Jump to content


Parteneri forumduster.ro
* * * * * 1 votes

Cum transportati bicicleta/bicicletele cu Dusterul?

bicicleta

  • This topic is locked This topic is locked
35 replies to this topic

Poll: Cum transportati bicicleta/bicicletele cu Dusterul? (28 member(s) have cast votes)

Cum transportati bicicleta/bicicletele cu Dusterul?

  1. Pe masina ( suport pe barele transversale ) (9 votes [32.14%] - View)

    Percentage of vote: 32.14%

  2. Pe carlig ( suport ce se monteaza pe carligul de remorcare ) (9 votes [32.14%] - View)

    Percentage of vote: 32.14%

  3. Pe portbagaj ( suport ce vine montat pe usa de la portbagaj ) (3 votes [10.71%] - View)

    Percentage of vote: 10.71%

  4. In masina cu scaunele rabatate (7 votes [25.00%] - View)

    Percentage of vote: 25.00%

Vote Guests cannot vote

#7 stefanudrea

stefanudrea

    MIC MIC DAR VOINIC!

  • Members
  • 1,049 posts
  • Duster PH2 Benzina 1.2 TCe 4x2 125cp
  • Localitate:
    Drobeta Turnu Severin

Posted 20 December 2014 - 10:15 AM

Plus aerodinamica in avantajul carligului in detrimentul suportului plafon

#8 ambvision

ambvision

    Addicted Duster Member

  • Members
  • 625 posts
  • Duster PH2 Diesel 4x4 110cp
  • Localitate:
    cluj-napoca

Posted 20 December 2014 - 10:52 AM

La logan pe carlig le transportam, la duster inca nu am nici un sistem

adBot

adBot
  • Dacia Duster diesel 4x4
  • localitate:
    Bucuresti


forumduster.ro - pt pasionatii Dacia Duster

#9 cosminium

cosminium

    Addicted Duster Member

  • Members
  • 573 posts
  • Duster PH2 Benzina 4x4 1.6 16v 105cp
  • Localitate:
    Bucuresti

Posted 20 December 2014 - 11:10 AM

Pe bare transversale si suport de biciclete.
Avantaje:
- E mai safe (pe langa faptul ca suportul are incuietoare, accesul nu e asa facil si un eventual doritor de foloase necuvenite ar opera in vazul lumii)
- Nu mai ai nevoie de numar suplimentar (ca in cazul suportului pe carlig)
- Nu se mai murdareste bicicleta de la noroiul aruncat de roti
- Ai vizibilitate in spate
Dezavantaje:
- Daca pui mai mult de doua biciclete pe suporti, ai nevoie de ceva pe care sa te urci (sau un ajutor la sol)
- Se zice ca aerodinamica masinii are de suferit (desi nu stiu ce-ar mai putea "strica" suportul pe plafon la "aerodinamica" Duster-ului :)) )
- Zgomotul in mers (din punctul meu de vedere asta e mai digerabil decat tacanitul innebunitor al pietricelelor prinse in cauciucuri :) )

LE Am uitat un mare avantaj (cel putin in cazul meu):
- Am gasit tot ansamblul (bare transversale plus suport biciclete) la uriasa suma de aproximativ 400 ron. Carligul si suportul de biciclete pe carlig cred ca sunt mult mai scumpe.

Edited by cosminium, 20 December 2014 - 11:13 AM.


#10 stefanudrea

stefanudrea

    MIC MIC DAR VOINIC!

  • Members
  • 1,049 posts
  • Duster PH2 Benzina 1.2 TCe 4x2 125cp
  • Localitate:
    Drobeta Turnu Severin

Posted 20 December 2014 - 04:39 PM

Pt ph2 sau ph1?

#11 stefanudrea

stefanudrea

    MIC MIC DAR VOINIC!

  • Members
  • 1,049 posts
  • Duster PH2 Benzina 1.2 TCe 4x2 125cp
  • Localitate:
    Drobeta Turnu Severin

Posted 20 December 2014 - 04:40 PM

View Postcosminium, on 20 December 2014 - 11:10 AM, said:

Pe bare transversale si suport de biciclete.
Avantaje:
- E mai safe (pe langa faptul ca suportul are incuietoare, accesul nu e asa facil si un eventual doritor de foloase necuvenite ar opera in vazul lumii)
- Nu mai ai nevoie de numar suplimentar (ca in cazul suportului pe carlig)
- Nu se mai murdareste bicicleta de la noroiul aruncat de roti
- Ai vizibilitate in spate
Dezavantaje:
- Daca pui mai mult de doua biciclete pe suporti, ai nevoie de ceva pe care sa te urci (sau un ajutor la sol)
- Se zice ca aerodinamica masinii are de suferit (desi nu stiu ce-ar mai putea "strica" suportul pe plafon la "aerodinamica" Duster-ului :)) )
- Zgomotul in mers (din punctul meu de vedere asta e mai digerabil decat tacanitul innebunitor al pietricelelor prinse in cauciucuri :) )

LE Am uitat un mare avantaj (cel putin in cazul meu):
- Am gasit tot ansamblul (bare transversale plus suport biciclete) la uriasa suma de aproximativ 400 ron. Carligul si suportul de biciclete pe carlig cred ca sunt mult mai scumpe.
Pt ph2 sau ph1?<br/>

#12 Vlad

Vlad

    Weekly Duster Member

  • Members
  • 127 posts
  • Duster PH2 Diesel 4x4 110cp
  • Localitate:
    Bucuresti

Posted 20 December 2014 - 10:23 PM

View Postcosminium, on 20 December 2014 - 11:10 AM, said:

Pe bare transversale si suport de biciclete.
Avantaje:
- E mai safe (pe langa faptul ca suportul are incuietoare, accesul nu e asa facil si un eventual doritor de foloase necuvenite ar opera in vazul lumii)
- Nu mai ai nevoie de numar suplimentar (ca in cazul suportului pe carlig)
- Nu se mai murdareste bicicleta de la noroiul aruncat de roti
- Ai vizibilitate in spate
Dezavantaje:
- Daca pui mai mult de doua biciclete pe suporti, ai nevoie de ceva pe care sa te urci (sau un ajutor la sol)
- Se zice ca aerodinamica masinii are de suferit (desi nu stiu ce-ar mai putea "strica" suportul pe plafon la "aerodinamica" Duster-ului :)) )
- Zgomotul in mers (din punctul meu de vedere asta e mai digerabil decat tacanitul innebunitor al pietricelelor prinse in cauciucuri :) )

LE Am uitat un mare avantaj (cel putin in cazul meu):
- Am gasit tot ansamblul (bare transversale plus suport biciclete) la uriasa suma de aproximativ 400 ron. Carligul si suportul de biciclete pe carlig cred ca sunt mult mai scumpe.


Ma tenteaza sa imi iau asa doar ca mi-e sa nu zgarii masina cand incerc sa pun bicicleta, am un mtb destul de greut si masina este destul de inalta.

Tu tii suportul tot timpul?
La viteze de aprox. 90 km/h se aude enervant?

De unde ai cumparat suportul si barele?





Also tagged with bicicleta

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Sponsori

Esti nou pe forum ? Click aici pt a te inregistra!

Don't speak Romanian? Select your lanugage from top right side! You may want also to register as a member, click here!