Sari la conținut

Bullbar Fata / Spate


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 40
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Salutare ,   Din pacate la RAR nu se pot omologa pentru a circula pe drumuri publice nici un fel de bare metalice fata , bull bar , etc . Se poate omologa piesa, dar nu si masina cu piesa montata

Bara aia de la mudster de 8400+lei cred ca am vazut montat ceva asemanator sau poate ceva de la ARB pe un Duster alb "tunat" pt off-road: BFG-uri MT cred, snorkel, scut de Al pare sa aiba, d'ala lung

Sa nu te superi, e doar o parere personala: aceste fiare nu numai ca nu te ajuta dar sunt si oribile, mai ales ala de pe spate!

Posted Images

Pfoai....pai costa bara mai mult decat vehicolul :D...iar daca nu ai noroc o poti folosi drept pripon :D ca nu mai misca odata de o tintuiesti pe loc cu fieratania aia

 

 

M-am benoclat la barele de pe site-ul House4x4, cred ca Dusterul de l-am vazut eu langa mine p'acolo d'aia are....ca snorkelul e cel de la ei de pe site...poate o fi omul fan cine stie :)

 

oricum m-am cam lamurit cu bullbar/crash bar....un mare nu am nevoie, pot cheltui pe altele mai uitile banii aia...daca mi-i aloca forul superior ;)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 4 weeks later...

Salutare Costin,

 

Line-X e "vopseaua" cu care era dat Mudster-ul la IND X? Daca da, cat a costat sau cat costa toata acoperirea? Se poate face si doar pe portiuni, gen bara fata/spate? Am vazut la Line-IX pe site ca procedeul de aplicare in sine este similar cu vopsirea manuala ori asta nu stiu cat de multa rezistenta suplimentara ar adauga. Si cum la

IND IX nu m-am apucat de zgaraiat Mudster-ul cu surubelnita sa vad daca rezista, presupun totusi ca voi ati facut ceva teste, sau e prea scumpa lucrarea ca sa incercati lasarea de autografe in relief pe masina? :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sunt facute teste de gravura cu cheia pe Mudster, era un video pe Youtube de prezentare, cred din ceva emisiune cu tematica auto, incerc sa il gasesc. Dupa mine, rezista bine la cam tot ce inseamna crengi, sau la frecarile usoare din traficul urban (sau la atentia celor ce deschid usa lor peste usa ta, in parcari). In ceea ce priveste rezistenta la impact, mai mult ca sigur ca nu te ajuta cu nimic daca dai in copac cu scopul de a smulge copacul din radacina.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La un impact mai puternic bara ramane intreaga.... dar va sari de pe masina. :)

 

La Cupa GTC de la Buzau, din toamna, cei de la Line-X aveau o portiera tratata pe jumatate si niste ciocane langa pentru cei ce vroiau sa testeze. :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...