Sari la conținut

Bfg Urban Terrain T/a


Postări Recomandate

nu-i bai ! sunt curios de ce raspunsuri va primi omul :

 

OK... ce MT-uri mai de buget as putea lua in calcul?

 

si eu sunt interesat de achizitionarea unui set suplimentar, doar pentru pescuit si escapade la padure...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 58
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Am dat doar un exemplu o asa zis comparatie, e bine sa dam exemple clare cu ce avem fiecare.Eu neavand 4x4 m-am gandit ca nu o sa ajung prin zone cu zapada sau gheata prea des iar daca e sa fie pun la

Nu, pana la urma am luat Nokian Weatherproof SUV.

Scuze, Insa Turbo Dakar sunt MT-uri, am confundat cu AT-urile lor.

Posted Images

Ar fi o optiune, dar sunt resapate si cam grele cauciucurile de la Insa. Mai pomenea cineva pe aici de Maxxis, ar mai fi si Federal Couragia (nu mai stiu exact care era domensiunea care se potrivea pe Duster, parca 205/80R16, dar nu sunt sigur). Pentru MT-urile BfG, din ce am mai citit, trebuie modelate carenajele.

 

Poate apar si oameni mai priceputi in MT-uri sa-si dea cu parerea.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

MT-urile de calitate sunt scumpe, pentru ca deja intram la categoria de anvelope de performanta. La fel cum Toyo Proxes sau Yokohama AVS sunt anvelope performance pentru strada/circuit si costa o caruta de bani, la fel sunt si MT-urile pentru off-road.

Pentru o masina care e destinata expeditiilor sau concursurilor (80-90%off, 20-10%on), merita achizitia unor MT-uri in mintile lor.

Pentru un Duster care serveste de cateva ori pe an pescuit sau escapade la padure, cred ca un set de Insa Dakar, chiar si SH, sunt arhisuficiente.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

va dau dreptate aici. si eu cred ca merita niste MT-uri cu viata mai scurta ( in km vorbesc ), eventual unse cu niste vasilica inafara sezonului de folosire, ca sa nu imbatraneasca aiurea in tramvai ? dar cu modelul nu sunt prea convins. ceva cu umeri mai proeminenti si rizuri (sau cum s-or chema ) mai rare, ca sa descarce mai usor cred ca ar fi mai potrivit ( ca model pare interesant insa turbo special track mud...)..

Editat de eden
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

nu-i bai ! sunt curios de ce raspunsuri va primi omul :

 

si eu sunt interesat de achizitionarea unui set suplimentar, doar pentru pescuit si escapade la padure...

 

La pescuit si escapade in padure problema ar fi niste noroi plus pietre, sarma, cuie, care sa-ti strapunga o anvelopa de vara sau de iarna. Daca escapadele alea ar fi dese, parca as alege AT-urile alea de la BFG (care ar fi bunicele si iarna) si as ramane si cu anvelopele de vara pt. forjat pe asfalt. Niste MT-uri mi se par cam mult daca nu o arzi serios in offroad. Sunt semnificativ mai scumpe, mai grele si mai aspre cu articulatiile, plus echilibrarea care este foarte dificila.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

pai, AT-uri am deja de la BFG, cu care circul fara greata de 2 ani si, fara schimbat de pe jenti. cu forja nu le am, dar ma mananca de fiecare data cand vad drum fara asfalt. ideea era ceva care sa ofere o aderenta buna pentru noroaie si alte nenorociri.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...