Sari la conținut

Postări Recomandate

Da, da, da, smechere :-D Doar ca ma judeci fara sa ma cunosti si presupui ca nici wireless nu am pt ca...iradiere si vrajitorie, cum ai zice tu. Tehnologia este minunata, dar amestecul astora in tot ce tine de viata mea, fara sa ma intrebe, si folosirea datelor culese despre, este altceva si nu-mi place. Nu ai fost atent, am zis "sa renunt la smartphone", asta presupune ca am deja si folosesc de ceva vreme. Lasa, mai putina legare la net n-a omorat pe nimeni :)

 

Ei, stai chill, esti un om liber intr-o tara libera. Mai vorbim peste 5 ani :fear: .

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 47
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Vin si eu cu o parere pe care multi o vor critica: nu vreau android sau alte jucarele din astea pe nimic din masina... medianavul asa cum e + RVC mi se pare ok (fara menavrus si alte jucarele); de ce?

Cred ca excesul de tehnologie e mai mult o dependenta decat o necesitate. Nu inteleg in ruptul capului, mergand de acasa la serviciu (80% din timpul de utilizare a masinii la fel ca cei mai multi dint

Istoria are tendinta sa se repete...pentru ca...oameni...   „Mult stimate domnule președinte, Viața țării noastre este tulburată de o nouă formă de transport care se numește cale ferată. După cum b

Posted Images

Eu abia astept sa se dezvolte sistemul informatic si mai mult decat deja s-a intamplat astfel incat sa avem cele mai noi tehnologii si in masina. Fobiile astea cum ca ne urmareste Big Brother nu le-am inteles niciodata, mai ales ca nu m-am ascuns vreodata de ceva.

@Negura, daca vor sa dea de tine, cu siguranta o vor face si daca renunti wifi si la telefonul tau smart ;)

Ca vrei tu sa te decontectezi de la lumea digitala/virtuala sau cum vrei tu s-o numesti, este cu totul altceva, este chiar de apreciat asta ca iti doresti si poti pt linistea ta.

Cum era pe vremuri cand atunci cand vroiai sa dai un telefon, trebuia sa ajungi acasa sa pui mana pe telefon sa suni persoana respectiva, sa nu mai vorbim de mail-uri sau alte chestii de genul.

Mie mi-ar placea sa am un sistem in masina (care eventual sa existe si pe restul masinilor) astfel incat sa pot vedea in timp real ce se intampla de-a cursul drumului si alte alea, un fel de Waze mai avansat.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@dr_dumi, visez si eu la waze ala super avansat doar ca as prefera sa foloseasca exclusiv senzorii masinii, fara sa fie musai intr-o retea globala. Evident ca o interconectare poate influenta major in bine siguranta circulatiei, dar asta intr-o lume ideala (sau normala?) pentru ca in actualele conditii globale nu e altceva decat exploatarea omului de catre persoana in varianta moderna si camuflata.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Bine ca cei care sunt lideri in constructia de automobile nu au gandirea asta a ta Daniele, ca altfel cine stie unde am ajunge. La fel ai putea spune ca si lipsa servo directiei sau a abs-ului ne-ar tine mai treji la volan sau de ce sa mai dam drumul la AC cand putem deschide geamul.

Cred ca depinde de fiecare dintre noi cum folosim sistemele de pe masina astfel incat sa ne aduca un plus de confort sau sa ne trimita in primul stalp de pe marginea soselei. Si da, nu as avea nimic impotriva sa existe un sistem gen pilot automat care sa ma duca acasa in timp ce eu trag un pui de somn pe bancheta din spate ;)

Sunt unii mult prea radicali in gandire..

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

In viitorul nu foarte indepartat, sa zic 10-15 ani , o sa urcam in masina sa dam comanda verbala sa ne duca la aprozaru din colt sa cumparam ceapa sau alte zarzavaturi. Vom fi purtatori ilegali de permise auto. Atunci stau si ma intreb unde va mai fi satisfactia ca tu esti soferul si tu ai sub control situatia respectiva . Factorul uman va fi inlocuit de tehnologia pe care noi suntem nerabdatori sa le probam, testem, incercam, dar devenim la un moment dat subordonati celor care detin infomatiile prin google, microsoft, android si alte porcarii moderne.

Editat de bmcpst
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca eu is ala mai imbecil de aici. Mie imi plac absolut toate "gadgeturile" si "features" posibile pe o masina (poa' sa imi puna si 50) cu o conditie:

 

- Sa am ABSOLUT la toate un buton on/off ca sa pot alege eu, nu un computer, cand am de gand sa fiu ajutat si cand nu.

Chiar daca unele sunt/vor fi conditionale (nu poti X fara sa faci Y chestie)

 

Mai pe scurt e posibil in anumite situatii sa stiu eu ce e mai bine pentru mine (adica X situatie cand rahatul izbeste ventilatoru'). Sau... si daca nu stiu eu asa de bine precum computeru', e posibil ca experienta/imaginatia/whatever sa ma ajute fix in momentul ala mai mult decat o baza de date cu evenimente/actiuni ale unui computer.

De aia as prefera sa pot alege...

 

But that's just me.

 

P.S. Apropo de A/C ala, dr_dumi... Nu ti se pare cea mai mare smecherie de la maimuta incoace ca poti sa il opresti/pornestiu tu? In loc sa decida masina cand te ingramadeste cu frigu' ?

Editat de mugur
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ei, stai chill, esti un om liber intr-o tara libera. Mai vorbim peste 5 ani :fear: .

 

Asa, zi-mi si ce sa fac si cum sa ma simt. "Un om liber" ? ce idee naiva. "O tara libera" ? alta idee naiva. A, da, ok, ca unii stam mai bine, iar ca altii (nu foarte multi) stam mult mai bine, dar nu suntem liberi. Revenind la android in bordul masinii sau Sam sau Siri. Deci repet, imi place foarte mult tehnologia, dar nu-mi place ce fac unii oameni cu ea si pe urma mi se baga in viata ca musca in cal. Si indiferent daca am de ascuns chestii sau nu, nu inteleg de ce ar trebui sa stie cineva ce culoare au chilotii mei, fara sa le zic eu. Ok, inteleg de ce ar vrea sa stie, dar lasa asa, sa mai pastram si putin mister in viata :) Bun, nu pot sa am hartile alea smechere ale lui google maps fara sa fiu online, am inteles, dar gata, personal imi cam ajunge cu online'ul asta, una doua, dau un stranut, trebuie sa fiu repede online si trebuie google si altii sa ma crosstabuleze cu diverse alte retele pe unde mai am conturi si sa-si noteze ei tot ce fac si ce obiceiuri am si ce am mancat cand aveam 3 ani. :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...