Sari la conținut

Noul Motor 1.6 Benzina Euro6


Postări Recomandate

Motoarele sunt identice. La fel pentru 1,5 dci, in presă, spuneau că au diferențe, că a fost reproiectat, dar în realitate erau identice. Mă refer la motor (sistem de injecție, pistoane, turbina, etc.) și nu la adaptarea ce se face pentru fiecare vehicul pe care se montează (adică cutie de viteze, alternator, demaror, intercooler sau tubulatura de admisie). 

Dacă ați cunoaște un flux pe o banda de asamblare, ați înțelege că e extrem de dificil sa pui componente atât de diferite (de exemplu segmenți) pentru același tip de motor. Implică mai multe posturi de lucru, iar asta nu se poate face fizic, linia fiind aceași pe care se făcea 1,2 tce.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 69
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Sfaturile mele, ca posesor de 1.2 TCe cu probleme: pe hartie si pe asfalt e cel mai bun motor la ora actuala de pe Duster (daca excluzi din ecuatie consumul, unde cel mai bun e dCI-ul) ia-ti ce Dus

Din cate stiu rezervorul este de 50 de litri...este un motor decent! Daca vrei putere trebuie turat..asa este la benzina aspirate!!

Salve Am facut o diagnoza la un service Dacia si am gasit cateva mici erori stocate de genul presiune scazuta pe o roata, etc. Deci motorul este in parametri si om mai vedea la vara pe coclauri cum s

Posted Images

@cristic1982 Intre motorul de 1.3 l de la Renault si cel de la Mercedes exista, printre altele, o foarte mica diferenta la capacitatea cilindrica.

La Renault motorul de 1.5 l are componente diferite (o parte din ele) pentru variantele de 90 si 110 CP! Componentele respective au coduri diferite!

La Renault motorul de 1.5 - 90 are turbina cu geometrie fixa iar motorul de 1.5 - 110 are turbina cu geometrie variabila.

 

Editat de abc
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Dar linia a fost concepută de la început pt diversitatea asta. Și posturile de lucru la fel. Mercedes a cerut pt 1,5 dci doar alte pistoane (otel in loc de aluminiu, pt un câștig de consum), care au fost aplicate și pt restul (variantele Renault) pt că nu putea fi gestionată diversitatea.

In fine, crezi ce vrei.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 weeks later...
  • 1 year later...

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...