Sari la conținut

Ce e bun si ce se poate imbunatati la Dacia Duster?


Postări Recomandate

Dragi Dusteristi,

 

La invitatia Uzinei Dacia, vom participa la o conferinta dedicata calitatii modelelor Dacia. In acest sens astept din partea Dusteristilor parerile voastre depre aceasta masina atat ce v-a impreionat placut cat si ce s-ar putea imbunatati.

 

Daca e posibil, va rog sa raspundeti la acest topic pana maine, vineri, 28.11.2014. Atat despre Duster 1 cat si despre Duster face lift.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 190
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Bai fratilor, când citesc expresii de genul: " chiar nu puteau sa pună un capacel acolo?" imi vine rau )) Cand am luat decizia de a schimba masina am gandit asa: vreau un diesel cu garda mare la sol

Ce e bun: - design-ul general al masinii - motorizarea 1,5 DCI - pretul   ce se poate imbunatati la Dacia Duste: - grupul de indicatoare din bord spre digitizare eventual ecran led, mai multe in

Da', uneori stirile sunt bune (ca aflii info utile de pe drumul tau). Eu ma intreb cum te poate enerva (vizual) o antena lunga in timp ce mergi cu masina prin afara localitatilor...? Sau mai bine zis

Posted Images

Evident problema barelor transversale pentru PH2 e jenanta. Si Dacia trebuie sa vina cu o solutie "ieri".

 

Greierii. Cred ca daca nu ar scartai toate plasticele din masina brandul Dacia ar avea o sansa sa fie luat in serios de mai multa lume. Eu deja am vre-o doi care imi canta ocazional si masina nu are nici macar un an. Nu stiu ce costuri implica realizarea unor imbinari care sa nu scartaie, dar banuiesc ca nu ar costa mult iar beneficiile cu siguranta s-ar simti atat in confortul nostru cat si in buzunarul uzinei.

 

Mai am o nemultumire legata de carilgul de origine la PH2. Bila nu e orizontala si cand montezi un suport de biciclete acesta e stramb, inclinat prea tare pe spate. In poza nu pare sa fie cine stie ce si intr-adevar suportul e utilizabil, fara probleme de functionalitate, dar partea de din spate e mai expusa in cazul iesirii pe un teren accidentat. In schimb vazut in realitate e foarte evident faptul ca suportul sta stramb si e o problema estetica. Pe toate masinile pe care am vazut suporturi de genul asta ele au baza perfect paralela cu soseaua, inclusiv la masini care costa mai putin decat suportul. Doar la Duster e stramb. Ma irita foarte tare chestia asta mai ales ca am platit un pret foarte mare pentru carligul de origine, doar ca sa regret apoi ca nu am luat unul aftermarket.

 

Mi-as mai mai dori si sa acopere partea de sub bancheta cu ceva. E foarte urat buretele ala si iti da senzatia ca bancheta nu a fost conceputa pentru a fi rabatata. Dar asta e mai mult fita.

post-3015-0-69706200-1417073940_thumb.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

PS. Cred ca ar trebui sa mentionez si cateva de bine.

 

Apreciez foarte mult antifonarea la PH2. Pacat ca fiind bine antifonata se aud greierii mai bine :)

 

Apoi imi place foarte mult designul masinii atat la interior cat si la exterior. Ma face sa ma simt bine cand o conduc.

 

Gaurile generoase din bord unde poti sa-ti arunci cheile si telefonul sunt excelente. In gaura din mijloc imi incape si statia CB, lucru foarte folositor din moment ce o folosesc rar si nu vreau sa dau gauri in plastice ca sa-i montez suportul.

 

Faptul ca bancheta se poate rabata 100% plat. Nu cred ca ar trebui sa mai existe masini cu hayon la care bancheta nu se rabateaza 100%. Din pacate cred ca mai sunt.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu am sa spun doar despre Duster PH1, diesel, 4x4 si 4x2 ca doar pe acestea le cunosc suficient ( ~2 ani, ~12000km, ~3000km doar offroad).

 

Pro:

- motor ok pt mine, trage si are cuplu suficient, senzatia de putere suficienta in depasiri (pt. mine)

- garda la sol in general suficienta :D

- spatiu

- incalzeste repede iarna in habitaclu

- consum extraurban ok

- costuri de intretinere decente

- raportul masa masinii / putere motor optim as zice eu

- dimensiuni ( distanta intre punti) optime pentru on/ off road

 

Nu neaparat contra, dar mici dezamagiri:

 

- joc scaune fata, mai ales sofer ( boala de pe logan)

- consum urban altfel decat estimat de mine ( desi 4x2 e muult mai economic)

- toba spate expusa

- spoilere de plastic complicat de protejat, schimbat, reconditionat

- urechi remorcare fata/spate prea mici cu risc de stricare spoilere la tractari mai serioase din noroaie

- antifonarea e prea slaba si ma deranjeaza zgomotul de rulare cred, nu sunetul motorului, la viteze de peste 120km/h

 

poate o sa-mi amintesc si altele dar acum atat imi amintesc ( si bune si mai putin bune).

Editat de vsebas
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Probleme legate de calitate la Duster PH2:

- caseta directie sub dimensionata rezultand zgomote pe coloana

- AC - ul sub dimensionat rezultand un blocaj al radiatorului la utilizare indelungata

- zgomote la imbinari plastice

- jantele de tabla stilizate se ciobesc foarte usor. Vopseaua argintie sare foarte usor

- arhicunoscutele probleme legate de motor si de soft care nu par a fi rezolvate

- problema indicator combustibil

Cred ca astea ar fi in mare. Daca imi mai aduc aminte voi mai reveni.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Probleme PH1:

 

- joc scaun sofer

- problema indicator combustibil. Dacia refuza schimbarea sondei litrometrice desi service-ul a constatat defectul (si Dacia stie foarte bine ca exista aceasta problema la PH1), pe motiv ca din masuratorile pe care au trebuit sa le faca cei din service la indicatia Dacia, aparea eroare doar intr-un punct de masurare din 5.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

de curiozitate: stie cineva cat costa o sonda ?

si exista vreo garanta ca prin schimbare se rezolva problema? sau si cu noua sonda face la fel? este cineva la care s-a rezolvat problema prin schimbarea sondei?

Editat de capone
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...