Sari la conținut

Tractorasul Duster


Postări Recomandate

La multi ani! Si blande salutari ;) La noi azi dimineata au fost -32 de grade. Nici la temperatura asta nu am remarcat aprinderea martorului de incandescenta. El, de fapt, se aprinde odata cu martorii dar se stinge odata cu ei. Nu ramane aprins inainte sa dau contact motorului. A pornit masina la prima chele fara efort desi parca cca 1 minut motorul nu a mers la fel de rotund ca la temperaturi mai normale. Si schimbatorul de viteza a reactionat mai lent. Insa dupa ce am lasat masina sa mearga in gol cca 3 minute am pornit cu ea fara sa iau avant vitejesc si am facut, fara probleme, naveta de dimineata. Nu inteleg de ce acel martor pana acum nu s-a aprins. Nu e cazul la modelul asta pe care il am? Imi fac griji inutil? La voi cum e?

post-3857-0-57356800-1484029031_thumb.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 546
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

No, buna ziua sa aveti ! Ieri dupa masa am ridicat masina. Deocamdata masina are la activ doar 110 km din care cca 100 sunt ai mei. In acesti km parcursi vreau sa va spun ca, desi am avut oarece emot

Taraaaammm.. ! Sper sa va placa ce a iesit, prieteni. Si daca aici, pentru a putea incarca, trebuie sa reduc mult de fiecare data dimensiunea pozelor, celor interesati sa le vada/descarce la dimensi

A fost ultima zi permisa traficului liber pe Transfagarasan. Natura in flacari. Soare, cald si peisaje de vis..O poza aici doar asa de pohta Restul le gasiti accesand linkul oferit   https://www.f

Posted Images

post-2775-0-50981900-1484032468_thumb.jpg

 

Deci la mine e asa:

- cand motorul e cald, acel martor nu se aprinde deloc

- cand motorul e rece, martorul se aprinde impreuna cu ceilalti martori cand pun contactul, si durata cat sta aprins e proportionala cu gradul de racire al motorului.

 

Uite aici o filmare mai veche a bordului masinii mele, la 00:30 se vede cum se stinge mai repede decat ceilalti

 

Uite aici si la altii

 

Si la mine la -15 grade ralantiul e putin neregulat vreo 30 secunde, dupa care plec cu ea si merge bine.

E normal sa intre putin mai greu in viteza, uleiul din cutie din cauza frigului e mai vascos

Editat de ambvision
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Asa am inteles si eu de la altii (e drept...pe chestia asta am discutat pana acum doar unii cu masini diesel ceva mai vechi si nu posesori de Duster ci de alte marci). Ca sub -15 grade ar trebui sa se aprinda (sa ramana aprins mai mult ca restul martorilor). Am intrebat si la service Dacia cand am facut reviziile care e treaba cu asta si dupace au verificat diverse (inclusiv eventuale erori) mi-au zis, dupa ce au studiat ceva documentatii, ca daca, la ger, nu ramane aprins martorul de incandescena dupa stingerea celorlalti martori inseamna ca nu are nevoie :) Zbang :D Ce aiba sa inteleg? E modelul asta de Duster mai altfel?

Editat de taz
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ma gandeam sa nu fie ceva defect si eu sa fortez ceva, pornind masina cumva necorespunzator, la astfel de temperaturi. :) De aceea intrebam si pe altii. La Dusterul tu, din inteleg, acel martor ramane activ. La Dusterul asta al meu vad ca...ba. Si nu m-am dumirit de ce. Am apreciat clipul ala al tau ;) Interesant. :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sotia are un Renault Symbol 1.5 dCi euro 3 (din 2005), la care cand e ger (adica sa zic sub -5 grade sau chiar mai jos) martorul de bujii ramane mai mult aprins decat restul becurilor din bord.

 

Ca idee generala, bujiile incandescente functioneaza si dupa pornirea motorului inca 120 sau 180 secunde, dar am inteles ca intermitent, nu continuu.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@taz: Si la a mea la fel se comporta. Martorul de bujii incandescente se stinge inaintea celorlalti de pe bord. Nu mi se pare nimic anormal in asta, chiar as spune ca e ok, mai ales ca la fel am vazut si la alte masini diesel pe care le-am condus, inclusiv la un batran Mercedes 190D fabricat in 1995. O problema mi s-ar parea daca ar ramane aprins martorul acela pana as actiona demarorul, el este proiectat sa se stinga in momentul in care bujiile incandescente au atins temperatura necesara pornirii motorului. Deci faptul ca se stinge repede e un lucru bun. Unde in Fagaras si la ce ora ai avut azi -32 grade C, eu azi la ora 8, tot in Fagaras am vazut pe bord -27 gr.C. Sau nu e vorba de Fagaras ?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...