putea desface... da' macar tre' sa munceasca pe ei :D )

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...

Apropo de echipament de recuperare...in 15 ani de cand merg pe ruta RM-BV,nu am avut nici macar roata de rezerva,ce sa mai spun de trusa de scule!Infine,in schimb la Duster m-am dotat la greu...cand am deschis odata la carrefour porbagajul si a vazut sotia ce am in el s-a speriat! :) Deci cu ce a pus @Killer82 in foto,acum 2 Dumineci l-am ancorat pe unu cu un Clio,care sa fiu sincer nu am prea inteles ce naiba a combinat intr-o curba in cobarare...la un moment dat a lovit bordura si la aruncat instantaneu prin aer,in final dupa ce s-a rotit si rasucit,a aterizat pe un gard care s-a indoit si transformat,spre norocul aluia,intr-un fel de terasa aflata deasupra unei vagaune!L-am tinut agatat de Duster sa nu cada naibii cu masina in vagauna de sub el pana au venit pompierii!

 

Editat de 22DCI
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 4 months later...

Salutare si apropo de ochetii  din posturile de mai sus...am vazut pe undeva unii ce sunt cu surub si piulita blocata cu siguranta splint,deci mai greu de furat.Deci ce ma interesa urgent...am gasit intr-un magazin local un kit reparat pene,format dintr-un mini compresor si un bidon cu o solutie lichida...deci a folosit cineva asa ceva,e bun,functioneaza sau e fix pix,intreb pentru ca e destul de scump?Multumesc!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Atentie ca la PH2 daca ai si senzori de presiune nu e recomandat sa folosesti mazga de-aia de astupat porii. Este kit de reparatie pana cu snur (pt cuie) si compresor poti sa iei separat ceva mai de calitate daca vrei. # parerea mea

In rest la o gaura mica posibil sa ajute si ala cu zeama. Compresorul nu poate nimeni sa se pronunte, e plin de tot felul pe piata. Eu de ex. am unul din Lidl si e ok :)

Ochetii cu surub cu bolt (siguranta) au si piulita, si o sa mearga cei mici de 2T insa cei de 3.25T o sa intre al dracu' de greu. Eu am inii de 3.25 permanent pe masina insa sunt cei cu filet pe o parte. Stransi cu un cleste de instalator nu ii mai ia nimeni de acolo. Si la 15 lei cat am dat pe o bucata nu ii paguba. Mai in spate sunt links catre mag.de echipam.de ridicat de unde au fost achizitionati.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles...sadar tot kit-ul de reparatie pana cu snur ramane pana la urma cel mai ok...Atunci e clar, banii de pe kitul cu zeama (ca daca nu intrebam,sigur luam teapa! :) ) ii dau pe un mini  compresor serios,probabil ceva model digital de pe  la Michelin.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu am luat de la Lidl un ''spray de pana'' scump nu a fost si l-am luat sa fie dar vreau sa iau si un kit de pana din acela cu snururi, compresor am un TMAX dar este cam mare, ma rog eu il am de la cealalta masina unde trebuie un compresor mai serios.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...