Jump to content


Parteneri forumduster.ro
- - - - -

Ce e bun si ce se poate imbunatati la Dacia Duster?

dacia duster

  • This topic is locked This topic is locked
190 replies to this topic

#7 capone

capone

    Addicted Duster Member

  • Members
  • 757 posts
  • Duster PH2 Diesel 4x4 110cp
  • Localitate:
    bucuresti

Posted 27 November 2014 - 11:11 AM

de curiozitate: stie cineva cat costa o sonda ?
si exista vreo garanta ca prin schimbare se rezolva problema? sau si cu noua sonda face la fel? este cineva la care s-a rezolvat problema prin schimbarea sondei?

Edited by capone, 27 November 2014 - 11:12 AM.


#8 danielcojocar

danielcojocar

    Dusterist + Rulotist

  • Members
  • 3,360 posts
  • Duster PH1 Diesel 4x4 110cp
  • Localitate:
    Bucuresti, Pantelimon

Posted 27 November 2014 - 11:51 AM

Ramaneti STRICT in topic!!!

adBot

adBot
  • Dacia Duster diesel 4x4
  • localitate:
    Bucuresti


forumduster.ro - pt pasionatii Dacia Duster

#9 kidu79

kidu79

    Land Cruiser ... d'ala vechi....

  • Members
  • 224 posts
  • Nu posed Dacia Duster
  • Localitate:
    TM

Posted 27 November 2014 - 12:07 PM

hai sa zic si eu (n-am Duster da am condus inchiriate si eu prin delegatii, am mai vazut la altii una alta...), deci niste "mi-ar place sa aibe":

- o chestie care mi se pare utila: lumina de mers inapoi era mai OK sa aibe 2 becuri. Pe Duster au pus un singur bec ptr mers cu spatele. Cand ai de parcat printre blocuri (nu vorbesc de dat cu spatele prin padure noaptea) parca e foarte util sa ai cat de cat lumina in spate in ambele parti, nu doar intr-o parte (unde e becul).

- treapta a6a sa fie mai "lunga"...adica ar fi utila o a6a care sa iti permita sa mergi de exemplu cu 130km/h (sau hai 120) si sa ai 2500, max 2700rpm. Asta pentru confortul la drum lung.

- treapta a1a mai "scurta" .... pentru ca offroad, ptr ca tractare...ptr ca "in loc de reductor" .... :drool:

- intercoolerul mai sus, asa unde este acuma se umple rapid cu apa/noroi/zapada si ii scade randamentul, nu mai zic ca este riscul sa-l spargi mai usor de la pietre si alte chestii "uzuale" cel putin pe drumurile din Romania.

- rabatarea banchetei spate sa se faca la nivelul portbagajului, astfel ca dupa rabatare sa ai o suprafata plana continua -> util ptr dormit in masina cand te prinde noaptea aiurea prin paduri (daca tot e vehicul recreational :blush: ) dar util si ptr incarcat chestii in masina (dulap, frigider, rahaturi de care uneori te lovesti in casa)

- carligele/urechile de remorcare/recuperare sunt neutilizabile in caz ca trebuie sa tragi "lateral". exista riscul sa spargi spoilerele de plastic cand se trage in lateral (ochiul ala e prea ingropat in spoiler). Asta nu e o chestie neaparat ptr offroad, se poate sa trebuiasca sa tragi pe cineva alunecat intr-un sant, sau configuratia strazii/drumului nu iti permite sa tragi drept -> risti sa iti spargi spoilerul incercand sa-l ajuti pe individ.

- un pachet "drumuri grele" :blush: care sa presupuna arcuri/amortizoare mai inalte (+1/2/3cm ...cat se poate) si /sau mai tari , scuturi montate din fabrica, si spoilere fata spate cu unghi de atac/degajare mai bun mai ales in laterale (colturile sa nu fie asa lasate). Un pachet de asta "drumuri grele" am pe Opel si e tare util (+1.5cm garda la sol si scut metalic sub motor).... cine stie ca o sa mai iasa la "pasune alpina" cu Dusterul poate ar fi interesat sa o ia direct de fabrica pregatita. Din ce am vazut cu prin excursii, nu trebuie inaltari groaznice la masina. La o adica, +1cm mai lungi arcurile, inseamna ca incape si +1cm pe raza la roata, deci garda la sol castigata este de +2cm ... importanti uneori.

