Sari la conținut

Postări Recomandate

Am resimtit lipsa unei cotiera de la momentul 0 . Dupa ce am vazut ce pun cei de la dealer m-am hotarat sa vad ce solutii alternative am.

Solutia a fost de la best auto (am prins si o promotie)

http://www.bestautovest.ro/cotiera-dacia-duster-model-identic-cu-cel-original.html

si ce pot spune e ca e acelasi lucru vandut ca si piesa originala Renault minus vreo 400Ron. Diferenta este la calitatea pieselor de prindere din cate am putut constata. Una peste alta m-am apucat singur ( nivel de amator – incepator) si am atasat cateva poze de la montaj in idea ca alcineva se poate lovi de aceleasi probleme. Am folosit fisa de montaj atasata

http://www.bestautov...iera-originala/

Piesele componente – supot metal , support cotiera, cotiera propriu zisa

Se scoate ornamentul superior si se desfac suruburile ( 5 la numar – 2 in fata lateral, 2 in gaurile de pahar + 1 in spate) + o piulita de 10 sub ornament. Frana de mana trebuie trasa la maximum. Se desfac cuplele electrice.

Se taie mocheta pe 150mm si se pune piesa de sustinere

A fost un pic dificila pozitionarea bucatii de metal de jos dar cu putina rabdare , 2 ciocane si un “Tatal Nostru” a intrat pe pozitie.

Am confectionat singur din hartie sabloanele cu dimensiunile date de dacia si am dat gaurile - burghiu de 8 . atentie sa nu scape burghiul mai departe ca poate gauri suportul de pahar din spate

Se pune totul la loc si se incepe pozitionarea cotierei. Ce e important la acest tip e ca se poate inlocui daca se uzeaza cotiera propriu zisa – am vazut la piese auto multe tipuri de cotiera _ culori piele etc care se pot monta in loc. Important este piciorul si suportul de jos care se potrivesc doar pe PH2.

Atentie la pozitionare ca exista tendinta sa scape sistemul si sa zgarie plasticul cu partile de metal. Suruburile se baga in locasuri si daca totul a fost cu grija facut ar trebui sa se potriveasca . Eu m-am grabit sa le fortez si piulitele din support au cedat – sunt doar prinse prin presare. Am reluat procesul dupa ce le-am pus la loc si le-am prins pe pozitie cu putina band adeziva. Dupa ce prind un pic e ok pt strans.

Am mai avut o problema la miscarea scaunului sofer – se freca unul din suruburi dar dupa ce l-am rugat frumos ( adica ciocan printr-o bucata de lemn ) s-a rezolvat.

Una peste alta la final am fost multumit de rezultat , e ferma ( sa o vedem peste 10.000km) Exista o mica jena la manevrat roata de pozitionare spatar – trebuie dusa mana peste cotiera dar nu se putea sa fie totul perfect. sa nu uit - scaunele trebuie manevrate de cateva ori dar pozitia de lucru e total in fata.

post-3799-0-67432400-1427528360_thumb.jpg

post-3799-0-09493800-1427528363_thumb.jpg

post-3799-0-47369600-1427528364_thumb.jpg

post-3799-0-88569100-1427528365_thumb.jpg

post-3799-0-25756400-1427528367_thumb.jpg

post-3799-0-64546500-1427528368_thumb.jpg

post-3799-0-12681900-1427528441_thumb.jpg

post-3799-0-54287500-1427528443_thumb.jpg

post-3799-0-88040800-1427528445_thumb.jpg

post-3799-0-26411000-1427528447_thumb.jpg

post-3799-0-97894100-1427528451_thumb.jpg

post-3799-0-36594800-1427528498_thumb.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cotiera este data ca fiind pentru Duster PH1 pe site. Probabil se potriveste exact si pe PH2. In instructiunile de montaj de pe acelasi site se prinde cu suruburi de metal si saibe. Unde ai vazut ca s-ar prinde cu bolturi de plastic? Daca te referi la poza 7 acolo pare a fi in gaura laterala un holzsurub negru din metal. Daca te referi la poza 10 acolo cred ca se vad piulitele care se monteaza in gaurile suportului de sub mocheta.

Pe acelasi site este alt model de cotiera data ca fiind pentru PH2, model care mi se pare mai prost ca sistem de prindere. Totusi este posibil sa se potriveasca la ambele modele de Duster amandoua cotierele. Oricum sunt copii dupa originale facute in Germania dupa cum scrie pe site, cel putin la modelul PH1.

Editat de afaco
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Prinderea se face cu suruburi metalice cu cap imbus. In poza 7 se vede un holzsurub folosit pentru a fi sigur ca am pozitionat toate gaurile correct dupa ce, asa cum am explicat in primul post piulitele prinse in support au iesit la prima incercare de prindere. In poze apare doar piulita din dreapta spate. Aici cred ca e mai slab sistemul decat cel original dar cu putina atentie nu e problema majora.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La mine s-a decojit/crapat viniliniul care imbraca partea de sus a cotierei pe care o am si cum nici nu este foarte tapana(fiind un aftermarket pus de fostul proprietar insa prost fata ca cea prezentata aici neavand si partea metalica pentru prindere) cred ca voi apela si eu la cotiera pe care a prezentat-o bobcat.

Multumim pentru pareri si step by step instructions.

Editat de klaus
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
La mine s-a decojit/crapat viniliniul care imbraca partea de sus a cotierei pe care o am si cum nici nu este foarte tapana(fiind un aftermarket pus de fostul proprietar insa prost fata ca cea prezentata aici neavand si partea metalica pentru prindere) cred ca voi apela si eu la cotiera pe care a prezentat-o bobcat.

Multumim pentru pareri si step by step instructions.

De unde ai cotiera si ce faza e masina ta?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ce scrie in semnatura si la profil, phase 1 :)

Cotiera nu am nici cea mai vaga idee de unde este luata, era montata deja pe masina cand am cumparat-o acum 2 ani.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...