Sari la conținut

Comparație Duster 4X4 Cu Duster 4X2


Postări Recomandate

As dori ca acest topic sa fie o comparație intre versiunile 4x4 si 4x2. S-a tot spus despre diferența de consum între cele două versiuni. As fi curios cat de mare este această diferență. De asemenea cum se simte treapta a 6-a la cele 2 versiuni. De exemplu în treapta a 6-a la 120 km/h cate turații sunt intr-o situație și câte in alta. Mă intereseaza motorul 1.5 dci 110cp.

 

Trimis de pe al meu GT-I9295 folosind Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 18
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Diferenta de consum este cam de 0.5l/100km, poate mai mare in afara, daca nu ai talpa grea.   Diferentele intre treptele de viteza, e usor sa le vezi singur, la dealer primesti un tabel (care se gas

@vanturache eu zic ca e bine ca ai punctat niste avantaje la 2WD, insa legat de 4WD vad ca nici relatarea ta nu e chiar de o acuratețe extraordinara... "Linie dreaptă (relativ) pe drum pietruit, mers

Chiar tu ai zis ca pentru 4x2 exista aftermarket de mai buna calitate fata de 4x4, de aici no comment-ul. Eu asa inteleg din ceea ce ai scris tu acolo. Nu e nici un sarcasm, dar ar fi bine sa-ti

Diferenta de consum este cam de 0.5l/100km, poate mai mare in afara, daca nu ai talpa grea.

 

Diferentele intre treptele de viteza, e usor sa le vezi singur, la dealer primesti un tabel (care se gaseste si pe net) cu rapoartele treptelor de viteza. Din cate imi aduc eu aminte, intre 4x2 si 4x4 1.5 dCI, in a 6-a, la 3000 rpm, este o diferenta de cam 10km/h (aproximez din memorie)

 

Diferenta mare este la portbagaj, la 4x2 vei avea roata de rezerva sub masina, la 4x4 e in portbagaj, si implicit volumul portbagajului mai mic cu aproximativ 70l.

 

Daca nu iesi in off, in cele 3-4 zile de zapada in oras pe iarna te descurci fara probleme cu 4x2 (atata timp cat nu vei merge cu slick-uri pe zapada).

 

Acum, mai sunt si alti colegi pe aici care iti vor zice ca Duster 4x2 este doar un Logan inaltat, si mai bine cumperi direct Logan, ca iesi mai ieftin si primesti cam acelasi lucru.

  • Like 4
  • Mulțumesc! 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La 4x2 120km/h = 2500rpm in a VI-a.

Consumul dupa 9000km e 6.0 pe CB si cam 6.1 calculat cu bonurile de motorina.

Masina a mers mai mult in afara orasului, dar am mers cam 1800-2000km pe autostrada unde la 140km/h consuma 9,5-10l/100km.

Editat de emilian_rks
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei sa ai un full scope la comparatie nu uita ca la 4x4 ar mai fi si suspensia independenta spate, care e de ajutor la unele capitole.

 

Nu stiu cat va conta pt tine acest parametru însă merita mentionat. Nu ca ar fi Duster 4x4 vreun monument de stabilitate, dar o diferenta m-as astepta sa existe aici.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Acum, mai sunt si alti colegi pe aici care iti vor zice ca Duster 4x2 este doar un Logan inaltat, si mai bine cumperi direct Logan, ca iesi mai ieftin si primesti cam acelasi lucru.

 

Sa nu exageram cu Loganu, ar merge un Sandero Stepway. :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...