- precablare ptr proiectoare pe barele de pe plafon. Sa fie cablurile trase prin stalp si plafon pana la piciorul barelor de pe plafon, ca doar se vrea masina cu valente offroad, si nu prea exista masina offroad fara proiectoare :excl: . Astfel ca atunci cand vrei sa pui proiectoare pe bare pe plafon, sa desfaci ornamentul de plastic de la bara si sa te legi de firele existente, firele sa mearga pana in habitaclu unde sa ai un buton ptr proiectoare... firele sa ajunga in compartimentul motor, la siguranta&releu. Asta ca parte a pachetului de drumuri grele mentionat anterior.

- sunt curios daca LSD Torsenul ala nu poate fi oferit ca dotare de fabrica (montaj si reglaj din fabrica)...pe spate cel putin....da nici pe fata n-ar face rau :ahappy:

- mufele de la sondele/senzorii de pe sub masina sa fie mai bine protejate si cablurile mai bine fixate...astfel sa nu le agheti prin orice creanga de sub masina.

- poate motorul de 1.2TCe sa fie si in versiunea 4x4...bine, nu zic ca un 1.4TCe nu mi-ar stimula simturile mai tare :hairy:

In rest ce pot zice, imi place masina maxim... faptul ca nu am Duster ci altceva a fost o intamplare...dar este un Duster si ptr mine pregatit undeva :whistle: , urmeaza...

Edited by kidu79, 27 November 2014 - 12:13 PM.


#10 razvanpat

razvanpat

    Weekly Duster Member

  • Members
  • 87 posts
  • Duster PH2 Diesel 4x4 110cp
  • Localitate:
    Timisoara

Posted 27 November 2014 - 12:47 PM

Eu am uitat sa mentionez problemele arhicunoscute la PH2: relanti-ul la 1.5dci, AC-ul, zgomotele de la directie, indicatorul de combustibil. Vreau sa adaug ca astea indica probleme grave in modul in care Dacia evalueaza calitatea fiindca se manifesta pe toate masinile si sunt relativ usor de de observat.

#11 dr_dumi

dr_dumi

    Ultras Duster Member

  • Members
  • 1,148 posts
  • Nu posed Dacia Duster
  • Localitate:
    Bucuresti

Posted 27 November 2014 - 01:04 PM

- sa fie iluminare in butoanele de la becurile din scaun plus "joystickul" de la reglajul oglinzilor
- inchidere centralizata si pe a 2 a cheie fara cip
- posibilitatea de a inclina spatarul banchetei pe mai multe trepte de inclinatie
- afisarea temperaturii apei de la motor in bord
- portarea diverselor afisaje ale computer-ului de bord catre media nav
- usita de la rezervor ar putea s-o faca mai mica si eventual cu incuietoare astfel incat sa nu mai fie nevoie de cheie
- mutarea claxonului in cadrul volanului
- in rest numai de bine :)

#12 stefanudrea

stefanudrea

    MIC MIC DAR VOINIC!

  • Members
  • 1,038 posts
  • Duster PH2 Benzina 1.2 TCe 4x2 125cp
  • Localitate:
    Drobeta Turnu Severin

Posted 27 November 2014 - 01:18 PM

ca posesor de 1.2 tce luat din Ungaria am o umbra de regret legata de faptul ca atunci când voiam sa il iau din Ro mi s-a zis ca intai se rezolva exportul si ca daca il comand in Ro vine dupa 3-4 luni, apoi pretul net favorabil Ungariei mi se pare o situatie mai mult decat anormala.
o problema pe care pote sesiza-o si altii este si faptul ca din Ro nu se poate comanda versiune direct pe gpl. in plus,desi exista o solutie tehnica gpl pt acest motor, PRINS DLM 2.0, Dacia zice ca nu exista. Deci???
ar fi interesant sa apara si la noi modele ca in Rusia de 2.0 sau macar la cele existente cutie automata.
bare transversale pentru modelul PH2 este de asemenea o problema.
nu este normal sa nu pot gasi un manual al 1.2 tce in limba romana fara sa "platesc" pentru el. sa fie o sanctiune pentru mine ca am indraznit sa fac economie si sa cumpar din ungaria!???





Also tagged with dacia duster

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Sponsori

Esti nou pe forum ? Click aici pt a te inregistra!

Don't speak Romanian? Select your lanugage from top right side! You may want also to register as a member, click here!