Sari la conținut

Dusterul Meu (Mult Dorit)


Postări Recomandate

Salutare,

De cateva zile sunt posesorul unui Duster alb, 1,5 dci, 110cp, 4x4.

Cred ca este varianta Laureate - are AC si 4x4, dar nu are ESP si nu are geamuri electrice pe spate.

Masina are 54000 km, are carte service verificata la reprezentanta Dacia, are reviziile la zi si merge brici!

Mai are garantie extinsa pana in noiembrie 2015, garantie confirmata in scris de Vocea clientului => acest fapt m-a decis sa o cumpar, cand eram inca nehotarat (aveam vreo 3 masini in vedere).

Masina a fost prima oara inmatriculata in noiembrie 2011 de RCI Leasing, si a fost masina de servici a celui care mi-a vandut-o mie.

Cand s-a terminat leasingul, omul a avut optiune de cumparare si a cumparat-o; dupa circa 10 luni mi-a vandut-o mie....

Omul este acum la munca in Germania si asta a fost motivul oficial al vanzarii (sper sa nu aflu in timp ca a avut si motive "neoficiale" ).

Masina a costat 39 700 lei (adica circa 9000 euro la cursul din ziua cumpararii)

Am primit si un set de roti de iarna cu jante de tabla, masina avand pe ea jante de aliaj cu cauciucuri de vara.

In plus fata de standard, are urmatoarele optionale:

- cotiera

- paravanturi fata

- scut metalic de protectie grup (spate) - montat de mine.

Ca probleme depistate:

- nu merge AC (a fost lovita usor in fata, sub bara, si se pare ca e radiatorul de AC fisurat)

- are un usor joc la directie, dar am sa o duc la un reglaj de directie, poate se rezolva (sau poate aflu exact problema)

- cauciucurile de vara sunt foarte uzate (am impresia ca sunt chiar cele originale), mai merg doar vara asta, la iarna ar trebui sa cumpar caucioace de vara.(sau ceva mixt). Oare cauciocele uzate pot avea influente asupra directiei ?

 

Am roata de rezerva de tabla, neagra, cu anvelopa Michelin, dar si cu sticker-ul de "max 80km/h"..

Stie cineva ce inseamna acest 80 km/h ?

(anvelopa Michelin are exact aceleasi dimensiuni cu anvelopele de pe jantele de aliaj)

 

Deocamdata sunt foarte incantat de masina.

Mentionez ca am Duster dci 4x4 ca masina de servici de circa 1 an jumate, si stiam cat de bun (sau cat de prost) este Dusterul.

Atasez cateva poze!

post-3848-0-14611600-1431464545_thumb.jpg

post-3848-0-53589600-1431464552_thumb.jpg

post-3848-0-73215500-1431464557_thumb.jpg

Editat de DacusMalus
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 23
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Dusterul meu a implinit 56 000 km.... La mai mare!

Salutare, De cateva zile sunt posesorul unui Duster alb, 1,5 dci, 110cp, 4x4. Cred ca este varianta Laureate - are AC si 4x4, dar nu are ESP si nu are geamuri electrice pe spate. Masina are 54000 k

@vally007 Daca cererea catre Dacia a fost cu intrebarea "puteti confirma daca janta de 80km/h este mai slaba calitativ decat janta normala?" raspunsul lor este normal. Janta nu este mai slaba calitati

Posted Images

Bun venit in comunitate si printre posesorii de Duster.

Ti-ai achizitionat o masinuta care face toti banii.

Acum, ca sa si intelegi anumite chestiuni de la aceasta masina sau dotarile ei iti dorim mult spor la studiul forumului.

Daca ai sa ai rabdare sa citesti vei afla si ce te intereseaza (gen roata de rezerva, anvelope din dotare, etc) dar si subiecte necunoscute.

 

Poate te alaturi si colegilor care fac excursii extraordinare prin locurile frumoase din tara asta.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

De cateva zile sunt posesorul unui Duster alb, 1,5 dci, 110cp, 4x4.

Cred ca este varianta Laureate - are AC si 4x4, dar nu are ESP si nu are geamuri electrice pe spate.

Masina are 54000 km, are carte service verificata la reprezentanta Dacia, are reviziile la zi si merge brici!

Mai are garantie extinsa pana in noiembrie 2015, garantie confirmata in scris de Vocea clientului => acest fapt m-a decis sa o cumpar, cand eram inca nehotarat (aveam vreo 3 masini in vedere).

Masina a fost prima oara inmatriculata in noiembrie 2011 de RCI Leasing, si a fost masina de servici a celui care mi-a vandut-o mie.

Cand s-a terminat leasingul, omul a avut optiune de cumparare si a cumparat-o; dupa circa 10 luni mi-a vandut-o mie....

Omul este acum la munca in Germania si asta a fost motivul oficial al vanzarii (sper sa nu aflu in timp ca a avut si motive "neoficiale" ).

Masina a costat 39 700 lei (adica circa 9000 euro la cursul din ziua cumpararii)

Am primit si un set de roti de iarna cu jante de tabla, masina avand pe ea jante de aliaj cu cauciucuri de vara.

In plus fata de standard, are urmatoarele optionale:

- cotiera

- paravanturi fata

- scut metalic de protectie grup (spate) - montat de mine.

Ca probleme depistate:

- nu merge AC (a fost lovita usor in fata, sub bara, si se pare ca e radiatorul de AC fisurat)

- are un usor joc la directie, dar am sa o duc la un reglaj de directie, poate se rezolva (sau poate aflu exact problema)

- cauciucurile de vara sunt foarte uzate (am impresia ca sunt chiar cele originale), mai merg doar vara asta, la iarna ar trebui sa cumpar caucioace de vara.(sau ceva mixt). Oare cauciocele uzate pot avea influente asupra directiei ?

 

Am roata de rezerva de tabla, neagra, cu anvelopa Michelin, dar si cu sticker-ul de "max 80km/h"..

Stie cineva ce inseamna acest 80 km/h ?

(anvelopa Michelin are exact aceleasi dimensiuni cu anvelopele de pe jantele de aliaj)

 

Deocamdata sunt foarte incantat de masina.

Mentionez ca am Duster dci 4x4 ca masina de servici de circa 1 an jumate, si stiam cat de bun (sau cat de prost) este Dusterul.

Atasez cateva poze!

 

Am roata de rezerva de tabla, neagra, cu anvelopa Michelin, dar si cu sticker-ul de "max 80km/h"..

Stie cineva ce inseamna acest 80 km/h ?

(anvelopa Michelin are exact aceleasi dimensiuni cu anvelopele de pe jantele de aliaj)

 

Inseamna ca in mers nu se poate depasi viteza de 80km/h.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am dat seama ca "max.80 km/h" inseamna ca nu pot depasi acea viteza avand roata de rezerva montata...intrebarea care se pune este DE CE?

De ce nu am voie sa merg cu mai mult de 80 km/h ? Din moment ce anvelopa de rezerva are aceleasi dimensiuni...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...