Sari la conținut

Postări Recomandate

Eu nu cunosc sigur ca nu am legatura cu productia de jante sau cu design de la Dacia, dar asa "la mana" si de bun simt, cele stilizate sunt mai grele, ma gandesc ca au mai mult otel. Tot cele stilizate au mai multe "indoituri" ceea ce inseamna descompunerea fortelor pe diverse directii => o mai buna rezistenta la lovituri.

 

Cele simple de tabla, sunt mai usoare, mai bune de sosea, zic eu, si sunt ok si in offroad daca ai cauciucuri bune ( AT/MT) si un pic de experienta sa nu te arunci in prima radacina de copac, dar, tot asa de bun simt, "la mana" se vor indoi mai usor decat cele stilizate.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 163
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Astazi le am montat Parca da alt look prafosului   Trimis de pe al meu LG-D405 folosind Tapatalk    

Au 11.2 kg   Trimis de pe al meu LG-D405 folosind Tapatalk    

Posted Images

Un coleg care stie sau care are, imi poate spune cine fabrica jantele originale de tabla de Duster? Am vazut o gramada de jante de tabla de duster de la ASAM, MW, KFZ, si altele care nu mi le mai aduc aminte si culmea toti sustin ca sunt originale. :).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa supar pe nimeni, dar am vazut remarca, otel vs. tabla.

Otel - aliaj Fe-C cu continutul de C de la 0,006 pana la 2,1% C (C-carbon).

Tabla - semifabricat laminat la cald sau la rece realizat din diferite materiale, plastic, aliaje neferoase sau feroase.

 

Acum, revenind la jenti,

daca vorbim de acelasi otel, aceeasi marca de otel, adica ambele jenti (stilizate sau nu) sunt facute din acelasi material, rezistenta lor depinde de: grosimea tablei din care sunt facute, forma geometrica a jentii (indoituri in urma ambutisarii, decupari, gauri, s.a.m.d.) si nu in ultimul rand tratamentul termic la care este supusa janta (vezi calire, care si asta este de mai multe tipuri).

Sper ca am fost inteles si imi cer scuze, nu am vrut sa fac un mini-curs de stiinta materialelor (defectul meseriei) :)

 

Ei, parerea mea, proprie si personala: cu cat janta e mai ieftina, cu atat ea e facuta dintr-un otel cat mai ieftin, tabla din ele este cat mai subtire (de aici si janta usoara) si tratamentul termic, mai mult ca sigur este sarit (gazul costa :) ).

 

Cam atat am vrut sa adaug, mai departe fiecare trage ce concluzie doreste.

 

O zi buna va doresc tuturor si inca o data, spun, ca nu vreau pe nimeni sa necajesc cu explicatia mea.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

E greu sa stii componenta unei jante atunci cand o cumperi. Sau daca a fost tratata termic precum sabiile samurailor. Nimeni nu pune la dispositie specificatii. Un minim de specificatii precum la anvelope de exemplu unde exista cei 2-3 indici,franare , zgomot,etc.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am cumparat deja jantele si le-am comparat live. Is Dotz Dakar pe 16 cu ET 13 si merg.

 

bikercri82,

ce inele de centrare ai folosit pentru adaptarea 71.6 -> 66.1 ?

Ce anvelope ai pus? Anvelopele nu ating nicaieri caroseria/carenajele/ariipile?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...