Sari la conținut

Poll Pentru Desfasurare Ind Ix


  

43 membri au votat

  1. 1. Unde doriti sa se desfasoare IND IX in perioada 19-21 Iunie 2015

    • Zona Dobrogea - Litoral
      19
    • Zona Baraj - Lac Acumulare Vidraru
      24


Postări Recomandate

Dragi colegi de forum .

Lansam pentru voi un poll in care sa spuneti/votati care dintre cele doua locatii prezentate vi se pare mai atragatoare pentru desfasurarea Intalnirii Nationale a Dusteristilor, Editia IX, 19-21 Iunie 2015.

 

Va rugam sa votati si sa aduceti (eventual, nu e obligatoriu!) argumente legate STRICT de aceste doua locatii.

 

POLL deschis pana la data de 15 Martie.

 

Va multumim!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 92
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Si eu as vota orice insa in acea perioada iar voi lipsi, motivat. Voi fi tata pentru a doua oara. Nu stiu cum se intampla ca de cand am fost la IND Bran, la celelalte intalniri, ba eram la mare, ba

Dobrogea, zona litoral ar fi interesant de iesit in primavara - toamna, zic eu. In mijlocul lui iunie, s-ar putea sa ne dorim sa fim la racoarea muntelui. Riscul de temperaturi in jur de 40 e maricel.

Votez Vidraru pentru ca eu personal iubesc muntele si nu ma impac cu temperaturi ridicate vara la mare. In plus cred ca sunt sanse mai mari sa avem mai multi participanti din toate colturile tarii dac

Posted Images

Dobogea poate fi undeva prin mijlocul deltei. Eu unul am facut delta cu masina dupa hartile militare. Un bun loc ar fi Pardina. unde gasesti locuri mai mult decat suficiente de-a pune Dusterul la probe mlastinoase/nisipoase si cand spun mlastinoase nu ma refer la mlastini unde te duci cu totul, dar suficient de a noroi masina

Editat de bmcpst
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu am votat Vidraru. Sunt un iubitor al muntelui, padurii si apelor reci si repezi si a lacurilor dulci. Marea, sarea, nisipul, excesiv de mult soare si umezeala nu ma incanta. Nisipul si mecanica nu s-au inteles niciodata si nu avem nicicare asistenta tehnica ca la Dakar dupa noi. :D

  • Like 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Vizitator
Acest topic este închis. Vă rugăm să deschideți un topic nou dacă doriți să postați pe forum.
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...