Sari la conținut

Postări Recomandate

Am o intrebare referitoare la lipirea foliei auto pe spate.Inteleg ca se poate face in doua moduri:

1.Lipire folie cu geamul pe pozitie, adica fara demontare fete usi. Dezavantaj ca geamurile nu se pot deschide vreo 3 zile pana se usuca lipiciul. Pt mine nu e un impediment . Al doilea dezavataj ar fi ca va curge apa + sampon in usa. Intrebarea mea este daca aceasta apa+sampon care intra in usa pe interior cauzeaza / corodeaza cev in interior.

2.Demontare fete usi si apoi classic, se lipeste folia pe geam.In acest caz nu imi este clar cum se monteaza fetele la loc. Sunt lipite cumva? trebuie 'maiestrie' ca sa se monteze geamul+fetele la loc la fel cum au fost din fabrica? Pt a evita greieri sau mai stiu eu ce alte inconveniente..

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 56
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Sambata am pus pe Gusterica din semnatura folie Llumar (montajul la Tinted). Am pus LATI 18 pe spate si Air 80 pe fata (ambele ceramice, garantie 12 ani). Desi, teoretic cel putin, geamurile ar fi tre

Mi se pare o prostie asta cu datul fetelor de usi jos, pierzi timpul aiurea doar pt ca unii sunt incapabili sa monteze niste folii. Daca e imi dai PM si te trimit eu la un meserias care e si ieftin si

Ba, Flippergl are partial dreptate ... mai citeste niste fizica. Sticla obisnuita filtreaza cam 90% din lungimile de unda mai mici de 300 nm. Tratamente speciale sunt necesare pentru 300->400 nm.

@Capone la mine la cealalta masina un A4 a scos toate 4 geamuri de pe macara si le-a pus folie ce s-au chinuit mai mult a fost la luneta. O data puse la loc nu am avut probleme adica greieri si folia s-a mentinut foarte ok. Dupa 4 ore de la montare puteam folosi toate geamurile.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Si la mine au dat jos fetele de la usi, eu am intrebat daca e necesar si ei au zis ca doar asa pot garanta pt lucrare, si mi-au zis ca schimba ei ce consumabile sunt necesare pt repunerea corecta a fetelor de usi (cleme, mastic, etc). Au iesit bine, si nu suna nimic in usi. Am pus si pe fata folii transparente cu protectie uv si antiefractie.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

deci pana la urma se dezlipesc fetele interioare ale usilor si apoi se lipesc la loc - dupa lipirea foliei pe geam...asta pt varianta nr unu de mai sus.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Si la mine au dat jos fetele de la usi, eu am intrebat daca e necesar si ei au zis ca doar asa pot garanta pt lucrare, si mi-au zis ca schimba ei ce consumabile sunt necesare pt repunerea corecta a fetelor de usi (cleme, mastic, etc). Au iesit bine, si nu suna nimic in usi. Am pus si pe fata folii transparente cu protectie uv si antiefractie.

 

Atentie mare cu folia asta antiefractie pe fata... eu anul trecut am avut un accident destul de serios din care nu mai puteam deschide usile (mai eram si cu capul in jos...) si am fost nevoit sa sparg un geam ca sa ies prin el... nu stiu cum e cu folia aia, dar nu m-as fi simtit confortabil sa nu pot iesi din masina si sa astept sa ma salveze careva...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La avantajul cu cioburile care nu se mai imprastie atat de tare m-am gandit si eu initial dar dupa ce-am dat rapid o tura pe youtube si-am vazut cat de GREU se sparge geamul cu folie din asta pe el parca as zice pas ca in caz de doamne-fereste posibil sa nu ai suficienta forta si baros la indemana.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...