Jump to content

Parteneri forumduster.ro
* * * * - 1 votes

Tractorasul Duster

• Please log in to reply
535 replies to this topic

#7 taz

taz

Duster Member

• Members
  • 223 posts
  • Duster PH2 Diesel 4x2 110cp

Posted 23 April 2015 - 02:59 PM

Multumesc, Daniel ! Am oarece emotii precum un scoler de moda veche..dar numai sa o prind putin si sigur ma voi obisnui..ca nu sunt eu chiar incepator in ale volanului. Am avantajul ca de o vreme nu mai locuiesc in mediul urban si am sosele mai libere in zona de domiciliu (undeva la poalele Fagasilor in judetul Brasov) pe care pot sa ma obinuiesc corespunzator cu regimul de utilizare diesel. Am inteles de la cei ce au avut parte de ambele motorizari pe masinile lor personale ca exista o relativa diferenta dar nu cine stie ce. Vedem :flowers:

#8 taz

taz

Duster Member

• Members
  • 223 posts

Posted 23 April 2015 - 03:12 PM

Stiu, Cristof, de rotita aceea. Insa ca ea sa existe si pe configuratia aleasa de mine trebuia sa imi doresc asta in mod explicit si mai trebuia sa dispun de inca niste bani (nu mult raportat la costul masinii dar totusi..). Sunt si eu, probabil ca multi dintre voi, un om obisnuit care nu are rude nici in Parlament si nici nu fac bani pe spatele altora asa ca anumiti granguri ai vremii. Si asa am si spatiu putin mai mare in portbagaj. :flowers:

adBot

adBot
  • Dacia Duster diesel 4x4

forumduster.ro - pt pasionatii Dacia Duster

#9 denon2808

denon2808

Addicted Duster Member

• Members
  • 649 posts
  • Duster PH1 Benzina 4x4 1.6 16v 105cp

Posted 23 April 2015 - 03:20 PM

Dusterimea te saluta.

Attached Files

#10 taz

taz

Duster Member

• Members
  • 223 posts

Posted 23 April 2015 - 03:27 PM

Va multumesc tuturor! Promit sa revin cu noutati concrete dupa ce fac primii "pasi" cu Dusterul ;) Pana atunci fac joc de glezne si intre timp (dar si dupa aceea) voi socializa cu placere cu oricine e interesat :flowers:

#11 bmcpst

bmcpst

Ultras Duster Member

• Members
  • 1,194 posts