Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 181
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

E carantină bre!! Ce tot Lacu Roșu si offroad.. Drojdie aveti pe site-ul ăla?

Salut.  As mai recomanda o bucata de scandura mai groasa, ce se aseaza sub cric, in off-road.   Iar daca tineti la aspectul masinii, o foarfeca de taiat crengi, cu brate telescopice. 

Sau esti intepenit intr-un sant pe care voiai sa-l treci, sau ai alunecat lateral si esti cu curu' spre prapastia de langa drum (experimentat fara troliu in dotare, s-a lasat cu suc de morcovi, noroc

Posted Images

Forta de tragere ar trebui sa se exprime in Newtoni. Probabil chinezii au dat o aproximare in kg forta (care sincer nu stiu cat e de OK, conform http://www.unitconversion.org/force/newtons-to-kilogram-forces-conversion.html 400 kgf ar fi 3900 N)... Dar poate mă insel... Asa ca rog un coleg cu experienta sa mă contrazica daca am inteles gresit.

 

Din ce inteleg eu (atata cat am citit si ma duce pe mine capu'...):

- 4000 kg e greutatea maxima RULANTA...

- 400 kg e greutatea maxima STATICA...

... care pot fi tractate cu troliul asta.

 

Adica:

- poti trage un microbuz fără frâne cu troliul ala, pe loc drept (microbuz pe care 2 oameni probabil il împing usor pe loc drept)

- poti trage vreo 7-8 saci de ciment amplasati pe un palet direct pe asfalt (fără nici un mecanism de rulare)

... intr-o situatie reală in offroad trebuie sa decizi unde te afli comparativ cu exemplele astea 2...

 

Personal, cum am mai zis, vad următoarele probleme cu troliile astea:

- cablu scurt(max 3 metri dar nu e voie sa il derulezi de tot de pe tambur)

- necesitatea de a folosi scripeti de multiplicare, desi ele au deja un scripete de dublare built-in

- cablu de otel operat de aproape, manual - destul de riscant daca se rupe ceva, se lasa cu aparitie la PRO TV

 

Personal cred ca o sufa buna si lunga si un prieten de nădejde sunt mai utile.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 months later...
  • 4 months later...

Vad ca nu a mai scris nimeni nimic pe aici din Septembrie, ca sa nu mai scriu prin alte parti intreb aici.Ce parere aveti de acest ''troliu'' portabil https://www.superwinch.com/collections/superwinch-utility/products/superwinch-winch2go ?

Superwinch este o marca ok si din cate vad merge la 1800 km, daca luam si un scripete in calcul se mai schimba treaba, avantajul este ca nu necesita montare ca un troliu normal.

Pret 273 USD plus transport.

M-am uitat la niste filmulete din Rusia si am vazut multe variante de trolii portabile unele chiar puternice care trageau masini mai grele decat Dusterul dar ca in majoritatea cazurilor masinile erau intepenite pe drept.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ca tot s-a reluat discutia, zilele trecute am facut o achizitie cam de toata jena de la emag. Scria acolo ca troliul este de 2 tone, dar cam atat. Cand l-am primit am vazut de fapt ce este (atasez cateva poze). Interesant este si graficul sarcina in functie de inclinare. Parca nici nu-mi vine sa-l incerc, ci sa-l returnez asa cum l-am primit. A mai facut cineva experienta cu asa ceva? Cu scripete ar scoate ceva?

Ceva asemanator cu cel propus de @Caphonne am gasit aici (DWP 3500)

 

http://sculewebshop....&category_id=61

 

Exista si varianta DWP 5000 de 2,9 cai cam la aceeasi bani ca Superwinch, dar e si mai greu.

post-2555-0-62921800-1487628747_thumb.jpg

post-2555-0-89439600-1487628763_thumb.jpg

post-2555-0-48686800-1487628809_thumb.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

E normal graficul, in plan inclinat fortele actioneaza diferit si impun o sarcina mai mare in troliu. E valabil si pt cele fixe, ca sa nu mai vorbim ca forta aia de 2T e valabila doar pe prima infasurare pe tambur. Incepand cu a doua infasurare scade dramatic. Aveti mare grija la cablurile de otel cu care vin, chiar daca se utilizeaza scripete, cablurile sunt dimensionate la o anumita putere. Daca pocneste, un cablu de otel are suficienta tensiune in el in sarcina incat sa te plesneasca foarte nasol, se poate lasa cu spitalizari sau mai rau.

 

Sent from my S50 using Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

 

 

A mai facut cineva experienta cu asa ceva?

Eu, cu exact acelasi produs!

D.p.m.d.v. este arhi suficient pentru tot ce am facut eu cu masina si... sunt sigur ca vei face si tu!

Deci, cred ca este bun si ca n-ar trebui sa-l returnezi! Nu te uita la diagrame ca... alea sunt calculate cam la fel la toate troliile. Sigur ca depinde de greutatea de la care pleaca si... poate, curba nu-i asa de brusca dar este asemanatoare!

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...