Jump to content


Parteneri forumduster.ro
* * * * * 1 votes

Cum transportati bicicleta/bicicletele cu Dusterul?

bicicleta

  • This topic is locked This topic is locked
35 replies to this topic

Poll: Cum transportati bicicleta/bicicletele cu Dusterul? (28 member(s) have cast votes)

Cum transportati bicicleta/bicicletele cu Dusterul?

  1. Pe masina ( suport pe barele transversale ) (9 votes [32.14%] - View)

    Percentage of vote: 32.14%

  2. Pe carlig ( suport ce se monteaza pe carligul de remorcare ) (9 votes [32.14%] - View)

    Percentage of vote: 32.14%

  3. Pe portbagaj ( suport ce vine montat pe usa de la portbagaj ) (3 votes [10.71%] - View)

    Percentage of vote: 10.71%

  4. In masina cu scaunele rabatate (7 votes [25.00%] - View)

    Percentage of vote: 25.00%

Vote Guests cannot vote

#13 Vlad

Vlad

    Weekly Duster Member

  • Members
  • 127 posts
  • Duster PH2 Diesel 4x4 110cp
  • Localitate:
    Bucuresti

Posted 20 December 2014 - 10:25 PM

View Posthuskyuk, on 20 December 2014 - 07:54 AM, said:

Corect, dar si cu bare transversale si suporti calumea te apropii tot de suma asta.
In plus carligul il poti folosi si la alte lucuri.. Tractat remorca, rulota, platforma ATV, repozitionat roata de rezerva afara (Mudster).. + protectia suplimentara :)

Din cauza asta sunt in dubii, doar ca nu am remorca, rulota, etc dar pt protectie si faptul ca este mai usor de pus bicicleta este un mare +

#14 cosminium

cosminium

    Addicted Duster Member

  • Members
  • 573 posts
  • Duster PH2 Benzina 4x4 1.6 16v 105cp
  • Localitate:
    Bucuresti

Posted 20 December 2014 - 11:07 PM

@stefanudrea: PH2
@Vlad: si barele si suportul le tin tot timpul, mai putin iarna (nu le folosesc in anotimpul rece si mi-e peste mana sa curat zapada de pe plafon cu tot sitemul pus).
Zgomotul apare dupa 70 km/h insa e suportabil pana pe la 100-110 km/h (viteza pe care nu o depasesc cand am bicicleta sus).
Si barele si suportul le-am luat de la un magazin online din Brasov (multibox.ro)
Prima bicicleta e simplu de urcat. Procedura mea e urmatoarea: cu un "heirup" o pun pe suport, dupa care deschid usa soferului si stau pe prag pana o prind cu suruburile. O data pusa pe suport nu mai ai probleme, necesita un efort foarte mic sa o tii in echilibru pana o asiguri.
P.S. si eu am tot un mtb (15 kg).

adBot

adBot
  • Dacia Duster diesel 4x4
  • localitate:
    Bucuresti


forumduster.ro - pt pasionatii Dacia Duster

#15 razvanpat

razvanpat

    Weekly Duster Member

  • Members
  • 87 posts
  • Duster PH2 Diesel 4x4 110cp
  • Localitate:
    Timisoara

Posted 22 December 2014 - 03:04 PM

Eu le transport pe carlig. Cred ca e cea mai scumpa varianta daca nu ai deja carlig, dar e cea mai comoda. E cam dificil sa urci o bicicleta plina de noroi pe plafonul masinii fara sa zgarii masina, iar in interior in cazul meu nici nu se pune problema. Am ales varianta asta si pentru ca folosesc suportul foarte des si imi renteaza.

O alta varianta mai de buget la care ma gandeam e un suport pe hayon inaltat asa: http://suportbicicle...-stand-up-3.jpg

La suportul pe carlig insa m-a dezamagit complet carligul original pentru PH2. Am platit pret TRIPLU pe el ca sa am garantia ca totul va fi ok. Din pacate garantia a fost doar in capul meu si acum ma gandesc sa il schimb cu un carlig aftermarket. Motivul e ca e stramb. Sfera din capat (partea ei taiata din partea de jos) nu e paralela cu solul si in consecinta nici suportul nu sta drept. E lasat pe spate si arata ca naiba. E functional, da sincer mi-e rusine cu el ca merg la competitii si evenimente unde vine toata lumea cu suporti pe masina si pana acum n-am vazut nici un suport pe carlig sa stea mai prost ca la Duster.

Attached Files



#16 stefanudrea

stefanudrea

    MIC MIC DAR VOINIC!

