Jump to content


Parteneri forumduster.ro
- - - - -

Duster 1.2 Tce 4×4 125 Cp Euro 6 Vs Duster 1.5 Dci 4×4 109 Cp Euro 6

duster 1.2 tce 4×4 125 cp duster 1.5 dci 4×4 109 cp

  • This topic is locked This topic is locked
73 replies to this topic

#1 dusterkit

dusterkit

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 21 posts
  • Viitor posesor de Duster
  • Localitate:
    Onesti

Posted 04 August 2015 - 10:14 AM

Stiu ca este atat de dezbatuta lupta dintre benzina si motorina, dar nu aceasta e intrebarea mea.
As vrea sa stiu ce varianta preferati intre cele doua variante.
Ambele sunt motoare noi, euro 6, deci nu cred ca au fost testate de prea multi.
Fara a lua in calcul preturile de intretinere, ci referindu-ne numai la fiabilitate si la performanta, care varianta ati alege-o?
Ce preferati: cuplu mai mare, (diesel-ul are 260 Nm, iar benzina are 205 Nm) sau puterea ? (benzina 125 Cp, diesel-ul 109 Cp)

Sper sa ma ajutati sa ma hotarasc!

#2 dust3radmin

dust3radmin

    Site Admin

  • Administrators
  • 1,840 posts
  • Duster PH2 Diesel 4x4 110cp
  • Localitate:
    Bucuresti

Posted 04 August 2015 - 10:16 AM

Puterea te ajuta pe autostrada, cuplul in afara ei, restul sunt preferinte, my opinion.

adBot

adBot
  • Dacia Duster diesel 4x4
  • localitate:
    Bucuresti


forumduster.ro - pt pasionatii Dacia Duster

#3 dusterkit

dusterkit

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 21 posts
  • Viitor posesor de Duster
  • Localitate:
    Onesti

Posted 04 August 2015 - 10:21 AM

Totusi Tce-ul face fata la offroad la fel ca diesel-ul?

#4 ISZY56

ISZY56

    Addicted Duster Member

  • Members
  • 978 posts
  • Duster PH1 Diesel 4x4 110cp
  • Localitate:
    Cluj

Posted 04 August 2015 - 10:29 AM

Io cred ca constructorii deja sunt pe linie cu EUROn stiu ce va urma in anii urmatori. Din aceasta cauza avansarea in grade euro nu presupune modificari esentiale PENTRU EI in privinta fiabilitatii si a raspunsurilor de la utilizatori. Va urma EURO7 si tot asa. Bineinteles surprizele nu se exclud.
Urmarind forumul observ, un pic off topic, cum postantii incearca sa sublinieze ca ' fix eroarea constatata la masina mea este defectiune de model '. Sau un neajuns al modelului. Ulterior se dovedeste ca nu prea sunt din astea la Duster si mai ales pe partea de motorizare.

#5 dacian

dacian

    Veteran Duster Member

  • Members
  • 456 posts
  • Duster PH2 Benzina 4x4 1.6 16v 105cp
  • Localitate:
    Targu-Mures

Posted 04 August 2015 - 10:48 AM

Chiar daca nu se doreste, o atare confruntare intre modele nu poate sa nu aduca in prim plan vechea dezbatere: benzina vs diesel.
Ai aici doua modele cu performante bune atat pe sosea cat si in off si nu cred ca pentru un utilizator amator sa poti observa in mod real o diferenta neta in favoarea unuia sau altuia.
In off cuplul de 205 al benzinarei, din care o sa folosesti probabil 190 (la turatie joasa) este suficient in combinatie cu vit.I. Pe sosea, chiar daca 1,2 tce este mai aprig nu cred ca dci-ul sa nu faca impresie foarte buna.

Altfel spus, alegerea este una clasica: diesel vs benzina.

PS Nu cred in conceptia potrivit careia motorasul de 1,2 se va forta in offroad. Utilizatorii spun ca pare relaxat atat pe sosea cat si in afara acesteia.

#6 danielcojocar

danielcojocar

    Dusterist + Rulotist

  • Members
  • 3,434 posts
  • Duster PH1 Diesel 4x4 110cp
  • Localitate:
    Bucuresti, Pantelimon

Posted 04 August 2015 - 11:04 AM

Pare relaxat spun utilizatoriii... care? Pana acum nu sunt pareri despre 1.2 Tce 4x4.
Eu am auzit ceva informatii din zona testarilor cum ca motorasul e cam micut pt ceva off. Adica, mai concret, daca dai pe off de o panta ceva mai lunguiata (200-300m) cu inclinare iti cam moare motorul. Cu tot cuplul lui bunicel, este un motoras micut care nu face fata la efort sustinut.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Sponsori

Esti nou pe forum ? Click aici pt a te inregistra!

Don't speak Romanian? Select your lanugage from top right side! You may want also to register as a member, click here!