  • Members
  • 1,038 posts
  • Duster PH2 Benzina 1.2 TCe 4x2 125cp
  • Localitate:
    Drobeta Turnu Severin

Posted 22 December 2014 - 04:22 PM

View Postrazvanpat, on 22 December 2014 - 03:04 PM, said:

Eu le transport pe carlig. Cred ca e cea mai scumpa varianta daca nu ai deja carlig, dar e cea mai comoda. E cam dificil sa urci o bicicleta plina de noroi pe plafonul masinii fara sa zgarii masina, iar in interior in cazul meu nici nu se pune problema. Am ales varianta asta si pentru ca folosesc suportul foarte des si imi renteaza.

O alta varianta mai de buget la care ma gandeam e un suport pe hayon inaltat asa: http://suportbicicle...-stand-up-3.jpg

La suportul pe carlig insa m-a dezamagit complet carligul original pentru PH2. Am platit pret TRIPLU pe el ca sa am garantia ca totul va fi ok. Din pacate garantia a fost doar in capul meu si acum ma gandesc sa il schimb cu un carlig aftermarket. Motivul e ca e stramb. Sfera din capat (partea ei taiata din partea de jos) nu e paralela cu solul si in consecinta nici suportul nu sta drept. E lasat pe spate si arata ca naiba. E functional, da sincer mi-e rusine cu el ca merg la competitii si evenimente unde vine toata lumea cu suporti pe masina si pana acum n-am vazut nici un suport pe carlig sa stea mai prost ca la Duster.
Ala inaltat anuleaza total vizibilitatea prin luneta dar cred ca si din oglinzile laterale. Ciudat.

#17 Vlad

Vlad

    Weekly Duster Member

  • Members
  • 127 posts
  • Duster PH2 Diesel 4x4 110cp
  • Localitate:
    Bucuresti

Posted 22 December 2014 - 10:53 PM

View Postrazvanpat, on 22 December 2014 - 03:04 PM, said:

Eu le transport pe carlig. Cred ca e cea mai scumpa varianta daca nu ai deja carlig, dar e cea mai comoda. E cam dificil sa urci o bicicleta plina de noroi pe plafonul masinii fara sa zgarii masina, iar in interior in cazul meu nici nu se pune problema. Am ales varianta asta si pentru ca folosesc suportul foarte des si imi renteaza.

O alta varianta mai de buget la care ma gandeam e un suport pe hayon inaltat asa: http://suportbicicle...-stand-up-3.jpg

La suportul pe carlig insa m-a dezamagit complet carligul original pentru PH2. Am platit pret TRIPLU pe el ca sa am garantia ca totul va fi ok. Din pacate garantia a fost doar in capul meu si acum ma gandesc sa il schimb cu un carlig aftermarket. Motivul e ca e stramb. Sfera din capat (partea ei taiata din partea de jos) nu e paralela cu solul si in consecinta nici suportul nu sta drept. E lasat pe spate si arata ca naiba. E functional, da sincer mi-e rusine cu el ca merg la competitii si evenimente unde vine toata lumea cu suporti pe masina si pana acum n-am vazut nici un suport pe carlig sa stea mai prost ca la Duster.

hai ca nu sta chiar asa stramb
mie mi se pare ok...

si da, pe carlig e cea mai scumpa varianta, dar are cele mai multe avantaje

#18 razvanpat

razvanpat

    Weekly Duster Member

  • Members
  • 87 posts
  • Duster PH2 Diesel 4x4 110cp
  • Localitate:
    Timisoara

Posted 22 December 2014 - 11:06 PM

View Poststefanudrea, on 22 December 2014 - 04:22 PM, said:

Ala inaltat anuleaza total vizibilitatea prin luneta dar cred ca si din oglinzile laterale. Ciudat.

Să știi ca și cel pe cârlig te încurcă puțin, ce-i drept nu la fel de mult. Oricum atunci când dai cu spatele cu suportul pe mașină trebuie sa te ajute cineva de afară, fiindcă e foarte greu de aproximat cât de lung e suportul.

Oglinzile laterale nu ar trebui să fie afectate. Eu am bicicletă de 29" și roțile nu ies în afara caroseriei. Văd maxim 1cm din cauciucuri pe fiecare parte în oglinzile laterale.

View PostVlad, on 22 December 2014 - 10:53 PM, said:

hai ca nu sta chiar asa stramb
mie mi se pare ok...

si da, pe carlig e cea mai scumpa varianta, dar are cele mai multe avantaje

Din poză nu prea reiese din cauza perspectivei. Toată lumea care l-a văzut în realitate și a mai văzut și alte suporturi m-a întrebat de ce stă strâmb. Cum am zis, e funcțional, dar enervant, mai ales când pe cârlige de 3 ori mai ieftine stă bine.





Also tagged with bicicleta

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Sponsori

Esti nou pe forum ? Click aici pt a te inregistra!

Don't speak Romanian? Select your lanugage from top right side! You may want also to register as a member, click here!